Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2007 12:57 - Кажи ми Кармен, любиш ли ме ти? Да или не?
Автор: demoniceye Категория: Други   
Прочетен: 2887 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.11.2007 13:38


Ти си диванеееее. Траааа-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-лаааааааааааа....
Тра-ла-ла-ла-ла-лааааааааааааааааааааа.....
Серенадааааааааааааааааааа, серенаааааааааааадаааааааааааааааа.....

Е, сега вече ме хвана лигавата част и съвсем изпущих стадото с козите,
хахаххааааааааааа........



Secondhand Serenade - Your Call  

виж: http://demoniceye.blog.bg/viewpost.php?id=138120

и:http://zazz.bg/play:c6551a14

Видеото обаче, не ще и неще да се показва, явно напоследък youtube, мрази да свири  в блог. бг. :)))), zazz пък съвсем....



Тагове:   МЕ,   кажи,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440617
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!