Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 14:57 - Покрай изборите всички полудяха
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 785 Коментари: 0 Гласове:
0



Не знам да ли в крайна сметка ще изберем читав кмет, отдавна съм престанала да се доверявам на прозорливостта на масовият български избирател, ама това което знам е, че изборите провокират лудоста и у най-нормалните хора. Камо ли пък у ненормалните. Работя в медия и онзи ден по телефона звъни един да каже да предам на кандидат за кмет С...... ......В, че тормоза върху неговата особа бил поръчан от настоящият президент, не само поради настоящият сблъсък на политически интереси, ами и бил провокиран от кармични сблъсъци в минал живот. Освен това господинът (представи ми се като екстрасенс и лечител) ми сподели, че и мен в близко бъдеще ме чакало голямо наследство от чичо ми, който живеел в чужбина. Аз нямам чичо нито в България, нито в чужбина.  Дали няма да е удачно да се организират няколко  времененни кабинети за психична профилактика и помощ по време на избори? Психиатрите биха изкарали доста пари. :))))



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439437
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!