Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2007 08:47 - Крастата-онлайн игри
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2075 Коментари: 1 Гласове:
0



Да му се не види и крастата. Напоследък с който и френд да се чуем прървите думи са: Здрасти какво става в WOW? Аз ли станах от всички риби най-голямата или се заобиколих с риби, та вече никой няма социален живот покрай тъпата игра. Кой какво прави всеки си е забил дългият нос в WOW. Да ли ще е в Blizzard или някой Pirate bay няма значение. Всеки луд WOW цъка. Предложение: Хайде да излезем на кръчма? Отговор: А не, днес имам уговорка за инстанс, да си взема палудроните от Imperial set. Оффффффффф.....Пустата му краста. Истинският свят никой за нищо го няма, че за капак си и плащаме за простотията. От тука нататък представете си следният сценарий: Месец и 1/2 без работа, заплата в необозримото бъдеще, пари за нет няма, за Blizzard още по-малко. Гладът в Сомалия да яде пасти пред тази трагедия. Почват се едни.... Искам си WOW-тоооооооооооооооооооо..........Хах, баба ти все WOW  е играла я се стегни.  Офффффффффффффф, лесно ти е на тебе , ти всичко си имаш и нет, и пари за Blizzard. Хуууууу де знаеш, че това е временно положение, скоро и ти пак ще си имаш. Да ама ми е скучно бееееееееееееееееее...... Е стига де, почети книги, иди на кафе, гледай някой филм, поиграй single.... Е не е същото  искам си WOW-тооооооооооооооооо.....цитирам приятел. Тези дни, обаче стана присмял се хърбел на щърбел. Оказах се без комютър у нас, съответно без WOW. Ех какъв бяс ме гони, нищо, че баба ми не е играла все WOW. Ама и аз си крещя и на ум и на глас: Искам си WOW-тооооооооооооооооо....... Май си трябва санитари за тая работа и домове за отказване от онлайн игрите.  Или психоаналитици. Как се отказва тая отвратителна краста???





Тагове:   онлайн,


Гласувай:
0



1. damnation - Единственото лечение е да се стои ...
19.10.2007 17:59
Единственото лечение е да се стои далеч от компютри и събратя пристрастени.Навремето отне на годеницата ми около 3 месеца да ме откаже от Ultima Online. Около месец след като се разделихме вече я бях инсталирал отново и издирил всички от старите гейм другарчета... :)
WoW не смея да го почвам дори,че така или иначе
ми се събират 4 онлайн джитки към този момент.
Real life ? Че за какво ми е :D
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440581
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!