Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2007 15:02 - Добрият приятел- или предай нататък....
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 869 Коментари: 0 Гласове:
0



Добрият приятел ще плати гаранцията, за да те извади от затвора....
Но истинският приятел ще седи зедно с теб, казвайки "Прецакахме се, но пък се забавлявахме!"
Гордея се, че съм твой приятел!
Трябва да прочетеш всичко надолу до последното изречение и не прескачай!
Разбрах, че....
Животът е като тоалетна хартия.
Колкото си по-близко до края, толкова по-бързо минава.
Разбрах, че....
Tрябва да сме благодарни, че Господ не ни дава
всичко, за което го молим.
Разбрах, че....
Парите не могат да купят класа.
Разбрах, че... малките ежедневни неща, които ни се случват, правят живота толкова грандиозен.
Разбрах че....
Под твърдата обвивка на всеки се крие някой,
който иска да бъде оценен и обичан.
Разбрах, че....
Господ не е създал всичко за един ден
Какво ме кара да мисля, че аз ще мога?
Разбах, че....
Игнорирането на фактите не променя фактите.
Разбрах, че....
Колкото по-малко време имам за работа,
толкова повече работи свършвам.
За всички вас.... Прочетете
всичко надолу, до последното изречение!

Сега е Национална Седмица на Приятелството.
Покажете на приятелите си, колко ги обичате.

Изпратете това на всеки, който считате за ПРИЯТЕЛ!
Даже, ако трябва да го изпратите обратно на този, който ви го е изпратил.
Ако се върне при вас,
знайте, че имате много приятели.
ЧЕСТИТА СЕДМИЦА НА ПРИЯТЕЛСТВОТО!!!!!!
ТИ СИ МОЙ ПРИЯТЕЛ И ЗА МЕН Е ЧЕСТ.
Обичам те, защото ти за мен си....




Тагове:   нататък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437633
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!