Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2007 11:20 - Сатанизъм и метъл....отговор на пост на varg1
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1736 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 25.10.2007 16:42


Нямам си на идея защо хората смесват тези неща. Много хора като чуят, че слушам метъл почват да задават въпроси:
"Ама ти на черни литургии ходиш ли?"
"А живи котки дерете ли?"
"А кръв от кокоши вратове пиете ли?"
"Групов секс превите ли?"
АЛООООООО.......
Че съм луда спор няма. Ама не чак до там.

Първо: Музиката няма нищо общо със сатанизма, ок?
Нито с окултизма, Блаватска, Алистър Кроули, Лавей и прочие.
Второ: Никой не трябва да се *бава с тези неща.
Трето: Силата съществува..... но за наистина просветените. Нито добра, нито зла, силата си е сила, зависи кой и как я използва.....
Нямам претенции да съм от тях, аз съм си най-обикновен лаик, любопитна сврака, дето е отваряла тук и там по някоя книжка за обща култура. Допирът ми с посветеността в силата и всемирните заговори се изчерпват с "Махалото на Фуко" от Умберто Еко. 
И това няма нищо общо с музикалният ми вкус. Който не разбира каква красота има в метъла да си слуша Азис и Преслава, да си друса задника в бурни кючеци и да не ми задава тъпи въпроси за черни литургии, моля, моля.....
Друго:
Имам добър приятел, естествено също металист.
Разказа ми как, когато били 15-тина годишни с негови приятели открили някаква много древна гробница на кръстоносци в някакво там забутано село в Монтанска област. Всеки от тях взел по една вещ от нея и от любопитство и от метълщина. И той взел нещо, вече не си спомням какъв точно беше предмета. Разказва ми една вечер изпаднал в паника:
"Дес, и последният загина, всички измряха, аз съм последният...
За какво говориш Дака, не те разбирам...
Нали ти бях казвал за предметите от гробницата,
4-ма бяхме, единият се самоуби, вторият катастрофира, а ето вчера и третия си отиде от вирусен менингит, за 3 дни го отнесе.....
Сега е мой ред......
Дака, казвам аз, вземай тоя предмет и утре заминавай за селото, иди и го върни в тая гробница...Върни го, взет е без позволение и са ви проклели..."
Никой, ама никой не трябва да се *бава с тези неща.
Далеч по-безопасно е да свързваш метъла с фентъзи изкуството. Четем си Толкин и Гудкайнд и не се *баваме със силата.
Така знам аз......






Тагове:   метъл,   отговор,   сатанизъм,


Гласувай:
0



1. анонимен - Бабини деветини
25.10.2007 14:13
Но Guardian rules!
цитирай
2. crmx - lol
26.10.2007 01:28
На мен пък един приятел ми разказа че това е очевидно измислена плоска, но забавна историика

Мда не съм особенно впечатлен от "Силата" ти да не си от новия модел металисти гледащи яко Стар Уорс ? И нека Силата бъде с вас!
- Are you F*cking kidding me?
цитирай
3. demoniceye - Ако нещо е измислено
26.10.2007 08:32
Го е измислил той, вероятно за да ме впечатли. А що се отнася до понятието сила, твоята плиткоумна представа само до "Star wars" ли се простира? Вземи да прочетеш някоя и друга книга, може и да ти влезе нещо в главата. Нещо различно от еднокрак бръмбар.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439876
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!