Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2007 08:19 - А познайте какво сътворих днес. :)))
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1054 Коментари: 1 Гласове:
0



То понятието влюбен та загубен, не е измислено напразно. :))) Видя ли приятеля си не виждам нищо, не чувам нищо, не се интересувам от нищо и не помня нищо. :D. До такава степен имам ум, очи и сърце само за него. Та нагласям си днес алармата за 5.30, след като тя изрева с мощният глас на Ралф Шипърс станах чинно, направих кафе пуснах компа да слушам музика и седнах да се гримирам. Поглеждайки компа гледам показва 4.30. Казвам на гаджето: "Злато, не  е точен часовника на компа." А  той ми отговаря: "Ами явно се е сбъгал нещо." Тръгвам към автогарата, Боби тръгва с мен да ме изпрати и с идеята да си купи банички за закуска. На автогарата гледаме не бачка нито кафето, нито баничарницата. Боби казва: "Абе днес май беше почивен ден, ама защо и кафенетата не бачкат." :))) Хващам аз автобуса, пристигам в София, купувам още едно кафе и влизам в бачкането. Поздравявам охраната, а той ме пита: "Ти пък защо идваш толкова рано?" Поглеждам стенния часовник, гледам 7.30 и тогава стоплям. :))) Сменили са времето, а аз овцата, а и златото ми шматки невъобразими не сме и разбрали. :)))
Та ще си бачкам един час повече днес, да ми дойде акъла. Кво да го правиш-влюбен, та загубен. :)))  
Успешна седница за всички. :)))


Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. varg1 - о
29.10.2007 09:41
аз отдавна го бях сменил часа а най-интересно че на компа ми сам се смени
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439487
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!