Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2007 09:36 - Колко трае един час?
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1250 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2007 15:10


Най-после, най-после, най-после!!! Днес ще го видя, ще го видяяяяяяяяяяяя. :))) Сърцето ми ще изхвръкне от гърдите и ще потегли на разходка по Цариградско шосе, предхождайки ме за краткия, но безкрайно дълъг път към него. Толкова близо и толкова далече, колко относително се измерват времето и разстоянието в зависимост от географския, астрономичен или на влюбено лудо сърце аспект. Колко трае един час? Колко? Ако се отнася за прекарано с любимия време е един миг.  И как се разтегля до безкрайност, ако е оставащото време до бленуваната среща. Точи се, лигави се и се извива, извива...... Иска ми се да го удоша този час, да го смачкам, смеля и пастьоризирам.  А ако е последният час оставащ ми да съм с него за близките светлинни двуседмични години ми се иска да с ласки да го удължа, да спра времето, да заключа този проклет един час във вечността, да го замразя в арктически лед, а след това да го анихилирам. Мечти, мечти......Един час, 60 минути, 3600 секунди.......! Нито повече, нито по-малко. 3600 мига, които си правят каквото си знаят. Живеят си собствен живот, плезят ти се, хилят ти се нагло в лицето и ти казват: "Пукни се от яд. Нищо не можеш да направиш. Ние те държим във властта си сега и завинаги. Ти си наш роб, окован здраво във веригите ни и няма измъкване." Мразя ги. И ги обичам.... моля им се, проклинам ги, ненавиждам ги и ги обожавам. Тези малки гадни мигове. Безкрайно нищожни, НИЩОЖНОБЕЗКРАЙНИ, тези заповедници на съдбата ми, тези адски нематериални духове, които няма как да докопам.  Ах, ако ви докопам някой ден. Дори не ми се мисли какво ще ви се случи!!!

 Колко трае един час, колко?


Тагове:   час,


Гласувай:
0



1. elendro - :)
09.11.2007 14:58
Ами такъв е живота..веднъж ти се иска да спреш времето, друг път- да го изтърколиш напред;) Затова да се радваме и използваме максимално момента, когато дойде;)
и да направя лека поправка, 1 час е 3600 секунди :P
цитирай
2. demoniceye - Благодаря за поправката:)
09.11.2007 15:09
Ще ремонтирам поста :)))
цитирай
3. анонимен - Да дойда да те хваха
09.11.2007 16:32
за гърдите, да попречим на сърцето да изхвръкне, а?
цитирай
4. demoniceye - Май ще предпочета
09.11.2007 16:41
Да изхвръкне. Това е ТОЙ!!!!! :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440647
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!