Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2007 10:06 - Некролог за илюзии....
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2706 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 10.12.2007 10:40


Най-черното черно ще потърся. За да жаля покойните вяра, надежда и любов.
Няма такова черно. Може би единствено вечният космически мрак е достатъчно черен, за да обрисува чернилката в душата ми.
Зачернено сърце.  Разбита илюзия, за кой ли път. 
За кой ли път повярвах, за кой ли път се надявах. За кой ли път обичах, за кой ли път ме предадоха.
Не, не няма вече нищо, нищичко не остана.  Любовта си отиде, вярата избяга презглава в пристъп на панически ужас, а надеждата умря след кратко боледуване. Спомина се кротко примирена със съдбата си, самотна, прелъстена и изоставена.
Черна жалейка за скъпите покойници. 
И още по-черна, за мен.
Душата ми е мъртва.
Мъртва, като прогнил труп на стара к...ва с червеи лазещи из прогнилата п...ка. (Стивън Кинг-То)
Мъртва......
Аз съм в гроба.....
В ада.....
Там ми е мястото.....
И не искам да се връщам......
Сбогом непрежалими вяра, надежда и любов....
Последно сбогом и прощавайте, ако съм ви наранила с нещо.....



Тагове:   некролог,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roksolana - ...
10.12.2007 10:36
Истинският живот всъщност започва, когато на гробището на твоите илюзии вече няма място за гробове - отишли са си всичките...
Един умен човек е казал: "Ако минаваш през ада, не спирай да вървиш!"
Прегръдка!
цитирай
2. buboleche - Пиши и моето име там ,
10.12.2007 10:36
на некролога..Ама вече не ми пука..:/
цитирай
3. jesusbg - И аз ще подкрепя catdeluxe
10.12.2007 21:41
Причината в момента да живея наистина качествено е точно в преминаването през този ад. Вярно е, че тогава беше страшно болезнено и не вярвах, че мога да се справя. И е вярно, че не беше никак лесно излизането от този ад. За начало пробвай да пишеш стихове, в които да изкарваш мъката си - наистина помага
цитирай
4. darkenedangel - ОК...да сложим най-черното черно...
11.03.2009 12:32
ама да продължим да вървим....
Иначе някъде долу-пиши ме и мен.
Не си сама в това положение, не си и единствения Човек на тази земя - и аз съм като теб само дето съм и аз от женски пол :)))))

ина4е...Keep walking
Просто - Не спирай да вървиш!!!
Поздравявам те с тази песен на Сл. Трифонов

"През ада минах но не спрях, а вървях и вървях, над мен летеше моят страх като гарван чер и чакаше да се предам, себе си да му дам, защото бях един и сам. И беше мрак пред мен и в мен, но вървях и вървях, а тихи, мъртви гласове викаха ме при тях...."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439688
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!