2. radostinalassa
3. wonder
4. kvg55
5. varg1
6. planinitenabulgaria
7. leonleonovpom2
8. sparotok
9. mt46
10. deathmetalverses
11. getmans1
12. samvoin
13. hadjito
14. tili
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Тъпанари нещастни обирджии!!!
Наглостта на Софийската вода и Електроснабдяване преминаха всякакви граници. Прибират пари за сметки колкото си
искат, когато си искат, а напоследък има стана навик да ги прибират и по два пъти за една и съща сметка.
От както започнаха да излизат сметките за тока и водата на "ела ме ритни период", така че човек едва ли не да ходи да им се моли да благоволят да му кажат колко има да плаща и системата им на обслужане се превърна във "вземай, като ти дават, пък дали сметката е точна няма значение".
В моят дом ходим да се молим да ни "видят сметката" на 15-то число. Отидох аз в пощата на 15-ти да платя сметките на апартамента и на наемателите ми. Беше "излязла" единствено сметката за водата на апартамента. От сметките за ток и вода на наемателите ни помен. Както и да е, платих си сметката за водата, за което получих съответната касова бележка. След 5 дни отива брат ми да провери за останалите сметки. Да, да излезли били. За тока (и нашата и на наемателите), за вода на наемателите нямало, защото им били НАДВЗЕЛИ предните месеци. Брат ми платил. При проверката обаче се оказало, че нашата сметка за вода не е платена. Брат ми платил и нея, без да знае, че аз вече съм я платила. Като сравнихме в последствие касовите бележки се оказа, че една и съща сметка за един и същ абонатен номер, за един и същ период от време е платена два пъти.
Взех двете касови бележки и тръгнах да се разправям.
Отнесох ги на малоумната им касиерка и и обяснявам ситуацията со кротце и со благо с предположението, че ако не ми върнат парите, то поне ще ме уведомят, че ще бъдат приспаднати от последващите сметки. Гъската щрака в компютъра, гледа, дзеври се, чуди се и накрая заяви, че в ТЕХНИЯ компютър плащането е отразено само веднъж.
Пак со кротце и со благо я попитах, аз тогава как така съм се снабдила със две касови бележики? Най-вероятно съм я ксерокопирала. Ами виждате ли грешката не била нейна. Може пък на 15 ти да е имало проблем с компютъра и за това да не е отразено плащането на сметката. Попитах дали все пак няма да направи нещо по въпроса. Ами не виждате ли, нямало какво да се направи. ВЕЧЕ. Рекламации се правели само в момента на плащането, парите били отчетени и т.н. и т.н.
И как ако смея да попитам да направя рекламация в момента на плащането при положение, че ми е издадена касова бележка за съответната сума и аз съм спокойна, че това е отразено. Някъде си там в бездънната яма наречена компютър на Софийска вода.
И дали изобщо човек може да вярва на техните касови бележки? Явно за тях това са хвърчащи листчета, които могат да бъдат издавани за щяло и нещяло и имат стойността на шумата по асфалта.
Айде сега кажете как да бъдем съвестни платци????
Ще им плащам сметки вече и аз когато, както и ако се сетя.
Обирджии такива, точно на куков ден ще им плащам!!!
Да ме дадат под съд, ако искат, тъкмо ще им покажа дублираните касови бележки.
Пфу!!!!
- Не, Електоснабдяване.
-Нищо. и на вас да ви еба майката."
В сайта им пише:
Нашите ангажименти към вас:
.....
В срок от 10 работни дни да отговаряме на всички писмени жалби считано от датата, на която сме ги получили.
http://www.sofiyskavoda.bg/virtual_centre.php
това е линк към формата за жалби.
Касовите бележки имат задължителни атрибути, които нееднозначно показват кой на кого, кога, какво и за какво е платил.
Разправия е, но няма да им оставяш парите си я!!!!
24.05.2011 05:06
24.05.2011 12:19