Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2008 13:05 - Емоционален бъг.....
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1424 Коментари: 3 Гласове:
0



Мразя зимата. Винаги съм я мразила, а днес я мразя повече от обикновено. Мразя леденият вятър духащ в гърба ми, и придаващ на косата ми специфичен изглед на разплетена дамаджана. Духа гадният вятър, свири ли свири неговите си там песни, хайдушки ли, пайдушки ли и ми изсмуква топлината от тялото, вледенява сърцето ми и ми напомня непрестанно:"Мога да правя каквото си ща. Мога да духам , мога да не духам, мога да те отнеса в страната на Оз или в Антарктида". Брррррррр..... Мразя го.
Опитвам се да работя и да не мисля, да не прегръщам непрекъснато радиатора и да избия от главата си песимизмът. 18 дни имам на разположение. Само 18, нито повече нито по-малко, за да успея. Да успея да задържа положението каквото искам да бъде, да не претърпя поредният провал. А той би бил тотален провал. Махни се. Махни се от мислите ми, махни се от главата ми, махни се Сатана.... Няма да го бъде. Няма да се поддам на отчаяние, няма. Все отнякъде ще излезе изход, все ще изгрее някакво слънце и над моята градинка.  Отначало бледо и слабичко, недохранено, но слънце. Слънчице.... Ела, слънчо...
Ще те нахраним слънчо. Ще запалим клада, и ще хвъляме в нея жертви. Дори и сърцата си ще изтръгнем, за да ги хвърлим в нея, а Оризаба ще свири на двойната флейта. Флейтата на вятъра.  Пфффф, съвсем ми се сбъгаха емоциите. От вятъра е. От гадната, студена, безкрайна зима е. 
И от мислене. Умуване и черепостискане как да избегнеш провала. И ако не го избегнеш, как ще живееш след това. 
Пфу....
Стига мислене. Не мога повече.... Отивам пак да прегърна радиатора. И да мечтая за прегръдката на обожаваното създание. 
Или май е по-добре да изпия един бульон, може да ми пораздвижи кръвта.

18 дни до тоталният бъг.....и емоционален и физически.

Махни се Сатана.....





Тагове:   бъг,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. booby - :)))
15.02.2008 13:31
По - малко мисли, нещата ще се случат към добро. Бъди оптимист - изпращам ти един шарен шал ако продължава да ти е студено :))). Усмивки и търпение до вечерта.
цитирай
2. анонимен - Да, друго си е лятото и морето!
15.02.2008 22:47
Да, друго си е лятото и морето!
цитирай
3. анонимен - Не се предавай
19.02.2008 19:00
Макар да не се познаваме, аз съм с теб и се надявам всичко да се развие максимално благоприятно. Все пак съм ти фенка. Обожавам постингите ти. Горе главата, момиче, металистите не се отчайват така.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439806
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!