Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2008 16:36 - Мнителности, подозрителности, доброжелатели....
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2219 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2008 16:38


Ах да му се невиди до смърт ми омръзнаха. По презумпция в днешният овълчен свят се предполага, че никой на никого не мисли доброто, но чак пък да се отнасяме с подозрение към всеки, всичко и всички ми намирисва на параноя.
Не съм съгласна, че на всички заобикалящи ме целта им е да ме прецакат.

Шефът ми предложил повишение- извод скоро ще поиска секс.

Приятелят ми е по-млад от мене-извод ще ме изцеди и финансово и емоционално и после ще ме зареже.

Отдавнашен познат изведнъж се е сетил да се обади- извод, ще иска пари на заем.

Клиент ми е поискал точна информация за сделка- извод, ще гледа да не си плати за услугата.

Не казвам, че не се случват и такива неща, случват се и то непрекъснато, но някак си не мога да си наложа да гледам на хората като потенциални врагове, прецаквачи и да се чудя в кой точно момент ще извадят томахавката.

По-скоро почвам да се позамислям какво точно целят така наречените "доброжелатели". Дали коментарите са им предизвикани от искрена загриженост и любов към мене или по-скоро действат на принципа: "Я не сакам на мене да ми е добре, а на Вуте да е зле." Или не са предизвикани от чиста проба завист. Ето на тя си има хубава работа, приятел, не и е скучен животът, дай малко да и го отровим със злъчни забележки и постоянни напомняния да се пазя от потенциалният "нож в гърба".
Или най-малкото да ти тровят нервите със изкуствено посъдени съмнения към заобикалящите те. ЕЕееееееееее....

До гуша ми дойде !!!!!






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - аз
20.02.2008 17:12
на доброжебатели не обръщам внимание,затова и не виреят около мен.
цитирай
2. anabel4o - И на мен, и одеве даже го казах! Писна ...
20.02.2008 21:27
И на мен, и одеве даже го казах! Писна ми и няма да отговарям на никакви параноици. На тях им харесва да ги преследват, прецакват, измъчват. Нека си се радват, нас да оставят!
цитирай
3. secretlive - И край мен
21.02.2008 14:48
се навъртаха такива доброжелатели по едно време,но след като не обръщах внимание на съветите им решиха,че съм тотална наивница и изчезнаха.Предпочитам сама да си преценявам кой е искрен и кой има някаква цел.Гледай си живота и не им обръщай внимание,това е решението.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437640
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!