Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2008 13:35 - Както се отнасяме с кучето си...
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4258 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2008 15:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Така се отнасяме и един към друг. 
Ужасно тъжно е, но е така. Толкова жестокост може да срещне човек по улицата.
И няма как да не си направя извода, че каквото е отношението ни към собствените ни кучета, такова е и към заобикалящите ни хора.

С моя приятелка имаме навик два пъти месечно да посещаваме едно квартално кафене за лични "сбирки на психоклуба".
Както ни е станахме постоянно присъствие, така има и друго постоянно присъствие. Много гадно впечатление ми направиха едни от другите редовни посетители, които са "горди собственици" на мъничък бежов пинчер.
Та на тези мили хора им е навик да дойдат в кафенето, да вържат кученцето пред вратата, да седнат преспокойно да си пият питието с часове и да оставят нещастната животинка вързана отпред, дърпаща се, лаеща и скачаща върху всеки друг приходящ с надеждата да я отвържат и пуснат. Възмутително е, но една вечер просто чашата ми преля. Беше в средата на януари, една ужасно студена вечер, когато пак тези добродушни "кучелюбители" вързаха животинчето на студа.  Когато отидох да ги попитам дали на тях би им било приятно някой да ги върже там отпред за оградката на студа ме изгледаха много умно. Кученцето имало палтенце. Палтенце моля ви се !!! 
Я да застанат те отвън с палтенца на -10 градуса и да постоят три часа.
За капак на цялата история бяха взели със себе си и детето им 10-тина годишно момиченце, което кашляше така, че имах чувството, че дробчетата му ще се спукат.  И го довели и него на студа да диша благотворният цигарен дим в кафенето. Отврат !!!

Миналата вечер се прибирам от работа по обичайният маршрут през градинката зад художествената академия.  Там има една нелоша пицария, която и аз посещавам от време на време. С приятни масички отвън при топло време. И също с оградка. Онази вечер при оградката видях позната гледка, мъничка булонка вързана отпред.  Позагледах се в кученцето и още отдалеч ми се видя нещо странно в изгледа на муцунката му. Като се приближих разбрах какво е, козинката му беше сплескана от засъхваща кръв около едното оченце. Горкото животинче трепереше и вдигна с надежда към мене пълните си с болка очички. 
Доплака ми се. Какви хора са тези бе, господи, какви хора?
Дори не си бяха дали труд да почистят кръвта от муцунката му, а просто отиват да си ядат и да си пият, а кутрето вързано за оградата. Реших да почакам 10-тина минути дали някой ще се появи да си вземе кученцето. Изпуших една цигара-никой не благоволи. Нахълтвам смело в пицарията и почвам да разпитвам от маса на маса.  Оказаха се прилично облечени хора на около 30 на вид нормално семейство.  Питам за кученцето. А, да, то преди малко го изпохапал някакъв помияр, ама нищо му нямало не им се връщало преди да хапнат. Щели да го почистят като се приберат.  Ега ти и егоизма, ега ти и чудото, ега ти и човещината !!! Те да хапнат, а кучето нека го боли.

Нали за това е куче?



Тагове:   както,   ОТНАСЯМЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. koker - =(
27.02.2008 13:58
Има хора, на които не трябва да им се позволява да имат деца, има и такива, на които трябва да им забранят "грижите" за домашен любимец. А има и трети- те и за двете не стават!
цитирай
2. demoniceye - А като не стават :(
27.02.2008 14:01
Защо се захващат? За да ги мъчат или за да са като другите. Ето на и те имат деца, и те имат куче. Показност без чувства. :(
цитирай
3. anabel4o - Много гадно ми стана, докато четох. ...
27.02.2008 15:07
Много гадно ми стана, докато четох. Но така стоят нещата... Има и такива, които пък се прехласват по кучетата си, а се отнасят зле към хората. Но те май са по-прави, защото голяма част от тях са като описаните от теб и напълно заслужават подобно отношение. Много хубаво си направила, че си потърсила кои са, що са. Обикновено не се сещаме за тези работи, не ги забелязваме, подминаваме...
цитирай
4. ady - Преди време
27.02.2008 15:09
гледах по Анимал планет, за тяхна зоополиция, за такова отношение имат доста солени глоби и дори затвор и отнемане на животинчето. За съжаление у нас го няма и едва ли ще го има някога:(
цитирай
5. demoniceye - Аз за това и отидох да се разправям.
27.02.2008 15:11
Това са беззащитни създания и няма кой да им помогне. :(
цитирай
6. bonbon4ica - поздравявам те за постигна. . . хора ...
27.02.2008 15:40
поздравявам те за постигна...хора като тези заслужават не само да ги глобат,но и да отидат в затвора...плаче ми се като гледам какво отношение имат някои към животните...то и за тва сме на тоя хал...
цитирай
7. demoniceye - bonbon4ica, благодаря ти.
27.02.2008 15:43
На всички благодаря. Не мога да гледам ничие страдание, камо ли на беззащитни твари. Животнчета ли, деца ли, еднакво гадно е.
цитирай
8. анонимен - Аз съм попадала на подобен случай-В ...
27.02.2008 16:40
Аз съм попадала на подобен случай-В един адски студен зимен ден две кучета бяха вързани пред едно кафе и трепереха ,а собственика им вътре на топло си пиеше спокойно!Не мога да ги разбера такива хора-защо изобщо вземат животни!Аз имам котка и не мога без нея.Вечер ме посреща първа и ми се радва най-много от всички домашни.Обичам живонтните!Поздравявам те и бъди все така добра!
цитирай
9. pilcho - Евала, мацка!
27.02.2008 19:18
Родена си за пенсионерка! ;)
цитирай
10. demoniceye - Е, ти па сега....:)))
28.02.2008 10:56
И това ще стане, ама аз няма да си взема куче. Щото си знам, че няма да мога достатъчно добре да го гледам. За това няма и да опитвам.
цитирай
11. анонимен - gqoCozmSpfIZQnK
24.05.2011 08:43
In awe of that ansewr! Really cool!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437167
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!