Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2008 12:08 - Не тъгувай...
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1038 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.02.2008 15:03


Мое сладко човече, мое клето сираче. :( 
Когато ти тъгуваш и аз тъгувам, сърцето ми се разкъсва. Ти си като нежно едва разцъфнало цветенце и тъгата те попарва като есенна слана.
Не мога да ти върна това, което съдбата ти е отнела. Не мога да заменя липсата на родителска обич, но мога аз да те обичам. 
И това, че не съм онази, която заслужаваш да имаш също го знам. Заслужаваш много повече от една проклета дърта вещица. :( 
Заслужаваш да получиш цялото щастие на този свят. И аз ще ти помогна да го получиш мое цветенце.
Ще ти помогна защото искрено те обичам, независимо, че ти се карам безпричинно понякога. Обичам те. Ако изобщо това има значение за теб, дори и да не ми вярваш.

Не тъгувай човече мое.
Слънчицето ще изгрее и над твоята градинка.

С обич от твоята sweet.


 






Гласувай:
0



1. анонимен - RGqCnkjNJdj
24.05.2011 05:11
That's 2 ceelvr by half and 2x2 clever 4 me. Thanks!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440692
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!