Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2008 15:47 - Черна котка ли беше,
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5207 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2008 15:50


Бяло куче ли беше, ама такъв невървеж едно подир друго не ми се е случвал.
Първо шефа ме изгони в принудителна неплатена отпуска, после довтаса гнойната ангина, хайде пий една седмица антибиотици да ти дойде акъла. После се пребих на стълбите в собствения си вход, прелетях 4-5 стъпала с главата надолу, как не си я строших не знам, отървах се само с жестоко контузен крак.
А тъкмо бях започнала нова работа, кой ще го чака оня пор бившия шеф да си нагласи нещата, та пак да ме покани на работа. Той да не си въобразява, че аз вирея на въздух под налягане? 3 дни работих и на 4-тия се пребих. Добре, че беше в петък, та се примолих да ме освободят за един ден, да си ближа раните. В понеделник, куцукаща отивам на работа. За обяд си купих сандвич от производител, чиито храни ям редовно. Стори ми се поовехтял, не беше и вкусен, та дори не го доядох, направо го изхвърлих.  Прибрах се след работа, хапнах само малко салата и се заиграх на посочената в предишния постинг любима зарибявка. Не щеш ли към 23.30 WC-то ме призова. Уууупс- бърза пратка. След 15 минути пак. След още 15 пак, и така до сутринта кротко дежурство през 15 минути.  Пих 2 прахчета Смекта, ама нанай си, ефект никакъв. До сутринта се бях обезводнила и изсушила като изцеден пред 1888 година лимон. С 300 мъки се завлякох до лекаря с очакване да ми каже как има съмнения за салмонела или дезинтерия и да ме изпрати по живо по здраво в инфекциозната болница. Е поне това ми беше спестено, хранително отравяне било. Да ***ба скапания сандвич..... гадост. Изписа ми конски дози с лекарства, 2 банки глюкоза и ми препоръча почивка. То и без да ми я препоръчва, аз се чувствах точно като парцал. Срам не срам, обаждам се пак в работата и обяснявам на шефката поредният инцидент, поради който аз няма да се явя на работа за втори път в разстояние само на 5 дни. Отврааааааааат.  Цял ден лежах и се наливах с чай и глюкоза физономията ми пожълтя, като на китайка от чайове. Няма как за едни ден просто трябваше да се освестя.  И ето ви днес въоръжена с хапове, кутийка с чай и 5 рула тоалетна хартия съм на бачкане.  Не знам дали гадостите се случват по 3 или дали в един дом смъртта е по 3, черна котка или бяло куче ми мина път,  ама аз вече не искам гнусотии.  Не искам бе !!! Ще взема да ида при свещеник да ми чете за здраве.  

Кажете алелуя братя !!!




Тагове:   котка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Някой път, като тръгне на криво
09.04.2008 15:57
и няма спиране. Трябвало е веднага да глътнеш активен въглен. Изпитана бабешка рецепта проти такива гадости.
цитирай
2. gothic - Алелуя!!! И аз така го задрах преди ...
09.04.2008 16:45
Алелуя!!! И аз така го задрах преди две-три седмици...два часа не се измъкнах от вецето и малкия само ми подаваше тоалетпапир. Изтекох си през Д-то! Ебаси и джихада!!!
цитирай
3. demoniceye - :D gothic
09.04.2008 16:46
Сега ми е смешно, а сигурно и на теб, ама в такива нощи хич не е смешно. :)))
цитирай
4. gothic - А, не беше през нощта. Тъкмо се пр...
09.04.2008 17:14
А, не беше през нощта. Тъкмо се прибрах в ранния следобед от тичане по НАП-ове и банки и ме среза. Ама моето май беше вирус, защото предната вечер вдигнах лека температура. От три и нещо та докато мадам се прибра от работа, към шест. Верно стана майтап като се сетих, че можеше да ме налегне по сокаците :)))
цитирай
5. demoniceye - Е ако е било по сокаците gothic :)
09.04.2008 17:21
Тогава хич нямаше да ти е до майтап. :)
цитирай
6. lubima - ха дано несгодите спрат до тук!. .
09.04.2008 17:39
ха дано несгодите спрат до тук!..
цитирай
7. gothic - Ама за околните щеше да е:))) И си...
09.04.2008 17:58
Ама за околните щеше да е:))) И сигурно щях да се появя в нощен Труд, хахахахахаха
цитирай
8. deathwoman666 - Алелуя! Старите баби казват, че ...
09.04.2008 19:46
Алелуя! Старите баби казват,че след лошото винаги идва добро,ама лошото никога не идва само! Аз тамън се чудех къде си се скрила,а то кфо било :( Стискам палци:)))
цитирай
9. forestlove - леле, леле, дано да тръгне добре, ...
10.04.2008 10:39
леле, леле, дано да тръгне добре, наистина!

лек ден ;)
цитирай
10. soho - Вирус е, тук в работата един след ...
10.04.2008 11:31
Вирус е, тук в работата един след друг ги тръшка. За ден обаче минава.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439168
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!