Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2008 12:38 - Ако спечелш 2 000 000...се гръмни.
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4510 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2008 12:41


Бих...
Какво?
Вярвам, че всеки човек, поне вднъж, поне за миг в живота си си е мислел какво ли би направил, ако спечели голяма сума пари от тотото.
Дори има и виц по този повод: "Един човек непрекъснато повтарял: Моля те Господи, нека да спечеля от тотото, моля те Господи, няка да спечеля от тотото. И накрая чул глас от небето: Ами поне си пусни фиш бре..."
Мечтаем си ние, мечтаем... Джакпотът отново е баснословен и отново предстои поредната Тото истерия.
Ето на сега, като спечеля 2 000 000 и ще...
Раздам солидна сума пари на всичките си роднини, ще учредя фонд в помощ на сирачетата, ще си купя приличен апартамент, ще го обзаведа луксозно, ще открия фирма, ще купя магазин, да си осигуря хляба за по-нататък, ще оставя някаква сума в банката да ми се олихвява...
Мечти, мисли, разсъждения...а после започват съмненията и страховете.
От къде мога да бъда сигурен, че никой никога няма да издаде кой е спечелил големите пари от тоя тираж? Кой ми гарантира конфиденциалност?
Ами, ако отвлекат децата ми?
Или наранят майка ми?
Или... как изобщо аз ще спечеля? Няма начин, тия пари да не ми разправят
, че ги дават на някой нищо неподозиращ случаен комарджия с държавата.

Или пък… има грам честност?

Добре да да приемем, че има. И аз спечеля.
(Започват сметките). По колко да дам на роднините ми? По 200 000. А, не много са, те са 5 човека, това си е 1 000 000 братче. А, стига бе, а на мен какво ще остане? Още 1 000 000.

Хубаво. Колко струва един приличен апартамент? 100 000 евро. Това прави 200 000.

Ок. Фонд за сирачетата? Колко да вложа? 200 000? А, не. Та някой да си ги прибере в джоба.

По-добре изобщо да не учредявам фонд. Ще са хвърлени на вяръра пари. Добре, де?

Ами нали те на мен са ми паднали от небето?

Е какво от това?

МОИ СА СИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ.

На мен ми паднаха. Ми то какво? Да си пуснат фиш и другите, да спечелят и те, егати.

Нищо не давам, на никого. Да си гледат работата. На мен някой нещо дал ли ми е?

 

И ето как, малко по малко Чичо Скрудж изниква на похвърхността в личността на невинният пишман, мечтаещ, бъдещ тото-милоинер.

Упс.

Я се събуди.

Нито си спечелил, нито ще спечелиш, ама амй е най-добре и фиш да не пускаш.

Или искаш да се превърнеш в Чичо Скрудж?

Я си мечтай, мечтите са нещо хубаво. Чисто.

Мечтай да постигнеш нещо. Дари на сираците колкото имаш, но от сърце.

Дай на близките си любов, а не незаслужени пари от небето.

Купи си жилище на изплащане, но остани човек.

Да….да…

Така и ще бъде.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Живей, пък каквото си трябва само си става :)
18.06.2008 14:36
Аз съм си решил дилемата - всичко ще отиде за инвестиране в мързел от най-чистия му вид.
Всички книги които съм пожелал да прочета, но не съм успял.
Всички приятели с които съм искал да се срещна, но просто е нямало време.
Хобитата, които съм зарязал и ми липсват.

На това му викам Активен Мързел :)
Ама нали сме два мързела - единия аз долу и дригия Оня горе - бавно и мързеливо е тръгнал джакпота към мен :)

Затова и си я карам както си дойде, а те нещата се подреждат както си знаят :)

ПП На роднини угодия няма , тях за разлика от приятелите си човек не може да ги избере :)
цитирай
2. forestlove - хахахахахахахаха, честно да ти/си ...
19.06.2008 11:18
хахахахахахахаха,
честно да ти/си кажа - при мен изобщо няма да е "малко по малко Чичо Скрудж изниква на похвърхността", а направо си наднича и само чака сгоден случай.
само дето не играем тото...
цитирай
3. deathwoman666 - vij sq, az ako spe4elq ot tototo 6te ...
19.06.2008 12:35
vij sq,az ako spe4elq ot tototo 6te kupq na Svetlio djet i kofa 6arani:)))))))))obe6tah mu:))))))))
цитирай
4. kleopatrasv - Актуален постинг !
19.06.2008 22:16
Невероятни помисли и разсъждения.Парите не са нищо на този свят.Помни , че и богатите плачат.....И пари при пари отиват!
Аз , ако ги спечеля - ще се кача на един делтапланер и ще ги разпилея от небето !
Но , ти ?...........
Постинга докосва и разпалва въображение !
Поздравления !
цитирай
5. eraklia - хахахахахаха,
20.06.2008 11:15
ама ме развесели. знаеш ли, и аз много съм тревожна какво ще правя с парите????
преди два дни си видях името в твой пост и много ми стана приятно и неловко. всъщност повечето правим едно и също. по различен начин:)))
цитирай
6. анонимен - хахахаха
26.06.2008 16:51
Скицооо!Много си права!Точно такива мисли тръгват в главата на 99% от хората.
Ей сега разбра ли?Дето се чудеше там в една тема защо си на първо място.Па даже и анонимните те следим.
цитирай
7. demoniceye - :)
27.06.2008 09:34
Като си нямате друга работа. :)
цитирай
8. анонимен - ibnCWlpqDVPzBTdF
24.05.2011 05:16
What a joy to find smoenoe else who thinks this way.
цитирай
9. анонимен - TNnHQGeamBWqfAAyX
24.05.2011 12:02
Wow, thatВ’s a really celver way of thinking about it!
цитирай
10. анонимен - uappkrpMJvtrjkCFz
24.05.2011 12:18
With the bases loaded you struck us out with that asnwer!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1441089
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!