Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2008 14:53 - За правилата и заповедите...
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 993 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.07.2008 15:00


Е, днес доста почетохме за личните правила тук  за служебните правила тук  значи е дошло време да почетем и малко заповеди и да поразъждаваме върху тях.
Естествено, като се позамисля за заповеди, първите, които ми идват на ум са 10-те Божи заповеди.

[20:2] Аз съм Господ, Бог твой, Който те изведох от Египетската земя, от дома на робството; [20:3] да нямаш други богове, освен Мене. [20:4] Не си прави кумир и никакво изображение на онова, що е горе на небето, що е долу на земята, и що е във водата под земята; [20:5] не им се кланяй и не им служи, защото Аз съм Господ, Бог твой, Бог ревнител, Който за греха на бащи наказвам до трета и четвърта рода децата, които Ме мразят, [20:6] и Който показва милост до хилядно коляно към ония, които Ме обичат и пазят Моите заповеди. [20:7] Не изговаряй напразно името на Господа, твоя Бог, защото Господ няма да остави ненаказан оногова, който изговаря името Му напразно. [20:8] Помни съботния ден, за да го светиш; [20:9] шест дена работи и върши (в тях) всичките си работи; [20:10] а седмият ден е събота на Господа, твоя Бог: недей върши в него никаква работа ни ти, ни син ти, ни дъщеря ти, ни робът ти, ни робинята ти, ни (волът ти, ни оселът ти, нито какъвто и да е) твой добитък, нито пришълецът ти, който се намира в жилищата ти; [20:11] защото в шест дена създаде Господ небето и земята, морето и всичко, що е в тях, а в седмия ден си почина; затова Господ благослови съботния ден и го освети. [20:12] Почитай баща си и майка си, (за да ти бъде добре и) за да живееш дълго на земята, която Господ, Бог твой, ти дава. [20:13] Не убивай. [20:14] Не прелюбодействувай. [20:15] Не кради. [20:16] Не лъжесвидетелствувай против ближния си. [20:17] Не пожелавай дома на ближния си; не пожелавай жената на ближния си, (нито нивата му) нито роба му, ни робинята му, ни вола му, ни осела му, (нито никакъв негов добитък) - нищо, което е на ближния ти.


По заповед 1- Каква египетска земя и робство?
По заповед 2- Ама ти наистина ли си Бог?
По заповед 3-Кумири са ми само рок/метъл величията.
По заповед 4-служа само и единствено доброволно и само на онова или онези, които обичам.
По заповед 5- Да мога да обичам
По заповед 6-Никога не го правя
По заповед 7-Шефовете не ме питат кой ден е, за да ме повикат на работа
(Домакинската работа в неделя брои ли се?)
По заповед 8- Уважавам родителите си за това, че са ме създали (за друго, до колкото са заслужили)
По заповед 9- Не съм убила никого (все още)
По заповед 10- Ха, не съм светица, изневерявала съм и са ми изневерявали  пък и има ли някой, който да се закълне във всичко свято, че никога, ама никога не го е правил?

До тук с Божиите заповеди.

По въпроса за служебните.

Нямам на служебното табло заповед- Не пиши в блога в работно време.
Между другото  болна съм.
С почти 38 градуса температура и болки в гърлото.
Да, ама на таблото нямам и заповед- Не идвай болна на работа.
Има моменти, в които няма работа и преспокойно може да се чете (пише) в блога. 

Така. И сега каква е разликата между правила и заповеди?

Правилата са, за да живеем според тях ( личните ни принципи и правила), а пък заповедите са за да се нарушават. Особено, ако са абсолютно неприложими. Или безсмислени.
Особено от бунтарчета идиотчета, като мене.

Следва тема за законите и ползата и вредата от тях. :)))

Поздрав за блог.бг и блогърите. :)




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1441136
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!