Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2009 10:49 - Ако бях (продължение) по темата :)
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1158 Коментари: 2 Гласове:
3



Ако бях цвят, щях за съм червено. Това е цветът на любовта и страстта.

Ако бях плод, щях да съм папая,  екзотичен и омаен като страната къдто е узрял.

Ако бях животно, щях да съм черна пантера, грациозна, красива и смъртоносна.

Ако бях книга, щях да съм епичен исторически роман.
                              
                         Ако бях дреха,щях да съм рокерско яке. Здраво, практично, предпазващо от ветровете по пътя.

Ако бях бижу, щях да съм пръстен с наследствен родов герб.

Ако бях дърво, щях да съм секвоя, вечна и недостижима.

Ако бях напитка, щях да съм френски коняк, отлежал, ароматен и аристикратичен.
                      
                        Ако бях ястие щях да съм бонфиле с гъби и сос бешамел.

Ако бях насекомо, щях да съм калинка, червенушка, късметчето с точици.

Ако бях филм, щях да съм "Трамвай желание"

Ако бях подарък, щях да съм скъп, елегантен, подбран с вкус и желан.

Ако бях град, щях да съм Рио де Жанейро. Градът на седемте хълма и величествената статуя на Христос разперил благославящи ръце.

Ако бях месец щях да съм май, месецът на разцъфналата животворна пролет.

Ако бях стихия щях да съм ураган. Непредвидим, опасен и неконтролируем.
                   
                         Ако бях цвете, щях да съм черна роза, рядка, уникална и много скъпа.

Ако бях изобретение,щях са съм препетуум мобиле, вечната движеща сила на природата и живота.

Ако бях сграда, щях да съм зигурат на поляната в края на пътя.

Ако бях въпрос, щяха да съм "Защо?" Вечната жажда за знание.
                        Ако бях отговор, щях да съм "Можеш". Всеки човек може, важното е само да го пожелае,

Ако бях дума, щях да съм "Сила"

Ако бях мебел, щях да съм старинен бюфет съсдържащ прекрасни антични съдове.

Ако бях чувство, щях да съм любов. Любов към всички и всичко.

Ако бях емоция, щях да съм радост. Винаги и навсякъде.

Ако бях литературен герой, щях да съм нощен елф. Древен, мъдър и тайнствен.

Ако бях играчка, щях да съм кукла Барби. Мечтата на всяко момиченце.

Ако бях аромат, щях да съм амбра. Страстна и омайваща.

                        Ако бях парфюм, щях да съм „Шанел" вечната френска страст.
                    Ако бях песен щях да съм тази:
                    





Гласувай:
3



1. gothic - Много,
15.08.2009 11:33
много хубава песен си :))))
цитирай
2. firefly1 - Песната ти ми харесва в нея има жи...
15.08.2009 12:24
Песната ти ми харесва в нея има жизеност и страст, които само рокът може да предаде :) Сигурно си весела, силна и страстна личност ,ако съдя по нещата ,които си написала :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439484
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!