Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2009 09:17 - Чия е вината?
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2852 Коментари: 11 Гласове:
2



 Обичам кучета. Всякакви кучета обичам и приятелката ми ги обича. Имала съм кучета и котки съм имала, и морско свинче. Кучето е питбул, много е старо горкото, но още се крепи някак си. На 16 години е. Докато бях при него си го гледах. За тези 16 години никого не ухапа и никого не нарани.
Приятелката ми има сиамска котка. Дивачка, своенравна и беснотия. Скубеше се и приятелката ми за да я почисти от излишните косми я бърсала с влажна кърпа. Ухапа я гадинката мръсна. Доста време я боля и на прасеца и (където я ухапа зверчето) остана някаква топчица. 
И други хора обичат кучета. Има една жена в квартала отглежда три безпородни кучета.  Разхожда ги, храни ги, до тук чудесно.
Онзи ден приятелката ми се прибирала в къщи по обяд, бавничко и кротко. Срещнала жената с трите кучета.  Едното я нападнало и я захапало. Ей така без нищо да му прави. Забило си зъбите в прасеца и (на същото място, където преди я ухапала котката и) и дори разтръскало глава, да я разпори по-хубаво.  Много зле я наранило, обувката и се напълнила с кръв.  Собственичката на трите песа вместо да се засрами, да помогне на пострадалата ми приятелка и да повика линейка я ннавикала и наругала, че е изплашила кучето, та то затова я изпохапало. С какво го е изплашила, като само си е вървяла по тротоара.  Освен точно в този ден да е била дегизирана като бостанско плашило.  Повтарям обичам кучета. И се радвам, когато и другите хора ги обичат. Но поведението на тази жена някак не ми се връзва с добрия тон. 
Перипетиите не свършват до тук. Приятелката ми пострада много зле, но от Пирогов я върнали (моля ви се). Изпратили я да чака при личния лекар за направление за хирург с пълни с кръв обувки. Когато най-сетне взела направлението и се добрала до хирурга той и връчил най-тържествено шишенце с Йодосептадон и пакет марля и "обстоятелствено" и обяснил как да се превърже. Тя сама да се превърже моля ви се?  Инжекция против бяс ли? Трябвало антиалергичен тест да се направи преди това, така че приятелката ми да бъдела така любезна да иде за друго направление, този път за да и направят теста. Не зная как боли ухапано от куче, никога не съм била хапана, но съм чувала, че много боли.  Приятелката ми е на обезболяващи още. И от болки не могла да отиде да чака отново за направления.  И сега чакаме. Инкубационният период на бяса е дълъг. Чакаме и треперим. 
А гордата собственичка на "хапльо" си почива необезпокоявано. 
Хрирургът сигурно и той си спи с чиста съвест.
Ей, хора?
Малко чувство за вина за пет пари а? 
Кучета. Защо хората не се научиха, че животното никога няма вина. И как ама хич не се научиха, че като имаш животно носиш отговорност и за него и за възпитанието му. Не е единичен случай хора да бъдат хапани от кучета със стопани.  За медицинското обслужване няма какво и да споменавам. 
Ако нямаш пари да си плащаш, за да бъдеш обслужен навреме проблемът си е твой, иди да мреш. 
За по-интересно може и от бяс. 
А така. 



Тагове:   медицина,


Гласувай:
2



1. djgator - нещата са прости
16.08.2009 09:35
Решава се проблема с бездомните кучета, а на регистрираните- ДА СЕ ПОСТАВЯ НАМОРДНИК!
Топлата вода отдавна служи на хората в БЕЛИТЕ държви, просто трябва да видим какво правят там!
цитирай
2. demoniceye - djgator
16.08.2009 09:39
djgator написа:
Решава се проблема с бездомните кучета, а на регистрираните- ДА СЕ ПОСТАВЯ НАМОРДНИК!
Топлата вода отдавна служи на хората в БЕЛИТЕ държви, просто трябва да видим какво правят там!

Така е. Като знаят, че кучето хапе, намордникът е добро решение. Лошото обаче е, че подобни хора едва имат пари да хранят животните, а какво остава за намордници.
цитирай
3. cefulesteven - Още не мога да се опомня след карт...
16.08.2009 09:58
Още не мога да се опомня след картината която видях вчера малко след като публикувах разказчето си. Чува се скимтене. Мисля, че махаленският бодигард пак е дръпнал нечие пране и е изял ритник. Момчето дойде още съвсем младо, въртеше опашка, лаеше всичко що не е от територията на петте жилища. Предупредително. Грижи се за малките на котките, показва им територията. С нашите си играе пред нас, с котките на комшията, пред тях. От както порастна, въпреки, че местото не изглежда обнадеждаващо, нощно време не скачаме при всеки съмнителен шум. Всички поздравява от далече. В някои сутрини изпраща майка почти до работата и я пази от други улични кучета. Вчера е нямало време да реагира. Дремел е през деня, че гледа хората будни. Свито на кравайче, а териера идва толкова бързо, че е нямал време да реагира. Подмяташе го като пране. И не бяга, едва го спасихме. Но собственика на този породист звяр е помиар! Не кучето ни, въпреки, че е от неопределена порода. И истинско щастие е, че онзи звяр не захапа някое от децата навън.
цитирай
4. demoniceye - Стеф, :cry
16.08.2009 10:05
Хората са виновни, хората. Какво казвам аз, животинката иска грижи и отговорност за нея. Много съжалявам за кученцето. Добре, че навреме сте се намесили.
цитирай
5. анонимен - " Не зная как боли ухапано от куче, никога не съм била хапана,"
16.08.2009 11:08
Обаче вече знаеш как боли, като те ръфат хора!

Поздрав!
цитирай
6. demoniceye - tit
16.08.2009 13:00
tit написа:
Обаче вече знаеш как боли, като те ръфат хора!

Поздсрав!
:) Обзалагам се, че от кучетата боли по-малко. :) Благодаря.
цитирай
7. firefly1 - боли да те хапят кучета много, но от ...
16.08.2009 14:01
боли да те хапят кучета много, но от отношението на хората боли най-много! Хората са по-страшни зверове от всяко едно животно. А кучетата станаха такива ,каквато са хората! Поздравления много хубав постинг!
цитирай
8. hel - Мале-ей
16.08.2009 14:50
Преди няколко месеца носех неголям багаж на личност, която е добра, но не обича животни. Едно бездомно куче, както си лаеше по минаваща кола, се обърна към мен, изневиделица надойдоха още няколко и като залаяха... Намесиха се и винувачи... Нищо не ми направиха, а после се сетих, че багажът е на човек, който не обича кучета и това беше моето обяснение за случая.
А за здравеопазването - нямам думи!
Поздрав!
цитирай
9. demoniceye - hel
16.08.2009 16:57
hel написа:
Преди няколко месеца носех неголям багаж на личност, която е добра, но не обича животни. Едно бездомно куче, както си лаеше по минаваща кола, се обърна към мен, изневиделица надойдоха още няколко и като залаяха... Намесиха се и винувачи... Нищо не ми направиха, а после се сетих, че багажът е на човек, който не обича кучета и това беше моето обяснение за случая.
А за здравеопазването - нямам думи!
Поздрав!


Възможно е и да са те нападнали заради това. Но приятелката ми не е оъ кучемразците. Напротив, винаги е успокоявала тайфата, ако ни пресрещнат повече бездомни кучета, че те са си тръгнали по своите кучешки работи и в този дух. Явно, не точно това е причината.
цитирай
10. hel - ПП
16.08.2009 19:50
прави ми впечаление, че кучето я е ухапало на мястото, където е следата от котката.
Много могат да са факторите, когато едно куче хапе.
Те си имат свои "сетива".
Кучетата трябва да са под контрол, а бездомни да няма.
цитирай
11. demoniceye - hel
16.08.2009 21:01
hel написа:
прави ми впечаление, че кучето я е ухапало на мястото, където е следата от котката.
Много могат да са факторите, когато едно куче хапе.
Те си имат свои "сетива".
Кучетата трябва да са под контрол, а бездомни да няма.


Да, вярно е, че е на мястото ухапано от котката. Не се бях замислила за това. Може пък това да е причината. А за бездомните кучета е ясно. Не бива да има такива.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440301
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!