Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2009 13:46 - Мръсни скапани мошеници :)))
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3464 Коментари: 11 Гласове:
9

Последна промяна: 20.08.2009 15:48


 Се казваше една много готина комедия, която гледах преди доста години, но мошениците, с които се срещнах преди две седмици за съжаление са си съвсем истински и добре, че се пробваха да вършат работа съвсем левашки, та просто нямаше как да не ми светне червената лампа. Чудя се обаче, дали в крайна сметка някой не изгоря има доста наивни хора и още повече се чудя дали да не пиша и на "Господари на ефира". Те горките обаче са затрупани с толкова много хитове, че едва ли ще ми обърнат внимание.
Та ето за какво иде реч. Отдавна имам мерака да се пробвам по странство, пък и нали криза-мриза и реших, че е време да ида на гурбет. (Ех Шенген, Шенген, поне за ден да съм европейски член, като пееше Кали чалгаджийката.) Разрових се по обявите за работа в чужбина и попаднах на една за работа за камерирерки в Испания. Обява в реномиран столичен вестник.  Обаждам се. Човекът се представи като Пламен Николов, работещ и живеещ в Испания от години, работел с испанското бюро по труда. Работата била с 6 работни дни, 600 евро заплата, осигурена квартира, закуска и самолетен билет за сметка на работодателя.  Звучеше приемливо. Обаче той имал условието документите, които са необходими за кандидатстване да се подготвят и преведат от една определена агенция, той само с тях работел и освен това, ако съм ползвала техните услуги съм щяла да получа 30% отстъпка от цената.
До тук нищо нередно, кой ли не работи на принципа "халваджията за бозаджията". Та да съм се обадела на тази агенция да ми обяснят какви документи да подготвя и какви такси трябва да се платят.  Обаждам се аз. Приятен женски глас ми се представя, като агенция "Феникс" на адрес София, бул "Ал. Стамболийски" 21. Необходими документи и такси:

1. Ксерокопие от лична карта (лична карта ли?), а не паспорт.
2. Свидетелство за съдимост
3. Диплома за образование
4. Медицинско свидетелство за работа в чужбина
5. Акт за раждане (акт за раждане ли) от какъв бяс?
6. Допълнителни сертификати за образование (ако имам такива) за камериерка???

Таксите: 6 документа по 30 лв за държавни марки = 180 лв.
10 страници за превод по 11 лв.= 110 лв.
По 15 лв за нотариални заверки и ходене по министерствата на образованието и здравеопазването=30 лв.
35 лв такса за услугите на агенцията. Общо  355 лв.

Като съм си приготвела документите да съм се обадела да ми определят час. Час?
Ок, съгласявам се и се спретвам да подготвям документи.  Да ви кажа само, че и те не са без пари. Подготвих ги и се обаждам в агенцията. Определят ми час за другия ден и на другия ден аз въоръжена с 355 лв се запътвам към горепосоченият столичен адрес. Табела " Феникс-агенция за преводи и легализации" обозначава мястото. Посреща ме приятна дама в офис оборудван всичко на всичко с две бюра, две почти празни кантонерки и един лаптоп. Стационарен телефон няма. Поогледах се и касов апарат няма и лиценз няма. Сигурно вежидите са ми се повдигнали до косата, защото дамата с извинителна усмивка обяснява, че офисът бил от скоро и затова още необорудван. И тя била нова, тъй че...
Ясно. Червената лампичка почна да ми светка, но си казах карай да видим какво ще се случи.
Дамата започва да описва документите ми в обикновена ученическа тетрадка. Изчислява таксите и да точно толкова били 355 лв. Връчи ми тетрадката да се подпиша. :))) Като станели готови документите, щяла да се обади да си ги получа и да ме изпратела да получа и самолетния билет. Аз оставих документите и извадих пари да се разплащам. Благодари, прибра ги в едно ПВЦ  джобче и толкова... Аз кротко чакам. Тя ме гледа въпросително. "Издайте ми документ, че съм ви платила."- пояснявам аз вече леко изнервено. Ама как тя нямала касов апарат, нямала фактури, намала нищо, нали ми била обяснила, че офисът е нов и още не е оборудван.  "Лиценз?" питам аз. И това нямало, шефа щял другата седмица всичко да донесе и при получаване на документите да ми издадат и фактура. А, как не, мож фаш...:))) "Върнете ми парите, отказвам се". усмихвам се мило аз. Другата седмица ще дойда пак, когато имате необходимите лицензи и касов апарат. Ама щяла съм да изпусна срока за подаването, а и отстъпката. "Другата седмица!" отсичам аз. Нямаше къде да се дене,  върна ми парите.  Ухилена до ушите си тръгнах с намерението да ида другата седмица просто за да проверя пак обстоятелствата. 
И ето ви на вчера отидох. :))) Табелата липсваше, вратата на офиса зее отворена, а вътре нема Никой. :))) Голи стени. :))) Разкисках се. Е така се прави, ако не знаете, отваряш агенция за преводи  с двуседмична трайност, обираш когото можеш и въз да те нема.  

Шенген ли? Я да си стоя на гъза аз,  че инак мошеницте само това чакат. :)))




Тагове:   мръсни,   мошеници,


Гласувай:
9



1. mitternacht - :)
20.08.2009 13:51
Евалата! Ей такива направо трябва да ги линчуват на улицата :)))

Умна жена!
цитирай
2. edinman - Супер!
20.08.2009 13:53
Имаш повод да почерпиш :))))
цитирай
3. demoniceye - mitternacht :)
20.08.2009 13:55
mitternacht написа:
Евалата! Ей такива направо трябва да ги линчуват на улицата :)))

Умна жена!


Умна съм като чехъл. :) Но за линчуването си прав. :)
цитирай
4. demoniceye - edinman аха :)
20.08.2009 13:56
За малко да изгоря с 2/3 заплата, обаче съм готова да се хвана на бас, че има и изгорели.
цитирай
5. krotalka - Браво на теб!
20.08.2009 13:58
Кой знае колко народ е изгърмял...
Човек вече и на средния си пръст вяра да няма!
цитирай
6. demoniceye - Хихихи, кроти :)
20.08.2009 14:00
krotalka написа:
Кой знае колко народ е изгърмял...
Човек вече и на средния си пръст вяра да няма!


Е как ще имаш вяра на среден пръст, па бил и твой? :) Те глупостите от там се смучат. :)
цитирай
7. allbi - е
20.08.2009 14:04
да ти е жива и здрава червената лампичка :)))
цитирай
8. demoniceye - allbi :)
20.08.2009 14:06
Довечера ще пием с гаджето за нея. :)
цитирай
9. injir - Изобщо и въобще! Абсурдите прод...
20.08.2009 14:10
Изобщо и въобще! Абсурдите продължават.
цитирай
10. dorichela - добре, че си оправна! иначе много ...
20.08.2009 14:10
добре,че си оправна! иначе много хора потъват.... което е жалко!
цитирай
11. demoniceye - dorichela :)
20.08.2009 14:13
dorichela написа:
добре,че си оправна! иначе много хора потъват.... което е жалко!


Не съм особено. Но това, което със сигурност знам е, че трябва да се изисква касова бележка или фактура. Как да си купя котка в чувал? А звучеше толкова добре тази обява, жалко.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1438947
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!