Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2009 08:50 - Вместо паметник на глупостта
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1948 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 01.09.2009 08:55


 От ранна сутрин така тръгна и сигурно така и ще приключи днешният  1-ви септември. :) 
Затърсих си МР3-плейъра. И ох, и ах нямаше го. Не ми беше хрумвало да слушам музика по пътя към работата около седмица. Когато се чувствам гадно дори музика не ми се слуша. Днес зверски ми се прислуша, а МР3 плейърът все така липсваше. Олей, патка такава, спомних си. Бях го давала на паразитът да го ползва (да не му е скучен животът, докато си намери новата овца), да се забавлява и беше останал на дъното на другата ми чанта. Ей, имам късмет, че си го прибрах. Ама....Грххххххххххххххххххххххх. Извадих го и се погнусих. Погнусих се, че толкова много мои вещи да ползвани и докосвани от него. Отврат, осквернени са. А, не. Захванак се да намеря всички мои лични неща, които съм му давала и се подготвих за екзорсизъм. Тениските веднага се намериха в пералнята. МР3 плейърът го подложих на изстъргване  с кърпички за почистване на монитори. Почудих се какво да направя с шишето парфюм и реших че е достатъчно да го измия с веро. Гнус. Ако някой преди шест месеца само ми беше казал, че ще дойде ден, в който ще изпитвам отвращение не само от него, а дори и от нещата ми, които е докосвал щях да го пратя да се прегледа. Ай, ай. Ужасно е да осъзнаеш, че не само не е имало никого, когото да обичаш, освен собствената си фантазия, но и от торбата с онези работи си извадил другата работа. :) Както съм почнала я да довърша чистката. Да потърся дали няма някакви негови вещи при мен да ми сквернят къщата. За щастие този път нямаше много, предшният път събрах цяла торба за изхвърляне. Останали бяха само едни пазарски тъмни очила. Взех ги с два пръста и се разкисках като си спомних срещу какво ги бях получила. :) Получих ги в замяна на моите "Рейбан". :) Е сега вече ме напуши истеричен смях. В цялата ни псевдовръзка нещата бяха поставени по този начин. Конят от мен кокошката от него. Каква кокошка бе, кокошката е едра, угоена, и кокошка не е нещо по-малко от колибри си е. :) Оф и това сравнение е неподходящо, колибрито е толкова нежно и красиво. Мислих, мислих и реших, че съм заменяла коня за птиче гуано. :) Продължавах да стискам пазарските очила в два пръста и реших, че тях няма да изхвърля. Нека си седят да ми напомнят. За да се замислям за в бъдеще какво срещу какво щедро да раздавам. И кое да пестя. Опаковах ги грижливо в самозалепващо се пликче и ги остави най-горе в шкафа. Вместо паметник на глупостта ми. 
Почистеният МР3 плейър сложих на ушите и ухилена тръгнах за работа. Музиката ли? :) С риск да се повторя - отново невероятните Metsatoll.
Толкова езически,толкова първобитни и прекрасни. :) Непокорни, неподлежащи на цивилизоване. Излязох от къщи и пред вратата лежеше неразпечатано късметче от кафе Лаваца. Нещо ме накара да го вдигна и отворя. В него пишеше "Ново начало".
Е, хайде де. :) 





Тагове:   паметник,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Даааа
01.09.2009 09:21
Страхотен пост слънце...и групата си я бива,не съм ги чувал...
И само така те искам - даже ме надъха много и мен!!!
Желая ти готин ден и...още по-готина нощ след това:)
цитирай
2. demoniceye - 0rth0d0x :)
01.09.2009 09:31
Дори за момент не съм се съмнявала, че ще оцениш Metsatoll подобаващо, винаги съм се възхищавала на добрия ти вкус. :) Постът ми ли? Обновена съм. :) И се чувствам великолепно. :) Благодаря ти.
цитирай
3. lagrima - Всеки си иам по един, че даже и по-...
02.09.2009 17:51
Всеки си иам по един,че даже и по-няколко такива паметника в къщи!Поздравления за песента!
цитирай
4. анонимен - IyaiioHnrBeFFfEPpg
24.05.2011 03:58
Never seen a bteetr post! ICOCBW
цитирай
5. анонимен - aIaamrmoaXEvZOg
24.05.2011 05:59
The forum is a brighter place thanks to your posts. Thakns!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1438996
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!