Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2009 19:10 - Няма да позная!
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2824 Коментари: 12 Гласове:
6



Имам вреден навик.
Даже отвратителен навик имам.
Искам да си призная за този мой гаден, надут, срамен, неблагопристоен навик пред всички.
Нямаше да го призная ако днес не четох викторините на
djgator.
Е "много ме е срам", че нищо не можах да позная. Защо ли? Ами заради гадният ми навик.
Никога, ама никога не връщам посещенията на блоговете на хора, които:

1. Ме посещават, пускат заядливи коментарчета или поправки и не гласуват.
2. Ме посещават, но нито пишат коментари, нито гласуват, а после пишат на лични.
3. Ме посещават, за да гласуват отрицателно за някой пост.

Изключения във викторината на
djgator. имаше. И те си знаят кои са защото съм си ги избрала в любими и си ги чета.

Изключение от правилото извън викторината също има. Посещавам един блогър, който нито благоволява да ме посети, нито да гласува, въпреки, че на мен ми е интересно да го чета и коментирам. Няма да спомена кой/коя е той, защото е достатъчно интелигентен да се сети сам.

Та, така милички.
Никого не моля да ми чете блога. С никого не смятам да се заяждам.
Това е тихото ми отмъщение, не връщам визитите.
Някой да има нещо против?

Знам кой има доста неща против и то ще си проличи по коментарите.
Обещавам да одобря всички, но визитите няма да ви върна.





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malinko69 - Критика & без рецензия!!!
02.09.2009 19:14
..ако имаше вибратор щеше да си по добричка...така мисля..
цитирай
2. djgator - demoniceye
02.09.2009 19:28
Аз пък те посещавам редовно и ако има какво да кажа - коментирам :)
цитирай
3. demoniceye - djgator :)
02.09.2009 20:24
djgator написа:
Аз пък те посещавам редовно и ако има какво да кажа - коментирам :)


Аз не визирям тебе, ти си ми в любимите, а някои от предтавените във викторината ти.
цитирай
4. demoniceye - malinko69
02.09.2009 20:26
malinko69 написа:
..ако имаше вибратор щеше да си по добричка...така мисля..


Пу, мама му стара как не съм се сетила да си купя.
Не съм правила секс от тази сутрин и определено имам нужда.
цитирай
5. allbi - аз пък
02.09.2009 20:39
вече даже нямам време и нерви
за блоггадостите ...
минах през какво ли не и ми е все тая :)))

цитирай
6. demoniceye - allbi
02.09.2009 20:41
allbi написа:
вече даже нямам време и нерви
за блоггадостите ...
минах през какво ли не и ми е все тая :)))



Не съм ли права, миличка? Не съм прочела нито в твоя блог, нито в моя боен призив "Моля, четете ме!!!"
цитирай
7. cefulesteven - Демонче, трябва да ти кажа, че и аз не ...
02.09.2009 21:07
Демонче, трябва да ти кажа, че и аз не винаги успявам да гласувам за постовете ти. Имам някакъв технически проблем и с експлорера не отчита винаги гласуването ми, а после като вляза в поста уж виждам, че е гласувано, но не винаги. Повредата си е при мен. С Мозилата пък някои неща ми излизат миниатюрни и я използвам най-вече да публикувам, че на експлорера не мога и да публикувам. При мен е технически проблем.
цитирай
8. demoniceye - Стеф
02.09.2009 21:14
cefulesteven написа:
Демонче, трябва да ти кажа, че и аз не винаги успявам да гласувам за постовете ти. Имам някакъв технически проблем и с експлорера не отчита винаги гласуването ми, а после като вляза в поста уж виждам, че е гласувано, но не винаги. Повредата си е при мен. С Мозилата пък някои неща ми излизат миниатюрни и я използвам най-вече да публикувам, че на експлорера не мога и да публикувам. При мен е технически проблем.


Ти си ми от любимите, най-любимият автор в блога. И си го знаеш. Никога от теб не съм прочела заядлив коментар, дори и когато някой е заслужил да му го върнеш като отговор. За творчеството ти съм изказвале мнение многократно в мои коментари и няма защо да го обяснявам точно тук. Благодаря ти. Дори, когато не гласуваш за мен. :)
цитирай
9. анонимен - Уф
02.09.2009 22:32
Аз нищо не разбрах, защото рядко идвам, но за всеки случай ще гласувам за блога ти ;)
цитирай
10. demoniceye - teona :)
02.09.2009 22:50
teona написа:
Аз нищо не разбрах, защото рядко идвам, но за всеки случай ще гласувам за блога ти ;)


Посети викторината на djgator и ще разбереш.
Загадките са блогъри, които не чета по горепосочените причини. Изключения правят Вихра и Фурийка.
цитирай
11. firefly1 - Аз те посещавам редовно и когато ...
02.09.2009 23:42
Аз те посещавам редовно и когато нещо ми е интересно пиша коментар,ако не съм написала коментар не значи,че нарочно го правя ,а просто съм нямала какво да кажа...Аз чета хората, които са ми интарасни и за тях гласувам,не си правя статистика,кой е гласувал за мен и аз зъдлжително да гласувам за него...Това са за мен детски истории,сега ако някой човек харесва това ,което пиша нека да гласува ,ако не няма какво да му се сърдя :)
цитирай
12. demoniceye - firefly1 :)
02.09.2009 23:46
firefly1 написа:
Аз те посещавам редовно и когато нещо ми е интересно пиша коментар,ако не съм написала коментар не значи,че нарочно го правя ,а просто съм нямала какво да кажа...Аз чета хората, които са ми интарасни и за тях гласувам,не си правя статистика,кой е гласувал за мен и аз зъдлжително да гласувам за него...Това са за мен детски истории,сега ако някой човек харесва това ,което пиша нека да гласува ,ако не няма какво да му се сърдя :)


И аз постътпвам като теб дословно. :) Постът е предназначен за някои мои "почитатели". :) Всички ги имаме. Никнеймс няма да цитирам, те си знаят кои са. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439645
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!