Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2009 16:35 - Скубла и скубличка.
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7560 Коментари: 27 Гласове:
5



Не се сърди, че те мъмря.
Много различна си от мене. Много различна от това, което си представях, че ще бъдеш.
Бъди различна от мен дори разликата да е от небето до земята. Само щастлива бъди.
Разумна бъди и пази се. Под сърцето си съм те носила. Упреквай ме, щом смяташ че заслужавам. Не пожела образоването, което ние възрастните искахме. Вземи, това което ще ти хареса тогава. Моите родители така объркаха моят път. Учих, каквото те пожелаха. И аз не се реализирах. Бъди каквато искаш да бъдеш. Не харесваш как живея аз. Не одобряваш нищо от моите вкусове. И аз не одобрявам твоите, но не мърморя. Искаш или не искаш сама ще трябва да намериш пътя си. Моето място вече не е до тебе. Голяма си, приятел си имаш. Не одобрявам как хвърчите с моторите като бесни по шосета и магистрали. Но нищо не казвам. Само стискам зъби и се моля. Видяхте смъртта в очите. Приятел изгубихте. Ако това не ви стресне да се пазите, не знам кое ще успее. Страхувам се за тебе. Ако те упреквам, това е причината. Страхувам се да не те изгубя. Страхувам се да не би да страдаш. Страхувам се да не те боли. Но над главата ти вече няма как да стоя. Мина времето, когато стоях. Мина времето, когато те приспивах, хранех те, сменях ти пеленките (памперси нямаше). Мина времето, когато по цяла нощ над теб съм седяла. Когато за ръчичка те водех на училище.
Сега си голяма. Самостоятелна. Не искаш съвети. А като сгазиш лука при кого тичаш за помощ? Не се сърди, че те мъмря.  Искам най-доброто за тебе. Не разбираш ли скубличке моя? Обичам те.  Една песен за теб, една за мен. Както преди беше.
Една бонбонка за теб, една за мен.


image








Гласувай:
5



1. cefulesteven - Много умно момиче е. Респект! А ти ...
02.09.2009 17:00
Много умно момиче е. Респект!
А ти си разкошна майка. Малко могат да кажат така открито твоите думи.

цитирай
2. demoniceye - cefulesteven
02.09.2009 17:01
cefulesteven написа:
Много умно момиче е. Респект!
А ти си разкошна майка. Малко могат да кажат така открито твоите думи.



Благодаря ти приятелю. Така е, умна е красива е. Но нали знаеш, майките винаги се страхуваме, че не сме дали достатъчно.
цитирай
3. lagrima - Дъщеря ти може само да се радва, че ...
02.09.2009 17:46
Дъщеря ти може само да се радва,че има такава майка!
цитирай
4. gothic - Поздравления
02.09.2009 20:17
и за двете! Бъдете много, ама наистина много щастливи ! :)
цитирай
5. liz - И двете сте много красиви ;)
02.09.2009 20:32
А що се отнася до гореспоменатия инстинкт - добрите родители винаги си задават въпроса дали не са дали твърде много. Кофти родителите са на обратната крайност - вярват, че са дали твърде много и заслужават почивка. Това считам, съдейки от опита си с моята майка (тя е от първия тип). Много успех в живота и щастливи взаимоотношения ви желая.
цитирай
6. demoniceye - gothic
02.09.2009 20:34
gothic написа:
и за двете! Бъдете много, ама наистина много щастливи ! :)


Благодаря, от твоите уста в Божиите уши.
цитирай
7. demoniceye - liz
02.09.2009 20:35
liz написа:
А що се отнася до гореспоменатия инстинкт - добрите родители винаги си задават въпроса дали не са дали твърде много. Кофти родителите са на обратната крайност - вярват, че са дали твърде много и заслужават почивка. Това считам, съдейки от опита си с моята майка (тя е от първия тип). Много успех в живота и щастливи взаимоотношения ви желая.


Благодаря ти. Тя е красива, аз съм бившо красива. :)
Няма почивка за родителите, поне аз смятам, че така трябва да бъде.
цитирай
8. demoniceye - lagrima
02.09.2009 20:46
lagrima написа:
Дъщеря ти може само да се радва,че има такава майка!


Благодаря. Де да бях толкова убедена и аз. :)
цитирай
9. allbi - ех,
02.09.2009 20:46
ама и аз съм на това дереже :)))
цитирай
10. lagrima - Дъщеря ти може само да се радва, че ...
02.09.2009 20:51
demoniceye написа:
lagrima написа:
Дъщеря ти може само да се радва,че има такава майка!


Благодаря. Де да бях толкова убедена и аз. :)

Никога не можем да бъдем убедени,че сме добри родители..Аз съм себе си и това мисля,че е достатъчно в отношенията с децата ми.Рано или късно ще разберат,че всичко,което съм правила е било за тяхно добро. Весела и спокойна вечер ти желая!
цитирай
11. demoniceye - allbi :)
02.09.2009 20:54
allbi написа:
ама и аз съм на това дереже :)))


Значи чудесно ме разбираш как се чувствам. :) Успех. :)
цитирай
12. demoniceye - lagrima
02.09.2009 20:55
lagrima написа:
demoniceye написа:
lagrima написа:
Дъщеря ти може само да се радва,че има такава майка!


Благодаря. Де да бях толкова убедена и аз. :)

Никога не можем да бъдем убедени,че сме добри родители..Аз съм себе си и това мисля,че е достатъчно в отношенията с децата ми.Рано или късно ще разберат,че всичко,което съм правила е било за тяхно добро. Весела и спокойна вечер ти желая!


Отново благодаря. Успех с дечица и на теб. :)
цитирай
13. errorreport - Яааа,
02.09.2009 23:24
много съм изненадана! Според мен имаш много невинно излъчване и момичешко лице - как може да имаш толкова голямо дете? Изобщо не си "бившо красива" - това си е настояще, откъдето и да го погледнеш :) Браво, само така, не се давай! И дъщеря ти е голяма сладуранка. Да сте живи и здрави :)))
цитирай
14. demoniceye - errorreport :)
02.09.2009 23:28
errorreport написа:
много съм изненадана! Според мен имаш много невинно излъчване и момичешко лице - как може да имаш толкова голямо дете? Изобщо не си "бившо красива" - това си е настояще, откъдето и да го погледнеш :) Браво, само така, не се давай! И дъщеря ти е голяма сладуранка. Да сте живи и здрави :)))


Много благодаря. И за комплимента и за пожеланието. Млада я родих, затова е голяма. Снимката е от бала и.
цитирай
15. firefly1 - demoniceye много се изнанадах к...
02.09.2009 23:59
demoniceye много се изнанадах кагото прочетох този пост, защото досега бях останала с впечетлението,че си някъде 20-25 годишна, защото нещата които пишеш звучат младежки никога не съм си помисляла ,че можеш да имаш толкова голяма дъщеря, та аз бих си помислила,че ти си й почти върсничка :) Пресрасно е това,че си запазила младостта си! Тя е много красива и много прилича на теб, страшно много! :)
цитирай
16. demoniceye - firefly1-Благодаря много :)
03.09.2009 00:10
firefly1 написа:
demoniceye много се изнанадах кагото прочетох този пост, защото досега бях останала с впечетлението,че си някъде 20-25 годишна, защото нещата които пишеш звучат младежки никога не съм си помисляла ,че можеш да имаш толкова голяма дъщеря, та аз бих си помислила,че ти си й почти върсничка :) Пресрасно е това,че си запазила младостта си! Тя е много красива и много прилича на теб, страшно много! :)


Ще ви черпя и теб, и errorreport, и lagrima, и liz, и cefulesteven. :) Ушите ми се изчервиха чак от комплименти. :) Всички са с впечатлението, че съм млада, заради метълът и младият лигльо, с който ходех, та ми отрови живота. Човек е на толкова, на колкото иска да бъде. Не съм уникална, никак дори. Тук в блога е пълно с прекрасни жени и съм горда да общувам с тях. :)
цитирай
17. firefly1 - demoniceye много се изнанадах к...
03.09.2009 00:59
demoniceye написа:
firefly1 написа:
demoniceye много се изнанадах кагото прочетох този пост, защото досега бях останала с впечетлението,че си някъде 20-25 годишна, защото нещата които пишеш звучат младежки никога не съм си помисляла ,че можеш да имаш толкова голяма дъщеря, та аз бих си помислила,че ти си й почти върсничка :) Пресрасно е това,че си запазила младостта си! Тя е много красива и много прилича на теб, страшно много! :)


Ще ви черпя и теб, и errorreport, и lagrima, и liz, и cefulesteven. :) Ушите ми се изчервиха чак от комплименти. :) Всички са с впечатлението, че съм млада, заради метълът и младият лигльо, с който ходех, та ми отрови живота. Човек е на толкова, на колкото иска да бъде. Не съм уникална, никак дори. Тук в блога е пълно с прекрасни жени и съм горда да общувам с тях. :)


Ами не знам аз ако не бях прочела този пост щях да си мисля, че определено си на 20 и няклко год :) Аз съвсем съм се объркала като чета, защото си мислех,че ти си ходила с по-възрастен ,а то било обатното :) Явно нещо не съм чела като трябва :))) Но много ме радва това,че мислиш толкова младежки и слушаш метъл, а не си се отказала от него, нито от любовта! :)
цитирай
18. demoniceye - Хахаха. firefly1 Благодаря отново. :)
03.09.2009 01:12
firefly1 написа:
demoniceye написа:
firefly1 написа:
demoniceye много се изнанадах кагото прочетох този пост, защото досега бях останала с впечетлението,че си някъде 20-25 годишна, защото нещата които пишеш звучат младежки никога не съм си помисляла ,че можеш да имаш толкова голяма дъщеря, та аз бих си помислила,че ти си й почти върсничка :) Пресрасно е това,че си запазила младостта си! Тя е много красива и много прилича на теб, страшно много! :)


Ще ви черпя и теб, и errorreport, и lagrima, и liz, и cefulesteven. :) Ушите ми се изчервиха чак от комплименти. :) Всички са с впечатлението, че съм млада, заради метълът и младият лигльо, с който ходех, та ми отрови живота. Човек е на толкова, на колкото иска да бъде. Не съм уникална, никак дори. Тук в блога е пълно с прекрасни жени и съм горда да общувам с тях. :)


Ами не знам аз ако не бях прочела този пост щях да си мисля, че определено си на 20 и няклко год :) Аз съвсем съм се объркала като чета, защото си мислех,че ти си ходила с по-възрастен ,а то било обатното :) Явно нещо не съм чела като трябва :))) Но много ме радва това,че мислиш толкова младежки и слушаш метъл, а не си се отказала от него, нито от любовта! :)


Е сега вече знаеш истината. а първото си права, от метълът няма да се откажа, но съм на път да се откажа от любовта. Напатих се за остатъка от живота си.
цитирай
19. benra - страхът
03.09.2009 10:58
на майката е съизмерим само с обичта й!
Нека страховете ти никога не се сбъднат и животът и на дъщеря ти и твоят да е толкова красив, колкото сте и самите вие!
цитирай
20. teachme - Много мило написано
03.09.2009 11:17
и адски вярно!
Все едно аз говоря на сина ми,
който е на 22 и още е като пате в кълчища.
А тази песен на ЛП ми е любима!
цитирай
21. demoniceye - benra
03.09.2009 14:24
benra написа:
на майката е съизмерим само с обичта й!
Нека страховете ти никога не се сбъднат и животът и на дъщеря ти и твоят да е толкова красив, колкото сте и самите вие!


Благодаря ти беше се поигубила. Радвам се да те "видя" :)
цитирай
22. mitternacht - :))
05.09.2009 21:57
Поздравления!
Желая ви много усмивки!
цитирай
23. анонимен - ZRzAfWTTyyZzfEo
24.05.2011 08:43
Toudcowhn! That's a really cool way of putting it!
цитирай
24. анонимен - rXEVKWZiStvtMxhqW
24.05.2011 08:52
Wow! That's a really neat aneswr!
цитирай
25. анонимен - nEBoFSknuC
24.05.2011 10:13
AKAIK you've got the awnser in one!
цитирай
26. анонимен - yKqUGTYzUbCfpoKt
24.05.2011 10:44
Real brain power on display. Thanks for that asnewr!
цитирай
27. анонимен - HsoONhoFjz
24.05.2011 11:21
ThatВ’s not just logic. ThatВ’s rlelay sensible.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440595
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!