Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2009 17:11 - Няма бира.
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1308 Коментари: 2 Гласове:
3



Казват, че бирата е най-доброто лекарство против депресия.
Не съм много сигурна, но поне за малко помага. До колкото да ти се позамае кратунката и да спреш да мислиш за глупости. Или пък да измислиш още по-велики глупости.
Има ли значение, номерът, е че няма да си толкова сгльоцнат.
Е, да ама бира няма. Не се и предвижда.Това да не ми е сладкарница "Ну, погоди"? Нито има с кого да я изпия, нито с какво да си я купя. 
Тогава ще си представя запотената чашка с пенлива бира. Разполагаме се, с каквото има.

Мммммммммм.....
наздраве.


                                                               image            

Ега ти и куция клип. vbox7.com тъпо и упорито продължава да ембва Хари Потър.
Е, като не върви, не върви.







Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - наздраве :)
05.09.2009 17:37
уф, и да има бира хич не може да ме разбира
само ме газира ...
от една малка чашка и задрямвам...
ама то си е решение на проблемите
да ги отрепеш с дрямка :)))
цитирай
2. demoniceye - allbi :)
05.09.2009 18:05
allbi написа:
уф, и да има бира хич не може да ме разбира
само ме газира ...
от една малка чашка и задрямвам...
ама то си е решение на проблемите
да ги отрепеш с дрямка :)))


Идеята не е чак толкова лоша. Май ще взема да легна да се наспя. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437506
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!