Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 13:46 - Пуша, защото ми харесва!
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19989 Коментари: 48 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Любимият въпрос на заклетите непушачи е този: "И защо е нужно сега да пушиш, не разбираш ли, че се тровиш, а тровиш и околните?"

Досега се чудех какво да отговря, по простата причина, че в главите на пушачите винаги е набивано, че правят нещо нередно и насаждат някакво чувство за вина и гузно поведение у пушачите.
Наскоро обаче отговорът ми проблесна, пуша, защото така ми харесва. Да, заклета пушачка съм, не се срамувам от това и не разбирам защо трябва да се чувствам гузна пред непушачите. И ще си пуша, докато ми харесва. Цигарите ме разсънват, кафето ми е по-вкусно с тях, за бирата да не говорим, и изобщо не намирам мирисът на цигарен дим за неприятен. Особено, ако си свиеш ръчно направена цигарка от ароматизиран на плодове или ванилия тютюн.
И не желая да се чувствам гузна повече.
Първо на първо винаги се съобразявам с мястото, в което се намирам, ако пушенето е допустимо (според моята логика, а не според правилата) си паля цигара.
Под допустимо разбирам открити пространства, заведения и собственият ми дом. Според правилата най-вече не би трябвало да се пуши в болници и детски градини, ама я ми кажете има ли такава болница или такава детска градина, в която няма помещение за пушачи, ако не явно, то поне тайно и подмолно? Има, ама друг път. Колко пъти съм търсила доктор под дърво и камък, а него го няма никакъв, защото се е спасил да пуши.
Второ- винаги се съобразявам с присъстващите. Ако те не пушат винаги питам дали ще им пречи, ако запаля цигара.
Трето- в моят дом се пуши само на едно място и винаги при отворен прозорец, дори и в най-лютия студ. Лятото се пуши на балкона.
Четвърто- кои по дяволите мислите  са най- настойчивите противници на пушенето в заведенията и най-големите критикари на пушачите?
Е как, разбира се, че това са разкаялите се пушачи. Разкаял се пушач става по-католик от Папата, най-заклетият враг на цигарите и най-върл гонител на пушачите. Излишно вдигналото се до небесата самочувствие, че "Ето на, аз как отказах цигарите, а ти не можеш, безволев си като мекотело?"
Друг път. Никой не е чак до там безволев, че да не може да се откаже от цигарите, АКО РЕШИ!  Повтарям, ако това да откаже цигарите е негов личен избор.
А не натрапен, нагнетен с до смърт с натяквания от някой разкаял се пушач. Няма такова нещо като бивш пушач. Това е все едно да се твърди, че има бивш алкохолик. Или бивш наркоман.  Един път започнат, който и да било от тези пороци си остава до края на живота изкушението да го направш пак.
Тровела съм ги а?
И те ме тровят. Тровят ми нервичките постоянно с прекалената си "святост".
Дрън, дрън. Прекален светец и Богу не е драг.
Далеч съм от мисълта, че пушенето не е вредно, ама знаете ли какво ще ви кажа?
И да си жив е вредно.
Със самото  раждане, с първата  глътка въздух се започва с вредното. Къде е чист въздухът вече? Сигурно на Еверест е, но и това не е много сигурно. Огледайте се колко боклуци разхвърляни къде ли не из планините. И Витоша, и местността около Рилските езера са потънали в боклуци.
Храната, която ядем не е вредна ли? О, моля ще умра от смях. Сигурно специално за непушачите се произвежда екологично чиста храна пусната в масова продажба по спупермарктетите.  Сигурно непушачите дишат само най-пречистен кислород в камери по пример на Майкъл Джексън. Добре бе!
Лекарствата, които се налага да приемаме не са вредни изобщо. Ах, как не.
И сега непушачите и държавата се е загрижила за моето здраве. Как?
Със забрани за пушене по заведенията и с вдигане на акцизите за цигари.
Забележете, не производителите на тютютн са вдигнали цените, на тях тютюнът им се изкупува за жълти стотинки, а милата държава вдига акцизите. За да ми спаси здравето.
Е аре нема нужда. Защо като държавата е толкова загрижена за здравето ми не оправи първо здравната система а? Болници се закриват. Защо не въведат здравни застраховки за всеки един човек лично, която да се използва само и за него единствено, а не да ми удържат за здравни, че да лекувам старците разбойници и мангалите.  Не съм вземала болничен от 5 години. Цигарите били вредни.
Да се живее в България е вредно, ама не пискаме нали? Или пискаме, ама не достатъчно. 

А стига съм филосовствала, че хванах тендовагенит от писане и от яд.






Гласувай:
9


Вълнообразно


1. benra - хахаха,
24.02.2010 13:53
Бравос!Аз съм непушач, ама те покрепям!
цитирай
2. demoniceye - Бени :)
24.02.2010 13:56
benra написа:
Бравос!Аз съм непушач, ама те покрепям!


Според мен единствените, които имат правото да си отварят устите са именно, хората, които никога не са пушили. :) В случая аз оплювам разкаялите се и държавата. :) Благодаря.
цитирай
3. rat - Зависимият наркоман смята за редно ...
24.02.2010 14:02
Зависимият наркоман смята за редно да краде чанти, за да си задоволява нуждите.
Заглавието ми звучи като: "Спя с малолетни, защото ми харесва". Личната преценка на един завсим от каквото и да било човек е твърде нереална и субективна. Пушачите трябва да бъдат изолирани. Те са лош пример за подрастващите.
цитирай
4. demoniceye - rat -Аз не крада
24.02.2010 14:04
rat написа:
Зависимият наркоман смята за редно да краде чанти, за да си задоволява нуждите.
Заглавието ми звуич като: "Спя с малолетни, защото ми харесва". Личната прецнка на един завсим от каквото и да било човек е твърде нереална и субективна. Пушачите трябва а бъдат изолирани. Те са лош пример за подрастващите.


И не изнасилвам малки деца. Има малка ралика, не смяташ ли? Btw кога точно отказа цигарите?
цитирай
5. rat - Зависимият наркоман смята за редно ...
24.02.2010 14:06
demoniceye написа:
rat написа:
Зависимият наркоман смята за редно да краде чанти, за да си задоволява нуждите.
Заглавието ми звуич като: "Спя с малолетни, защото ми харесва". Личната прецнка на един завсим от каквото и да било човек е твърде нереална и субективна. Пушачите трябва а бъдат изолирани. Те са лош пример за подрастващите.


И не изнасилвам малки деца. Има малка ралика, не смяташ ли?

Вредиш на околните, правейки нещо, което ти харесва. Май е същото а?
цитирай
6. demoniceye - Не, не смятам.
24.02.2010 14:09
rat написа:
demoniceye написа:
rat написа:
Зависимият наркоман смята за редно да краде чанти, за да си задоволява нуждите.
Заглавието ми звуич като: "Спя с малолетни, защото ми харесва". Личната прецнка на един завсим от каквото и да било човек е твърде нереална и субективна. Пушачите трябва а бъдат изолирани. Те са лош пример за подрастващите.


И не изнасилвам малки деца. Има малка ралика, не смяташ ли?

Вредиш на околните, правейки нещо, което ти харесва. Май е същото а?

При положение, че пуша, там където е позволено, и не пред деца. И такива кто теб ми вредят, ама не пискам. Та ще си признаеш ли, кога точно отказа цигарите?
цитирай
7. gothic - Деси, и аз не смятам да умирам здрав, ...
24.02.2010 14:10
Деси, и аз не смятам да умирам здрав, безсмислено е. Иначе съобразяването е задължително за всеки, който се има за цивилизован човек. Обратното обаче също е нужно. Абе майната им на вечно недоволните. Идва време за по 5-6 бири и кугия цигари в Блек лодж ;)
цитирай
8. rat - Зависимият наркоман смята за редно ...
24.02.2010 14:12
demoniceye написа:
rat написа:
demoniceye написа:
rat написа:
Зависимият наркоман смята за редно да краде чанти, за да си задоволява нуждите.
Заглавието ми звуич като: "Спя с малолетни, защото ми харесва". Личната прецнка на един завсим от каквото и да било човек е твърде нереална и субективна. Пушачите трябва а бъдат изолирани. Те са лош пример за подрастващите.


И не изнасилвам малки деца. Има малка ралика, не смяташ ли?

Вредиш на околните, правейки нещо, което ти харесва. Май е същото а?

При положение, че пуша, там където е позволено, и не пред деца. И такива кто теб ми вредят, ама не пискам. Та ще си признаеш ли, кога точно отказа цигарите?

Типична реация на зависим човек, напада, когато трябва да се защитава.
Не те познавам и не знам къде и кога пушиш, но 85% от пушачите не се съобразяват много, по простата причина, че съзнанието им реагира в зависимост от степента на никотиновия глад.
цитирай
9. demoniceye - rat Явно няма намерение да си признае
24.02.2010 14:16
Кога точно е отказал(а) цигарите и е станал(а) по-католик от Папата, така, че къш от блога ми. Спирам да ти одобрявам коментарите.
цитирай
10. demoniceye - Това исках да кажа
24.02.2010 14:24
gothic написа:
Деси, и аз не смятам да умирам здрав, безсмислено е. Иначе съобразяването е задължително за всеки, който се има за цивилизован човек. Обратното обаче също е нужно. Абе майната им на вечно недоволните. Идва време за по 5-6 бири и кугия цигари в Блек лодж ;)


Ако човек се съобразява няма нищо лошо, в което и да било действие. И да време е за ложата, 5-6 бири и кутия цигари. :)
цитирай
11. dorichela - Подкрепям! Макар и като бивш пушач. ...
24.02.2010 14:47
Подкрепям! Макар и като бивш пушач.. :) /отказала цигарите не по свое желание/ :)
цитирай
12. demoniceye - Аха :)
24.02.2010 14:59
dorichela написа:
Подкрепям! Макар и като бивш пушач.. :) /отказала цигарите не по свое желание/ :)


И кой те застави? :)
цитирай
13. анонимен - Пуши си, аз много се радвам. И без ...
24.02.2010 15:19
Пуши си, аз много се радвам. И без това все някога ще ги откажеш, когато те хване тежка болест. Дотогава си пуши.
цитирай
14. demoniceye - анонимен-Нямам спомени да съм ти искала одобрението.
24.02.2010 15:25
анонимен написа:
Пуши си, аз много се радвам. И без това все някога ще ги откажеш, когато те хване тежка болест. Дотогава си пуши.


И ще ги откажа, когато намеря за добре. Но откажа ли ги няма да гоня пушачите като империалисти за това можеш да си сигурен.
цитирай
15. dorichela - Демоник,
24.02.2010 15:35
грип, бронхит, гнойна ангина, фарингир и възлапен синузит и всичко това стана за месец и продължи 2 и нещо :):) Нямах възможност да дишам като човек, камо ли да пуша.. :)
цитирай
16. demoniceye - Мда лоша работа
24.02.2010 15:37
dorichela написа:
грип, бронхит, гнойна ангина, фарингир и възлапен синузит и всичко това стана за месец и продължи 2 и нещо :):) Нямах възможност да дишам като човек, камо ли да пуша.. :)



Но не ми казвай, че лекарите са ти казали, че всичко това е от цигарите.
цитирай
17. damnation - rat има много съществени дупки и ...
24.02.2010 15:38
rat има много съществени дупки и празнини в логиката, но най-смехотворно е това : "Типична реация на зависим човек, напада, когато трябва да се защитава."
Аз защо ли смятам, че нормална стратегия на всеки човек е, да напада тогава, когато бъде нападнат ?
Както и да е. Евала за статията.
Бири, блек-еди-кво си, вие пак ли ще игнорирате по-малките и няма да споменете, а ? :(
цитирай
18. demoniceye - В какъв смисъл?
24.02.2010 15:44
damnation написа:
rat има много съществени дупки и празнини в логиката, но най-смехотворно е това : "Типична реация на зависим човек, напада, когато трябва да се защитава."
Аз защо ли смятам, че нормална стратегия на всеки човек е, да напада тогава, когато бъде нападнат ?
Както и да е. Евала за статията.
Бири, блек-еди-кво си, вие пак ли ще игнорирате по-малките и няма да споменете, а ? :(

Какво игнорираме, теб ли? Че ти си M.I.B, а не лукова глава. :)
цитирай
19. dorichela - Демоник,
24.02.2010 15:52
не, не са ми казали.. Просто наистина ми беше трудно дишането и след тия 2-3 месеца зор, някак си ги оставих цигарите.. :)
цитирай
20. demoniceye - В тоя случай
24.02.2010 16:06
dorichela написа:
не, не са ми казали.. Просто наистина ми беше трудно дишането и след тия 2-3 месеца зор, някак си ги оставих цигарите.. :)


Нищо друго не ти е оставало. :)
цитирай
21. hel - Ммда, ако държавата наистина ис...
24.02.2010 16:44
Ммда, ако държавата наистина искаше да откаже пушачите, щеше да забрани производството им. Но това е икономическо безумие. А вдигането на акцизите - с един куршум - най-малко 2 заека: Има работни места (е, нископлатени, но ги има) и цигари за пушачите има (е, скъпи но за тяхно добро).
цитирай
22. demoniceye - Тогава
24.02.2010 16:48
hel написа:
Ммда, ако държавата наистина искаше да откаже пушачите, щеше да забрани производството им. Но това е икономическо безумие. А вдигането на акцизите - с един куршум - най-малко 2 заека: Има работни места (е, нископлатени, но ги има) и цигари за пушачите има (е, скъпи но за тяхно добро).


Да изкупуват тютюна на по-висока цена от производителя. Да речем, че за здравето на пушачите е добро цигарите да за скъпи, но не съм съгласна да е така с труда човешки. Та да си оправдая цените. :)
цитирай
23. allbi - едни пушат
24.02.2010 17:15
аз изпушвам и те така ...
аз съм казвала много пъти из блоговете,
че даже от любов и цигарите отказах, бе :))
като се обвързах с непушач - на пепелник ли да му смърдя :)))

и знаеш ли кое е най-смешното - всеки път като иде на лекар и му казват да спре цигарите :)))

бля бля ...
балтия от секъде !
цитирай
24. demoniceye - За любов може и цигарите да откажеш
24.02.2010 17:20
allbi написа:
аз изпушвам и те така ...
аз съм казвала много пъти из блоговете,
че даже от любов и цигарите отказах, бе :))
като се обвързах с непушач - на пепелник ли да му смърдя :)))

и знаеш ли кое е най-смешното - всеки път като иде на лекар и му казват да спре цигарите :)))

бля бля ...
балтия от секъде !



Ама я питай тия доктори като дават безценните си съвети те самите пушат ли? :)
цитирай
25. forestlove - честно казано, това не е любимият ми ...
24.02.2010 19:26
честно казано, това не е любимият ми въпрос. изобщо не стои пред мен, защото много добре знам отговора. точно този отговор, който ти си дала. и това изобщо не ме засяга. лошото е, че не можем да излезем никъде в компания с пушачи. също така през зимата сме страшно ограничени в избора на заведения. (защото е голяма заблуда, че непушачите не ходят по заведения - ходим, но ...) е, какво пък - на вкус и цвят приятели няма.
цитирай
26. demoniceye - forestlove -Вярно е, на вкус и цвят приятели няма
24.02.2010 19:30
forestlove написа:
честно казано, това не е любимият ми въпрос. изобщо не стои пред мен, защото много добре знам отговора. точно този отговор, който ти си дала. и това изобщо не ме засяга. лошото е, че не можем да излезем никъде в компания с пушачи. също така през зимата сме страшно ограничени в избора на заведения. (защото е голяма заблуда, че непушачите не ходят по заведения - ходим, но ...) е, какво пък - на вкус и цвят приятели няма.


Имам приятели, които не пушат. Но си ходят в заведения с пушачите. Или пък се прави компромисен вариант, ако не търпят да им се пушляви наоколо се ходи там, където не се пуши и пушачите тичкат навън. Това е. :)
цитирай
27. анонимен - съгласно законите пушенето не е ...
24.02.2010 20:07
съгласно законите пушенето не е забранено, но срещу пушенето се предприемат мерки, тъй като то вреди на зрдавето и трудоспосбността на човек. Ето защо излишно е да се обиждате затова, че обществото проявява все по-голяма нетърпимост към този порок. Не само пушачите, но и наркоманите и алкохолиците изпитват удоволствие от порока. Това е така, защото в организма са настъпили тежки промени във ферментните системи. Докато пушача не осъзнае добре врдите от тези пороци той не може да мобилизира волята си и се откаже от тях. Ето защо проблемът е въпрос на съзнание, воля и желание.
цитирай
28. анонимен - Аз съм бивш пушач и мразя всички п...
24.02.2010 20:44
Аз съм бивш пушач и мразя всички пушачи. Много гадно смърдите, смръдльовци! Цигарите са най-гадното измислено нещо от човека. Кой тъпак го е измислил - някой пълен индианец. И защо точно тютюн трябва да се пуши, а не чубрица, джожен или теменужки. Точно тютюн - едно растение, което е отровно дори и при дъвчене. Индианци с индианци. И тоз Колумб - тъпака - мерси за доматите, пипера и картофите, ама защо трябваше да заразява Света с тютюна? Обаче съм сигурен, че сега се пържи в Пъкъла заради това.
цитирай
29. demoniceye - Което само подкрепя твърдението ми
24.02.2010 21:29
анонимен написа:
Аз съм бивш пушач и мразя всички пушачи. Много гадно смърдите, смръдльовци! Цигарите са най-гадното измислено нещо от човека. Кой тъпак го е измислил - някой пълен индианец. И защо точно тютюн трябва да се пуши, а не чубрица, джожен или теменужки. Точно тютюн - едно растение, което е отровно дори и при дъвчене. Индианци с индианци. И тоз Колумб - тъпака - мерси за доматите, пипера и картофите, ама защо трябваше да заразява Света с тютюна? Обаче съм сигурен, че сега се пържи в Пъкъла заради това.


Че всички бивши пушачи са по католици от Папата.
Индианци а? Иди ако обичаш се гръмни ще идеш право при Господ. Btw усещаш ли вече сърбеж под лопатките? Ако да, това е сигурен признак, че ти никнат ангелски крилца.
цитирай
30. demoniceye - Желание няма.
24.02.2010 21:30
анонимен написа:
съгласно законите пушенето не е забранено, но срещу пушенето се предприемат мерки, тъй като то вреди на зрдавето и трудоспосбността на човек. Ето защо излишно е да се обиждате затова, че обществото проявява все по-голяма нетърпимост към този порок. Не само пушачите, но и наркоманите и алкохолиците изпитват удоволствие от порока. Това е така, защото в организма са настъпили тежки промени във ферментните системи. Докато пушача не осъзнае добре врдите от тези пороци той не може да мобилизира волята си и се откаже от тях. Ето защо проблемът е въпрос на съзнание, воля и желание.


Когато го проима отказването от цигарите няма да е проблем. :)
цитирай
31. demiraa - Мисля си, че всеки има право на из...
24.02.2010 22:09
Мисля си, че всеки има право на изборите си. това никой не може дани го отнеме. Аз ли не знам, че е вредно да се пуше? Знам, но си пуша и това е моят избор или моят недостатък, но също така си е моят осъзнат избор. колкото до останалите - е, съобразяваме се тях, до колкото е възможно. А нима те не ни вредят с нещо друго - алкохол например, или специфичен характер, или злобни изблици, разколебаващи нивото ни на търпимост и т.н. но има стара българска поговорка - "
на който не му харесва, да си хваща пътя.."
цитирай
32. demiraa - В отговор към анонимен
24.02.2010 22:15
demoniceye написа:
анонимен написа:
съгласно законите пушенето не е забранено, но срещу пушенето се предприемат мерки, тъй като то вреди на зрдавето и трудоспосбността на човек. Ето защо излишно е да се обиждате затова, че обществото проявява все по-голяма нетърпимост към този порок. Не само пушачите, но и наркоманите и алкохолиците изпитват удоволствие от порока. Това е така, защото в организма са настъпили тежки промени във ферментните системи. Докато пушача не осъзнае добре врдите от тези пороци той не може да мобилизира волята си и се откаже от тях. Ето защо проблемът е въпрос на съзнание, воля и желание.


Когато го проима отказването от жигарите няма да е проблем. :)


Осъзнаването на проблема и вредите, може и да подпомага процесите на лечение на зависимостта, но те не са базисни за справянето с нея. Механизмите, при отказване от какъвата и да е зависимост, вкл. и цигарите са доста по дълбоки от осзнатото на повърхността на съзнанието ни. така, че не винаги само воля и желание вършат работа. вероятно и ти имаш пороци, които вредят на хората. Би трябвало да сме малко по-толерантни един към други :))
цитирай
33. анонимен - 28. анонимен
24.02.2010 23:24
demoniceye написа:
Когато го проима отказването от жигарите няма да е проблем. :)

Хъм, колко пушиш на ден? Не мога да повярвам, че един сериозен пушач - например на кутия на ден - не желае отказване и не усеща тежестта на порока и вредата върху организма. Може би си още в приятния период на 5-6 цигари на ден, когато пушенето е приятно и вредата не е изразена и организмът се справя с отровите.
цитирай
34. demoniceye - Пушех по 2 кутии
25.02.2010 09:38
анонимен написа:
demoniceye написа:
Когато го проима отказването от жигарите няма да е проблем. :)

Хъм, колко пушиш на ден? Не мога да повярвам, че един сериозен пушач - например на кутия на ден - не желае отказване и не усеща тежестта на порока и вредата върху организма. Може би си още в приятния период на 5-6 цигари на ден, когато пушенето е приятно и вредата не е изразена и организмът се справя с отровите.


А вече пуша 5-6, които са достатъчно за да се начеше крастата и без да ги отказвам напълно.
цитирай
35. demoniceye - Това беше идеята на поста.
25.02.2010 09:39
demiraa написа:
Мисля си, че всеки има право на изборите си. това никой не може дани го отнеме. Аз ли не знам, че е вредно да се пуше? Знам, но си пуша и това е моят избор или моят недостатък, но също така си е моят осъзнат избор. колкото до останалите - е, съобразяваме се тях, до колкото е възможно. А нима те не ни вредят с нещо друго - алкохол например, или специфичен характер, или злобни изблици, разколебаващи нивото ни на търпимост и т.н. но има стара българска поговорка - "
на който не му харесва, да си хваща пътя.."



Най-вече за правото на избор.
цитирай
36. rpatel - Де да бяха всички пушачи такива като ...
25.02.2010 12:16
Де да бяха всички пушачи такива като теб и като майка ми! Тогава не бих имала нищо против. Пушете си щом искате, щом се съобразявате с нас, които не пушим, аз нямам нищо против. Изборът си е ваш, но моля, уважавайте и моя избор. Винаги когато пушач ме е питал дали може да запали, в 90 % от случаите съм казвала "да". Вярно е, не ми е приятно, но след като човекът се е съобразил в факта, че аз не пуша и е поискал мнението ми, защо да му отказвам да се отдаде на малката си радост. Но, виж когато в тясно и малко място, например в такси, някой си запали цигара и почне най-нагло да си издухва дима в лицато ми, тогава вече побеснявам. Защото това означава, че той изобщо не проявява никаква толерантност към останалите.
цитирай
37. monella - След прочетеното...
25.02.2010 12:51
просто няма как да не си запаля една цигара :)) С КЕФФФ..
Като се замисля, (и като изключа децата) пушачите са повече от непушачите. И гаранция, че вредните емисии от МПС-тата са много по-вредни от цигарите. Ама нарастват продажбите на автомобили, нали?? Та и по тротоарите ги паркират..че няма място за всички. Защо не въведат ограничение : Един автомобил на семейство?? По-честа природа, по-малко задръствания, тротоари за пешеходците..ще се спасим и от озоновата дупка (едва ли не)
Преди години, питах един лекар - специалист по белодробни болести, защо пуши, след като това води до рак на белите дробове. Той ми отговори: "Моето момиче, ако беше известно , кое причинява рак, щеше да е известно и как да се лекува".. От тогава си пуша без никакви угризения. А що се отнася до "миришело им"..ами и на мен техните парфюми ми "миришат", и омекотитела за дрехи не ми допада..
Важно е да устояваме позицията си. Все пак нашите права са равни на техните. А на който не му харесва - да се спасява :)))
цитирай
38. анонимен - А имате ли деца?
25.02.2010 12:59
Аз съм непушач, но моят приятел пуши, той е културен човек, но въпреки това пуши пред мен, невинаги се сеща да проветри... От последният ми бронхит ми остана една много гадна кашлица, знаете ли, когато ми преглеждаха дробовете питаха дали пуша...
Не мога да отида в заведение, защото е осмърдяно одимено като лисичарник. - живея в малък град и нито собствениците, нито клиентите имат много избор...
Аз мисля, че правила трябва да има. Както вие излизате в дома си да пушите на балкона, така трябва да излизате и в заведение. Не може свободите и задълженията ни да са само до прага на дома ни, нали?

цитирай
39. darcy - Ми да,
25.02.2010 12:59
същото важи и за тревата, затова нямам никакви скрупули.

;-D
цитирай
40. bassplayer - Ако си мислите
25.02.2010 14:59
че пушачите смърдят гадно, влезте в една тоалетна след културист, който взема анаболни стероиди, след като е ходил само по малка нужда, за да видите за каква миризма става въпрос, а вие спорите за цигарите - едно безобидно нещо на фона на това,което съм виждал за съзнателното увреждане на здравето.
цитирай
41. demoniceye - Сега да си запаля цигара и аз с кеф. :)
25.02.2010 20:23
monella написа:
просто няма как да не си запаля една цигара :)) С КЕФФФ..
Като се замисля, (и като изключа децата) пушачите са повече от непушачите. И гаранция, че вредните емисии от МПС-тата са много по-вредни от цигарите. Ама нарастват продажбите на автомобили, нали?? Та и по тротоарите ги паркират..че няма място за всички. Защо не въведат ограничение : Един автомобил на семейство?? По-честа природа, по-малко задръствания, тротоари за пешеходците..ще се спасим и от озоновата дупка (едва ли не)
Преди години, питах един лекар - специалист по белодробни болести, защо пуши, след като това води до рак на белите дробове. Той ми отговори: "Моето момиче, ако беше известно , кое причинява рак, щеше да е известно и как да се лекува".. От тогава си пуша без никакви угризения. А що се отнася до "миришело им"..ами и на мен техните парфюми ми "миришат", и омекотитела за дрехи не ми допада..
Важно е да устояваме позицията си. Все пак нашите права са равни на техните. А на който не му харесва - да се спасява :)))


Благодаря за подробностите. Впрочем дядо ми, който нито е пушил, нито е пил цял живот умря от рак на белия дроб. Нито тогава някой е пушил около него. Дали цигарите са виновни?
цитирай
42. demoniceye - И смятате, че?
25.02.2010 20:27
анонимен написа:
Аз съм непушач, но моят приятел пуши, той е културен човек, но въпреки това пуши пред мен, невинаги се сеща да проветри... От последният ми бронхит ми остана една много гадна кашлица, знаете ли, когато ми преглеждаха дробовете питаха дали пуша...
Не мога да отида в заведение, защото е осмърдяно одимено като лисичарник. - живея в малък град и нито собствениците, нито клиентите имат много избор...
Аз мисля, че правила трябва да има. Както вие излизате в дома си да пушите на балкона, така трябва да излизате и в заведение. Не може свободите и задълженията ни да са само до прага на дома ни, нали?


Приятелят ви е виновен за бронхита ли? И не. Няма да излизаме на балкона в заведенията. Никой собственик ( още повече, че те самите са пушачи) няма да се съгласи заведението да фалира, защото в него не бивало да се пуши. Единственото, което трябва да се направи по повод лисичарника е да има добра вентилация и салони за непушачи. Това е.
цитирай
43. demoniceye - Не само
25.02.2010 20:28
bassplayer написа:
че пушачите смърдят гадно, влезте в една тоалетна след културист, който взема анаболни стероиди, след като е ходил само по малка нужда, за да видите за каква миризма става въпрос, а вие спорите за цигарите - едно безобидно нещо на фона на това,което съм виждал за съзнателното увреждане на здравето.


Тоалетните смърдят след вземащите стероиди. И много други неща смърдят гадно, като например изгорелите автомобилни газове и гуми. Но ги търпим нали?
цитирай
44. tutankhamon661 - demoniceye
26.02.2010 08:29
никой няма право да забранява на другите каквото и да било. непушачите се правят на многострадалци, но всъщност те се опитват да тероризират нас.
би трябвало да има цели заведения за пушачи и такива за непушачи - всеки да си прави сметка къде да седне и коя компания да избере. разделението на маси не върши работа - не можеш да спреш дима до съседната маса, след като няма преграда.
да има цели заведения за съответните хора е добра идея, но само пушачите я приемат, защото сме ПО-ТОЛЕРАНТНИ. останалите искат навсякъде да се забранят цигарите, което е ДИСКРИМИНАЦИЯ И НАРУШАВАНЕ НА ЧОВЕШКИТЕ ПРАВА - както и да го въртим!
трябва всички да са доволни, а непушачите се интересуват само от себе си. абсолютни егоисти! но пък има и свестни, само че от тях нищо не зависи.
сравнението на rat за откраднатата чанта е абсурдно, защото никой не краде за да си купи цигари.
същото важи за изнасилването, понеже няма пушач, който да кара непушачите да пушат насила. онова за дима е все едно да обвиня някой шофьор на кола, че е минал край мен и ме е обгазил. ако rat се вози с кола, аз мога да го обвиня, че не се придвижва примерно с велосипед. справедливо ли ще бъде?
разсъжденията на rat са типични за непушачите - нетолерантни, субективни, егоистични и в голяма степен обръщащи фактите наопаки, според това как им изнася повече.
цитирай
45. bassplayer - ДА правилно
26.02.2010 10:03
и аз съм на това мнение, спрях да пуша защото ми умръзна, а не защото е вредно. Сега съм на други стимуланти, мого по ефективни, а непушачите наистина да спрат да мрънкат, защото са смешни.
цитирай
46. анонимен - Садомазохизъм
25.06.2010 06:06
Рекламата на тютюна има различни форми и много спонсори виждал съм живи трупове които смърдят на леш и до последно пушат останали и без крака А защо трябва да плащаме от здравната каса тяхното лечение да превеждат пари от акциза на здравната каса защо трябва плащаме болничните им от социалните осигоровки всеки да си плаща удсволствието и кефа защо трябва да спонсорираме това биологично оръжие
цитирай
47. анонимен - LxtfHhWCI
24.05.2011 03:40
Wow! That's a relaly neat answer!
цитирай
48. анонимен - qwcMiplYRzlLbSLYi
24.05.2011 07:16
No more s***. All posts of this qualtiy from now on
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437283
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!