Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2010 09:35 - Немукает му се вика. :)
Автор: demoniceye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4905 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Голям мързел и немукает да пиша в блога ме гони. :)
Така се получи, че фейсбука буквално изяде главата на блога.  :) По-лесно е да напишеш два реда глупости там, отколкото тука. Но днес получих едно ЛС и с радост виждам, че не сте ме забравили имаше куп неодобрени коментари.
И, какво да ви кажа? Надявам се всички да сте добре, здрави и щастливи.
Знаете ли какво мисля? Човек има нужда да пише и споделя в блога най-вече, когато е нещастен или неудовлетворен от нещо. Или възмутен. :)

А аз, какво? Мога с чиста съвест да кажа, че съм щастлива, а да ви надувам главата всеки ден с едно и също "Щастлива съм!"  ще досади много бързо.
Иска ми се само да можеше всички винаги да са щастливи и да няма от какво да се оплакват или възмущават. Далеч съм от мисълта, че не съществуват хиляди поводи за възмущение, но ми се иска (мечтая си) да няма. Или хайде от мен да мине да има, но колкото да не е без хич. :)

И да си пишем тук само по хубави поводи. :)

Поздравче от мен мили мои. :)


Stay heavy. :)









Тагове:   немукает,


Гласувай:
10



1. elpidaa - радвам се, че се появи :) бъди щ...
31.08.2010 15:52
радвам се, че се появи :)
бъди щастлива :)
цитирай
2. malinko69 - ....
05.09.2010 10:16
мерси за поздрава щастливке:)
цитирай
3. rossi9 - благодаря!
28.06.2011 20:11
припомни ми една хубава дума!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437501
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!