Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2009 08:47 - Благодаря ти Таря!
Автор: demoniceye Категория: Музика   
Прочетен: 2050 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За всички прекрасни мoменти, които съм изживяла слушайки теб и Nightwish. И честит рожден ден.


Това съм си аз за винаги.
Един от изгубиените.
Без име,
без сърце честно като компас.

Това съм си аз за винаги,
един без име...
Тези линии... последен стремеж
да открия липсващата на живота.

Ох, как мечтая
за нежния дъждец.
Всички що желая е отново да мечтая.
Моето любящо сърце,
изгубено в тъма.
За надежда бих дал всичко, което имам.

Цветето ми,
увяхнало
между страници две и три.
Някога и завинаги надеждата изчезна с моят грях...

Вървейки по тъмния път,
спейки с ангелите...
Викам миналото за помощ.
Докосни ме с любовта си
И ми върни истинското име.

Ох, как мечтая
за нежния дъждец.
Всички що желая е отново да мечтая.
Моето любящо сърце,
изгубено в тъма.
За надежда бих дал всичко, което имам.

Ох, как мечтая
за нежния дъждец.
Всички що желая е отново да мечтая.
Един за висчики
и всички за един
Никой, е мойто име до безкрайността.

Никой, отплава за дома
Никой, си заминава...

Ох, как мечтая
за нежния дъждец.
Всички що желая е отново да мечтая.
Моето любящо сърце,
изгубено в тъма.
За надежда бих дал всичко, което имам.

Ох, как мечтая
за нежния дъждец.
Всички що желая е отново да мечтая.
Един за висчики
и всички за един
Никой, е мойто име до безкрайността.

Никой, е мойто име до безкрайността.





Тагове:   Tarja,   nightwish,


Гласувай:
7



1. анонимен - Ч.Р.Д.
17.08.2009 08:56
Да е жива и здрава!!!Велика е!!:)
цитирай
2. анонимен - Браво слънце!!!
17.08.2009 14:37
страхотен постинг!!!
Поздрави!
цитирай
3. demoniceye - vihra13 :)
17.08.2009 18:25
Най-великата. :)
цитирай
4. demoniceye - 0rth0d0x
17.08.2009 18:25
Благодаря приятел. :)
цитирай
5. lagrima - Страхотно.Браво за постинга.
17.08.2009 19:05
Страхотно.Браво за постинга.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439462
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!