Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2009 09:09 - Как Хари Потър се подиграва с нещастието ми :)
Автор: demoniceye Категория: Музика   
Прочетен: 2445 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 02.09.2009 14:58


Ако го пипна главичката му ще откъсна :)
От снощи се опитвам да публикувам клип от
http://vbox7.com/
Вместо желаният клип в тон с темата и настроението ми в поста се появи ТОВА:



 
С ужас го изтрих.
Тази сутрин вече в различно настроение пробвам да публикувам друг клип и познайте какво се появява. ЕТО  ТОВА:




Ееееееееееееееееее. Аз ли съм съвсем изпростяла и слагам грешни url, браузърите ли сбъглясаха или http://vbox7.com/  са се спретнали да ми се подиграват. Не съм чак такъв фен на Хари Потър, та да го поствам и възхвалявам непрекъснато.

Техлих една тънка и дълга на
http://vbox7.com/ и ви поздравявам с верния клип от youtube.com :)


Let"s Rock :)

image









Тагове:   шеги,   моето,   нещастие,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yanichka92 - Хаха - "Embedding disabled by ...
02.09.2009 12:14
Хаха - "Embedding disabled by rquest"...
Явно просто не ни е писано да се чустваме поздравени с тая песен :D
цитирай
2. demoniceye - yanichka92
02.09.2009 14:55
yanichka92 написа:
Хаха - "Embedding disabled by rquest"...
Явно просто не ни е писано да се чустваме поздравени с тая песен :D


Сега вече съвсем се ядосах. :)
цитирай
3. mitternacht - ъъ...
05.09.2009 21:56
тоя с китарата е доста палав.Ама че двусмислена картинка!
цитирай
4. demoniceye - Хихихи...mitternacht
05.09.2009 21:58
mitternacht написа:
тоя с китарата е доста палав.Ама че двусмислена картинка!


Ти пък сега, :) Има прилика с други занимавки наистина. :) Не бях го погледнала добре :D
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1441312
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!