Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2009 09:39 - На бунт и без страх към новата седмица :)
Автор: demoniceye Категория: Музика   
Прочетен: 3145 Коментари: 6 Гласове:
7



И нови предизвикателства.
Поздрав приятели, и  успешна седмица. :)))


  GAMMA RAY

"Rebellion In Dreamland"

От бездната гласовете зоват
Отекват в източните брегове
Дъжда се стича по лицето ми
Очаквайки вечността...
Аз ще бъда тук !
Свобода за всички !

И аз се чудя, чудя се защо сърцето ми все още копнее
И аз се чудя, чудя се защо земята все още се върти
И аз се чудя, чудя се защо небето почернява
И аз все още се чудя, но няма връщане назад

Към вечността, за света да прозре
Ние яздим през ветровете
И когато бурята се развихри, за да отмие всички грехове
Ние ще открием место , където да живеем

Има нещо сбъркано в света днес
Само някой се хора се борят с това....
...да стане света по-добро място днес...
Те не вярват, че са стигнали твърде далеч...
...те са се жертвали...

С лунната светлина се разкрива път....за бунт
Сега света е тръгнал към зле...революция
Сега настъпи време за молитва...алелуя
Дълбоко в себе си мечтаем ...за бунт
Тук, в земята на мечтите, ние не се подчиняваме на господари

А земята все още се върти
Но аз съм поел своя път
- той е поел по пътя си
и сърцето ми все още копнее
Сега съм поел своя път
- той е поел по пътя си
и желая много повече
да, аз съм поел своя път
- сега той е поел своя път
трябва да открия
стената свещена

Аз видях свещените сънища
На този, които е познавал вечността
Накарахме да се почувствам в сякаш сенките се промъкват
В сънищата си аз искам да открия пътя
Отворените врати, които да ме отведат там където всичко започна

Има нещо сбъркано в света днес
Само някой се хора се борят с това....
...да стане света по-добро място днес...
Те не вярват, че са стигнали твърде далеч...
...те са се жертвали...

С лунната светлина се разкрива път....за бунт
Сега света е тръгнал към зле...революция
Сега настъпи време за молитва...алелуя
Дълбоко в себе си мечтаем ...за бунт
Тук, в земята на мечтите, ние не се подчиняваме на господари

Сега яздя във въздуха
Отправил съм там, където никой друг не е посмял
По този път аз ще пресека границите завинаги
За пръв път в живота си , нямам съмнения
Нищо няма значение, обзет съм от дързост
Яздейки, аз ще пресека границата
За да бъда свободен завинаги!

Не се страхувайте, бунта избухна!







Тагове:   новата,   бунт,


Гласувай:
7



1. анонимен - Yeah!!!
07.09.2009 09:51
Поздрави и на тебе!!!
"I have no fear, Rebellion is here!"
цитирай
2. lagrima - Само така! :)) Успешна и бунтарска ...
07.09.2009 10:04
Само така! :)) Успешна и бунтарска седмица и на теб!
цитирай
3. allbi - да бе :)
07.09.2009 14:31
най-сигурната отбрана е атаката :)))
хвърля ме се мощно напред пък то ще си покаже...

Успешна седмица и от мен :)
цитирай
4. demoniceye - 0rth0d0x
07.09.2009 14:35
0rth0d0x написа:
Поздрави и на тебе!!!
"I have no fear, Rebellion is here!"


Thanks buddy. :)
цитирай
5. demoniceye - lagrima :)
07.09.2009 14:36
lagrima написа:
Само така! :)) Успешна и бунтарска седмица и на теб!


Така започва, надявам се така да свърши. :) Благодаря.
цитирай
6. demoniceye - allbi :)
07.09.2009 14:38
allbi написа:
най-сигурната отбрана е атаката :)))
хвърля ме се мощно напред пък то ще си покаже...

Успешна седмица и от мен :)


Благодаря, така и ще направя. :) Напред. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437205
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!