Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2009 01:12 - Паметник на неизвестният извършител
Автор: demoniceye Категория: Политика   
Прочетен: 22348 Коментари: 46 Гласове:
20

Последна промяна: 09.10.2009 09:47


Дойде черният ден, в който и на мен се наложи да поднеса цветя пред паметникът на неизвстният извършител.  Само че не букет от мен ще получи. Граната в задника ще получи, само ако разбера кой е и само, ако го побарам!!!
Преди три дни две неизвестни лица от ромски произход счупиха челюстта  и три зъба на синът ми, за да му откраднат телефонът за 300 лв. За 300 лв ми съсипаха здравето на детето, съсипаха ми нервите и направиха поразии за 3000 лв.
Добре бе хорица !!!! Беработни сте били, гладни сте били, децата ви нямало какво да ядат. Пълните социалните служби, подлудявате служителите с вайканията си и осмърдявате чакалните с неизкъпаните си тела, ама за собствените си потомствени изчадия живи ще ни изядете. Права ли нямате??? Повече права от мен имате. Мен никой няма да ме пита имам ли работа, нямам ли защото не съм "социално слаба", не съм от "малцинствата".  Никой няма да дойде да ме пита имам ли с какво да си платя тока, направо ще ми резнат кабелчето. Никой няма да ме попита имат ли моите деца какво да ядат. Но аз не съм нарамила чинийката и не съм заклекнала пред църквата.  А ако някой вашето дете го пребие, за да му вземе баничката?? Цял катун ще се събере да ти подпали къщата. С какво право? С какво право посегнахте на детето ми? За един телефон??? За 300 лв? Вземете го бе халал да ви е, защо посягате на лицето му а??? На здравето му посягате? Срам имате ли, очи имате ли?
Е как, мамка му да изпитвам към вас и грам съчувствие от сега нататък? С какви очи жените със сополивите бебета пресрещащи ме на всеки ъгъл ще ми искате стотинки за "това дитенци"???  Не стотинки, а клетви гръм да ви удари всичките дано ще получите.
То само вие да бяхте. Наркоманчета бродят по улицата. За една доза и за 5 лв ще те очистят като куче.
Или пък за нищо ще те очистят. Просто така от злоба. От болни мозъци.
Неразкритите престъпления се увеличава и увеличават приамидално и никой нищо не може да направи.
И докога?
Докато не запашем оръжията на кръста си и не тръгнем   с рогата напред към саморазправа.
То и друго си е вярно, откакто мъжете престанаха да носят оръжие на кръста си светът изпедерастя.
Затова има наркоманчета. Затова ромите ни трошат стъклата по прозорците и ни обират домовете безнаказано.
Докога???
Докато не си окичим на вратите лозунг:

"Всички орки в газовата камера до крак, а останките им в радиоактивни контейнери в космоса!!!"

По  повод неразкритите престъпления списание Правен свят публикува:

"Смазващата неразкрита престъпност."

Да ви идва наум нещо друго освен "мамка му" ???









Тагове:   паметник,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Освен мамка му ми идват още поне 101 ...
09.10.2009 01:28
Освен мамка му ми идват още поне 101 клетви към тая долна паплач.. и ми е писнало да ги защитава кой ли не.. Малцинство другия път... Ние сме малцинството.. Интеграция на роми?! Извинявам се, цигани!!!! Каква интеграция, кви пет лева?!?! Който иска да ги интегрира да си ги взима!!!
цитирай
2. demoniceye - Интеграция ли?
09.10.2009 01:35
dorichela написа:
Освен мамка му ми идват още поне 101 клетви към тая долна паплач.. и ми е писнало да ги защитава кой ли не.. Малцинство другия път... Ние сме малцинството.. Интеграция на роми?! Извинявам се, цигани!!!! Каква интеграция, кви пет лева?!?! Който иска да ги интегрира да си ги взима!!!


Непоправими са. Точно като във вица за шопа и лорда, с тази разлика, че никак не е смешно.
цитирай
3. dorichela - Интеграция я. . нали искат да ги и...
09.10.2009 01:50
Интеграция я.. нали искат да ги интергират.. неоправдани били... оооооооо по една бомба в циганските квартали и .... Дано да имап възмездие!! Искрено ти пожелавам!!!
цитирай
4. mitternacht - ...
09.10.2009 02:01
е ти думаш, ама кой те слуша.Тука пълно с "демократи" дето и г*за си ще дадат против национализма и против.... чистотата.
За щастие поне ние, младите, се усещаме на къде вървят нещата и... има съответни настроения сред нас.В университета, мисля, почти всички са националисти.
Някой ден, някоя капка (поредната) ще прелее чашата.
цитирай
5. theoldben - Не съм расист,
09.10.2009 02:02
и не деля хората по разни признаци. Обаче не позволявам и на никой да се гаври. Всеки е свободен да прави каквото му харесва, до момента, в който не прекрачи личното пространство. Ако ги намериш тези обади се. Аз знам какво да ги направя:))
цитирай
6. lagrima - Освен мамка им на мангалите, друго ...
09.10.2009 02:04
Освен мамка им на мангалите,друго няма какво кажа!
Хитлер да беше ги поизчистил по-добре,ама не го оставиха..
цитирай
7. dmn - ...
09.10.2009 02:25
Не върви на добре работата. Преди месец и мен ме биха. Бях с едно приятелче в надежда и чакахме 83. Мина катуна и почнаха да се гаврат с нас. А ние бяхме много пияни и само успяхме да се запазим. За щастие се разминахме леко, но видим ли ги тези на трезво, незнам какво ще стане... Браво на сина ти, че е решил да се бие, а не просто да се подчини.Макар на много скъпа цена запазил е гордостта и достойнстовото си !!!!
цитирай
8. demoniceye - Ако е демокрация
09.10.2009 02:39
mitternacht написа:
е ти думаш, ама кой те слуша.Тука пълно с "демократи" дето и г*за си ще дадат против национализма и против.... чистотата.
За щастие поне ние, младите, се усещаме на къде вървят нещата и... има съответни настроения сред нас.В университета, мисля, почти всички са националисти.
Някой ден, някоя капка (поредната) ще прелее чашата.


Правото да ни бият и крадат по улиците, където ни срещнат да им пикая на демокрацията.
цитирай
9. demoniceye - А аз се оптвам да не съм расист
09.10.2009 02:56
theoldben написа:
и не деля хората по разни признаци. Обаче не позволявам и на никой да се гаври. Всеки е свободен да прави каквото му харесва, до момента, в който не прекрачи личното пространство. Ако ги намериш тези обади се. Аз знам какво да ги направя:))


След тази случка.
цитирай
10. malkiatprintz - Написах коментар, но май не успях да ...
09.10.2009 05:17
Написах коментар, но май не успях да го изпратя. Съжалявам, ако се дублира.

Преди години група цигани убиха някакъв професор, койт оси пиел биричката посред бял ден в кварталното кафене. Нито ги откриха, нито нищо. Една година по-късно българите от квартала (и то май предимно тези, които са го познавали) се събраха с по свещичка. Дори не го бяха огласили по медии или по друг начин, че да се съберат наистина много хора. Толкова ни е протеста, толкова ни стиска.

Съжалявам за сина ти, Демоникай... да питам как е би било глупаво.... надявам се да се оправи бързо и най-вече да не му останат някакви травми в психиката. Кураж...
цитирай
11. анонимен - Мамка му , мамка му , мамка му
09.10.2009 07:45
Циганите в Бургас като им събориха незаконните къщи, скачаха с камъни по полицията и по кмета. Нищо не им направиха - щели да се оплачат в Страсбург или там на Всевишният - вече и аз незнам.
Но само знам, че преди около 20 години мангал в Бургас нямаше - седяха си кротко и мирно в гетото , имаше Конна полиция на моста, който свързва Бургас с квартала в който бяха и ченгетата не пускаха никакъв мангал да премине и да се мота в центъра. И БТР са влизали , а сега какво - сега да се интегрират - построиха им блокове, те ги направиха на катуни, дават децата си на училище само да получават помощи ..........
Само калашник и БТР за тях и както каза - в пещите и после в контейер в Космоса
цитирай
12. cefulesteven - Аз отново ще пиша и нещо друго. Ще ...
09.10.2009 07:46
Аз отново ще пиша и нещо друго. Ще трябва да се направят промени в закона за неизбежната отбрана. За сега трябва да ти извадят нож за да извадиш нож. Ако ти извадят нож, а ти за да се защитиш пистолет, ти ще отнесеш присъда. До този момент ми се струва, че закона пази насилниците.

В случая, на пръв поглед, едва ли това ще помогне, защото е малко вероятно дете да носи законово оръжие, но мисля, че ще има по-рядко такива случаи, като цяло подобни нападения ще спаднат.

А тези, които направиха политика с псевдо - "интеграцията" да носят всичко, което се случва върху съвестта си. И сега отивам в смесен колектив, има и цигани, работят доста добре и са точни. Това са хора, които не са се вързали на лъжите с интеграцията, не се чувстват по-равни и са намерили начин сами да се интигрират.

цитирай
13. анонимен - Дано синът ти се възстанови благополучно!
09.10.2009 08:20
И да се справите с преодоляването на ужаса!
Няма еднакво отношение към гражданите в нашата държава.Мълчанието по темата вече е престъпление!
Сила и смелост ти желая!
цитирай
14. demoniceye - Законите
09.10.2009 08:59
darling написа:
Циганите в Бургас като им събориха незаконните къщи, скачаха с камъни по полицията и по кмета. Нищо не им направиха - щели да се оплачат в Страсбург или там на Всевишният - вече и аз незнам.
Но само знам, че преди около 20 години мангал в Бургас нямаше - седяха си кротко и мирно в гетото , имаше Конна полиция на моста, който свързва Бургас с квартала в който бяха и ченгетата не пускаха никакъв мангал да премине и да се мота в центъра. И БТР са влизали , а сега какво - сега да се интегрират - построиха им блокове, те ги направиха на катуни, дават децата си на училище само да получават помощи ..........
Само калашник и БТР за тях и както каза - в пещите и после в контейер в Космоса


Са така измислени, че да не работят. Взаимоизключващи се.
цитирай
15. demoniceye - Именно
09.10.2009 09:00
cefulesteven написа:
Аз отново ще пиша и нещо друго. Ще трябва да се направят промени в закона за неизбежната отбрана. За сега трябва да ти извадят нож за да извадиш нож. Ако ти извадят нож, а ти за да се защитиш пистолет, ти ще отнесеш присъда. До този момент ми се струва, че закона пази насилниците.

В случая, на пръв поглед, едва ли това ще помогне, защото е малко вероятно дете да носи законово оръжие, но мисля, че ще има по-рядко такива случаи, като цяло подобни нападения ще спаднат.

А тези, които направиха политика с псевдо - "интеграцията" да носят всичко, което се случва върху съвестта си. И сега отивам в смесен колектив, има и цигани, работят доста добре и са точни. Това са хора, които не са се вързали на лъжите с интеграцията, не се чувстват по-равни и са намерили начин сами да се интигрират.



Интеграцията е въпрос на самоосъзнаване и лично желание, което в повечето от тях просто липсва.

цитирай
16. gothic - Това, с професора
09.10.2009 09:09
се случи недалеч от нас. НА МЕТРИ ОТ ОБЩИНАТА! Често минавам покрай паметната плоча на човечеца. Деси, твоя постинг си заслужава да се прати на толупите от Хелзинкския комитет и всички други подобни паразитни структури....Fuck off!!!!
цитирай
17. анонимен - Това ,както и случката с професора
09.10.2009 09:21
винаги са ме карали да побеснявам и откачам!!!

СМЪРТ,МАЙКА ИМ Д*** ЦИГАНСКА!!!

Много съжалявам за изблика,но друго не ми идва на ум....тази натрапена толерантност ни излиза през носа!!!
цитирай
18. demoniceye - Думата е точно ужас
09.10.2009 09:32
tit написа:
И да се справите с преодоляването на ужаса!
Няма еднакво отношение към гражданите в нашата държава.Мълчанието по темата вече е престъпление!
Сила и смелост ти желая!


Стресът от случката най-много ме съсипа.
цитирай
19. benra - направооо...
09.10.2009 09:33
нямам думи. Безобразие след безобразие и най-страшното е,че това безобразие е защитавано от куп фондации и организации.
цитирай
20. demoniceye - И аз не мога
09.10.2009 09:33
0rth0d0x написа:
винаги са ме карали да побеснявам и откачам!!!

СМЪРТ,МАЙКА ИМ Д*** ЦИГАНСКА!!!

Много съжалявам за изблика,но друго не ми идва на ум....тази натрапена толерантност ни излиза през носа!!!


Да реагирам по-различно. Повярвай ми.
цитирай
21. kass - demoniceye
09.10.2009 09:34
преди няколко месеца пребиха мой братовчед, който изпращал приятелката си, която живее в Изгрев, причината била, че бил с гола глава (тъй като оплешевява прогресивно) и носел кожено яке (тъй като слуша хард рок), взели го за скинар и го пребили пред погледа на приятелката му. След тази случка е по-скинар и от скинарите, няма как да не мрази циганите, няма интеграция за тях, само желязна ръка ще ги оправи...

Дано всичко с детето ти е наред и се оправи бързо.
цитирай
22. demoniceye - Винаги съм казвала
09.10.2009 09:37
kass написа:
преди няколко месеца пребиха мой братовчед, който изпращал приятелката си, която живее в Изгрев, причината била, че бил с гола глава (тъй като оплешевява прогресивно) и носел кожено яке (тъй като слуша хард рок), взели го за скинар и го пребили пред погледа на приятелката му. След тази случка е по-скинар и от скинарите, няма как да не мрази циганите, няма интеграция за тях, само желязна ръка ще ги оправи...

Дано всичко с детето ти е наред и се оправи бързо.


Че зорлем ни карат да гаднеем. Не скинари а нацисти ще ни направят.
цитирай
23. demoniceye - А точно това
09.10.2009 09:46
benra написа:
нямам думи. Безобразие след безобразие и най-страшното е,че това безобразие е защитавано от куп фондации и организации.


Е най-дразнещото. Да полудееш.

цитирай
24. kosara2008 - !!! безброй ни са набезите на тая паплач...мамка му!!!
09.10.2009 10:37
dorichela написа:
Освен мамка му ми идват още поне 101 клетви към тая долна паплач.. и ми е писнало да ги защитава кой ли не.. Малцинство другия път... Ние сме малцинството.. Интеграция на роми?! Извинявам се, цигани!!!! Каква интеграция, кви пет лева?!?! Който иска да ги интегрира да си ги взима!!!

цитирай
25. kosara2008 - мъчно ми е за детенцето...
09.10.2009 10:42
и за теб, мило, представям си поражениета от случилото се...дано да ги преодолеете по-бързо и да не остнаен диря,

тая пасмина, мръсна и долна...
цитирай
26. krotalka - Мамицата им!
09.10.2009 10:50
Кълнем ги всички, но си оставаме само с клетвите! Дескриминирани сме ние - българите! На тях е разрешено всичко, да крадат, убиват, изнасилват, да зарибяват децат с дрога и още много, много други неща! Те имат права без задължения, последните са оставени за нас...
Няма град или село, в което да не вършат зулуми.
Четем за поредния такъв, цъкаме с език и се кръстим, че не се е случило на нас или наш близък, а ако все пак е станало, изказваме съжаление и проклинаме и...И с това си оставяме.
Какво трябва да се случи, за да се промени нещо?
Ето един хубав постинг на тая тема от вчера

http://parasol.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/08/ne-me-e-iad-che-sym-ciganin-iad-me-e-che-mi-lichi.411971

Дано се оправи детенцето ти!
цитирай
27. doriana - 27. bbbb
09.10.2009 11:09
Пожелавам ти на твоето дете да счупят циганите зъбите!
:)
цитирай
28. doriana - И понеже не искам да слагам линк към ...
09.10.2009 11:10
И понеже не искам да слагам линк към коментара ми под постинга на Доричела, ще си позволя безобразието да копирам мнението си и тук:
Първо: Циганите са стадо, при тях е силно развит стадния принцип. При тях няма индивид (да не говорим за индивудалност, която се проявява в собствено мнение, творчество и т.н.) Ето защо, циганите лесно се обединяват около нещо си (може и около това да пребият с камъни кварталния инспектор) и лесно се водят за носа.
Останалите народности в БГ са белязани с чертата на силното индивидуализиране, без значение кои са тия народности - българи, турци, евреи, арменци, гагаузи. Нещо повече - те започват да дърпат чергата на всички страни, ние сме орел, рак и щука. Това използват циганите, които са обратното на "орел-рак и щука".
Второ: циганинът е опериран от чувството за общественост и за облагородяване. Развитието им е спряло някъде около родово общинното. При тях има генетична обусловеност да не се развиват цивилизационно. Прилича ли ви малко на изоставане в еволюционно отношение? Щото на мен - да!
Трето: циганите са номади. Да! Истина е! Самите те непрестанно ни го повтарят! Питам - като са номади, що им дават жилища? Да сте чули циганин да получава земеделска земя в наследство? Няма и да чуете - циганинът бяга като дявол от тамян от земята, той като всички изостанали в развитието си никога няма да се докозне до земеделие, щото е най-тежката и черна работа това да работиш земята.
Следователно - циганите, понеже са номади, трябва да им се покаже пътя, да тръгват по него...
Четвърто: Знаете ли откъде произлиза прякорът на Мария Стюарт "Кървавата Мери"? Аз знам и веднага го казвам. По време на управлението на Мери, циганите започнали да вземат прекалено много жертви по улиците - убийства, изнасилвания, палежи, кражби. Особено последното. Не се съобразявали с обществения ред (познато, нали?). Поданиците на нейно величество започнали да недоволстват сериозно. Ето защо, тя издала прословутия си декрет - всички цигани да напуснат кралството в срок от 40 дни. Който бъде хванат на 41-я ден - бесило, там, където е хванат. циганите започнали да напускат кралството кой с каквото може - само дето еднодръвки не си направили. Взели си циганията под мишката и потеглили към Континента. На 41 ден се случило това, което кралицата обещала...Затова я нарекли Кървавата Мери.
Последиците: На континента монарсите един по един започнали да пищят от набезите на циганите. Те възприели прийома на Блъди Мери и изтласкали малко по малко циганите на изток.
В източна европа, обаче, хората се оказали малко по-толерантни. Не предприели никакви крути действия, каквито предприели техните западни съседи. Последствията личат и до днес.
От времето на тези събития през ренесанса се родила поговорката: "Няма невъзнаградено зло, както няма и ненаказано добро!"
Крайно време е да спрем да треперим пред измислени европейски ценности, каквито нашите политици се опитват да ни натъпчат в главите. Няма такива ценности като търпимост към общественото зло.
Може би трябва да ви разкажа какво ми се случи тази сутрин - на път за работа. Бяха спряли трамвая, с който обичайно си пътуваме няколко хиляди хорица от южните части на София към центъра. Вместо това пуснали някакви измислени миниавтобусчета. Качваме се като сърдели на едно, а шофьорът вътре циганин. Хили се копелето и се забавлява с нас - белите работещи труженици, които му плащаме помощите, детските и заплатата.
Една бабичка застанала току до кабината му, смачкана от тълпата, беше се пуснала за малко - балансираше жената. Наглият циганин се обърна, погледна я, изхили й се и направи рязка маневра с волана. Бабичката почти падна, извика. Циганинът се изсмя с глас. Слизаме на Руски паментник, а една жена го пита "Ще продължавате ли до пл.Македония или ще обръщате". Мазният мангал отвърна пак през смях и с типичния цигански акцент, от който всички разбираме, че няма завършен 10-ти клас (чудя се кой му е дал да кара рейс) и казва: "Аз съм от България, не знам къде е Македония, вървете на майната си!". Разбирате ли, хора - държеше ни в ръцете си!
Държат ни гадните мангали в ръцете си, защото вече надделяват като брой в мизерната ни държавица....
:(((((((((((((((
цитирай
29. анонимен - сте тесногръди, слабоумни раси...
09.10.2009 11:13
bbbb написа:
сте тесногръди, слабоумни расисти. Те са такива точно заради идиоти като вас.

Мамин сладък бебчо. Само ти си цвеке за мирисане
цитирай
30. goby3 - Мила demoniceye, ужасно съжаля...
09.10.2009 11:32
Мила demoniceye,ужасно съжалявам,за случилото се с детето ти-гадно е и непростимо!Дано се оправи и възстанови бързо,физически и емоционално!
Някои изказвания обаче са крайни и (разбираемо)емоционално повлияни.Слагането на хора под общ знаменател е нечестно и опасно.Аз и мои близки са пострадали и дори загинали от немарливост или незаинтересованост на лекари-значи ли да пращам все що лекар има,в газови камери или нещо подобно!?Знам,че е тежко и гадно и боли,но света е пълен с гадости и да се изпълваме с омраза не е решението!Не че знам,какво е решението,но не е повсеместната омраза!
Извини ме,ако те разстройвам!
цитирай
31. dorichela - bbbb,
09.10.2009 12:25
мислиш, че сме тесногръди... Сигурно сме. Но няма ли да реагираш и ти така, ако видиш циганин да бие дете и да му троши зъбите?! Няма ли да се трогнеш? Да се ядосаш?...
цитирай
32. lagrima - сте тесногръди, слабоумни раси...
09.10.2009 14:15
bbbb написа:
сте тесногръди, слабоумни расисти. Те са такива точно заради идиоти като вас.

Защо да сме тесногръди?Защото имат повече привилегии от нас ли?Защото са мръсна сган дето само проблеми създава ,защото искам да върдвя спокойно из улиците аз и децата ми,да знам,че няма да се измъкне някой мангал и да натроши детето ми до неузнаваемост,защото нямал пари за телефон!Ми да започне работа!Като иска пари-да работи,не да ходи да краде!!!
цитирай
33. nicodima - Нашата криворазбрана политика...
09.10.2009 14:21
...спрямо циганите ми напомня за един от вицовете на Ошо:
Деца попитали учителката си какво е това добро.
Тя дала пример:
- Ето, виждате една сляпа старица и я превеждате през улицата!
На другия ден ги попитала дали са направили някакво добро.
Те отговорили:
- Да, помогнахме на една стара жена да пресече улицата. Тя викаше, крещеше, биеше ни и не искаше да пресича, ама ние я хванахме и я избутахме на другия тротоар..."
Та и ние искаме да интегрираме неинтегрируемите!
Моите съчувствия към детето и стреса, който е изпитало! Но и не съм съгласна да ме наричат расист, защото виждам нещата такива, каквито са! Това е крадлива и необразована паплач, която няма и желанието да бъде нещо по-добро!
цитирай
34. elpidaa - demoniceye,
09.10.2009 14:54
това, което се е случило е ужасно! съжалявам, demoniceye, и да идва ми една дума, само една ми дойде след въпроса ти!!!
цитирай
35. demoniceye - Вече му изтрих коментара
09.10.2009 14:56
doriana написа:
Пожелавам ти на твоето дете да счупят циганите зъбите!
:)


Мангалолюбците нямат място днес при мене
цитирай
36. malkiatprintz - Понякога си мисля, че цялата работа ...
09.10.2009 15:24
Понякога си мисля, че цялата работа с "толерантността" е нарочно изградена по този начин с цел да има конфронтация и напрежение като част от цялостния тормоз. Циганите са манипулируеми с няколко кебпчета и две бири, докато останалите етноси не са и давайки негласно повече права на циганите се използва още един лост за подтискане на останалите за да бъдат смачкани и послушни.
цитирай
37. анонимен - Добре де, нека да не сме расисти, но ...
09.10.2009 15:29
Добре де, нека да не сме расисти, но някой нягога да е видял циганин да направи нещо добро, поне един път???? Няма и да видите.
цитирай
38. vmir - Напълно вярно е, че циганинът руши 10 пъти повече от "печалбата" си.
09.10.2009 15:57
Живея близо до цигански бивак и ги наблюдавам как вечер тръгват на тумби да плячкосват. Напоследък са станали просто невъзможни. Педя човечета ми преграждат пътя, а като ги отместя, дъртите мангали надават рев до небесата. Съпругата ми им прави кротка забележка, че не оставят място за преминаване по тротоара от коне и каруци, те са и викали да мълчи, че ще я палят или трепят. Пред очите ми дърт мангал отваря вратата на камион и нахълтва да бие шофьора, че карал близо до мангалчето му, а то си кара колелото по пътя срещу движението (върреки наличието на широк тротоар) и принуждава цялата колона да го заобикаля, въпреки и без това задръстения път. Късно вечер са се опитвали да налитат на дъщеря ми пред очите ми. За ежедневните грабежи няма да говоря. И това - от цигани, които доскоро бяха сговорчиви. Според мен емисари ги нахъсват и ако държавата не се намеси, рано или късно ще се стигне до гражданска война. Не храня никакви илюзии, че с кебапчета ще се оправи положението, обратното - ще се влоши. Циганите се спират единствено пред грубата сила. Не призовавам към саморазправа, но докато властта продължава да допуска цялото това вторично подивяване и омразното им и разрушително отношение, ще става все по-страшно. Пак повтарям - чувства се ескалиращото им пренебрежение към всякакъв ред и закон. Защото закона за тях не се отнася. Крайно време е и те да бъдат уважени като граждани на тази страна и да почувстват респектиращата сила на българските закони, които иначе са безпощадни за слабите българи.

Има начини!
цитирай
39. gothic - Значи -
09.10.2009 16:46
всичко е въпрос на политическа воля. Да се принуди и тази част от населението да спазва законите. Защото иначе е на път да стане страшно..
цитирай
40. lubitel - Подкрепям казаното от 29. doriana. ...
09.10.2009 17:46
Подкрепям казаното от 29.doriana.
И в допълнение ще вметна, че циганите разбират единствено от бой, защото реагират първосигнално. Единица са тези, които може да те разберат, ако им говориш . . .
Всички опити да се разговаря нормално с тях са безсмислени и те самите явно това го възприемат за слабост. И стават още по-нагли и надменни.
В момента, в който се уверят, че ако не се слушат в думите - че ще стане лошо и си получат полагаемата порция бой или наказание – тогава стават други хора!
Така, че докато в България не започнат да се прилагат законите за всички, и няма реални и адекватни наказания за съответните престъпления - циганите ще са такива.
А виновните сме всички ние, че продължаваме да търпим сегашното положение.
цитирай
41. vmir - Отрастнал съм в близост до цигани, но онези бяха
09.10.2009 19:31
култивирани, учил съм в училище в циганска махала и проблеми не бях имал. Винаги съм се опитвал да ги разбирам, но като цяло те нямат желанието да разберат какво се очаква от тях като граждани и виждам злобата в очите на част от децата им, излеването на тази злоба по случайно преминаващи пешеходци или коли и виждам, че е въпрос на време на някой да му прекипи и да отиде в бивака им да ги разстреля.
Преди 3-4 месеца няколко бабаита отидоха с тубите бензин и ако не бяха върнали откраднатото, сега част от циганите нямаше да ги има. Крайно време е държавата да вземе мерки и да се насочи към циганските правозащитници, които имат голям дял в циганската престъпност.
цитирай
42. vmir - И всичко за което споменах се случва в София.
09.10.2009 21:13
Няма да забравя как в зората на демокрацията зяпнах от изненада когато по телевизора видях каруца в Тирана. Днес, две десетилетия по-късно, цигански каруци в София препречват пътя ми и цигани плашат съпругата ми, че ще я палят заради най-търпелив израз на несъгласие с това. Такава деградация не може да си няма архитекти, поддръжници и причинители!!!
цитирай
43. abandoned - По повод циганите ми хрумва само ...
15.10.2009 23:15
По повод циганите ми хрумва само една фраза - "Те са като расизма - просто не трябва да ги има..."
цитирай
44. panazea - Скъпа моя,
21.10.2009 15:32
Преди няколко години , няколко цигани хвърляха камъни по моя син , удариха го по главата и му откраднаха колелото. За едно колело , те си създадоха 4 врагове. Аз дето не мразя нито един човек на света , сега ги мразя. Същото е със синовете ми и мъжа ми. И няма оправдание за тях , защото не ми е за колелото , а за главата на сина ми. Кой знае каква вреда са му нанесли.
Като споделих с други деца , разбрах , че това е масова практика! Ние българите сме подложени на ГЕНОЦИД от страна на ЦИГАНИТЕ.
Та така мила моя , бъка от организации , защитаващи бездомни кучета , цигани и не знам още какви .
И питам аз , Кой ще защитава моите права , на българка и гражданка на България?
Съчувствам ти скъпа ! Дано детето ти се оправи бързо!
Тази престъпност в България просто не може повече да се търпи!
цитирай
45. анонимен - GLazDlZICchkE
24.05.2011 02:27
Kudos to you! I hadn't thuohgt of that!
цитирай
46. анонимен - WAAAcDCxLFNYZ
24.05.2011 10:29
Wow! Great thikning! JK
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437173
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!