Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2007 19:16 - И от интернет се ражда нещо красиво....
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 1760 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.10.2007 08:41


Че съм меко казано странна го знаят всичките ми близки и приятели. Не веднъж са ми казвали, "хей девойко щурава няма ли да пораснеш". Няма пък!  Не искам да пораствам, камо ли да остарявам. Ще си слушам Хеви метал и ще си харесвам мъже с дълги коси докато умра. Разведох се преди две години. Преживях го превболедувах го с твърдото намерение да си намеря подходяща за мен половинка-т.е. непременно металист и дългокос. Регистрирах се в какви ли не сайтове за запознанства от начало от мъка, после ми стана  любопитно, а накрая се отвратих. Леле майчице мила, тези сайтове са пълни с комплексари, откачалки, сексманиаци и простаци. Е намираше се и по някой по-свестен дето знаеше как поне един приличен поздрав да изпрати. И металисти се намираха, няма как да си кривя душата, но всеки един свестен си беше или обързан или с приятелка. Така си минаваха дните един след друг, а аз си седях все-така сама. Преди окло 5 месеца се ровех изтъпяла от досада в един от гореспоменатите сайтове, когато получих съобщение: "Поздравявам те с "Oceans of time", на Axel Rudi Pell,  не ме питай защо, отива ти" . Отворих профила и видях лицето на едно ангелско създание с дълга руса коса и сини като метличина очи. 10 години по-млад от мене. Ауу ами сега, какво да правя, зачудих се аз, защото знаех, че мога да го обикна до смърт. Отговорих му, че е много мил. Разменихме си скайповете, и след 2 дни писане там вече бях влюбена. За голямо мое учудване възрастта ми не го уплаши, напротив, най-открито показваше симпатията си към мене. След още 2 дни писане му признах любовта си в SMS: "Tи ми открадна сърцето магьоснико, искам в замяна твоето". Отговори ми: "Вече е твое, пази го и не го разбивай, трудно е да се възстановява". На другият ден се срещнахме.  От начало плахи и неуверени пихме бира, говорихме за компютърни игри и любимият ни метал.  Накрая си пуснахме концерт на Manowar  и се отпуснахме. Първа целувка, (няма да я забравя никога), ръката му на гърдите ми, задъхано стенание и последвалият ги трескав необуздан секс. От тогава сме заедно. Обикнахме сме се лудо един друг. Няма значение колко години ни е разликата..... Любовта ми намерена в интернет. Невероятно, но факт.




Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440941
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!