Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2007 08:55 - Мъж твърди, че сексът не е най-важното нещо
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 7999 Коментари: 25 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

A? Какво изрече току що я повтори.....Той навежда сконфузено глава и казва: Ами така си е какво толкова го преувеличават това удоволствие. Хубаво е първите 15 минути, а после се превръща в спорт. Зачудих се дали, ако се почеша там дето не ме сърби ще е прекалено невъзпитано и започнах да разсъждавам с двете гънки на мозъка си.

Тоя пич е:
1.Обратен?
2.Различен?
3.Осъзнал голата истина?
4.Действително ценящ духовното привличане в една връзка?
5.Прави ми постановки?
6.Не е правил секс скоро?

Честна дума за първи път чувам подобно твърдение от мъж.
Явно устата ми е седяла дълго време отворена от изумление, щото хората от съседните маси започнаха учудено да ме позаглеждат.
А той? Да кажеш, че е някой нежен, артистичен и изтънчен лигльо тип Мариус Куркински, не няма такова нещо. Рошав, дългокос, брадат металист с кожено яке и панталони. Вокал на небезизвестна наша дет група. Излизам от време на време с него, ходя на репетициите им, когато имам нужда да послушам малко невъобразима тресня за покачване на адреналина.
Накрая стигнах до извода, че човекът си е пийнал повечко и го е подгонила алкохолната депресия. Или е пък наистина самотен и има нужда от някаква по-стабилна връзка. Мислех, че само жена може да осъзнае, че в една връзка сексът е не маловажен, но не и от първостепенна важност. (Нека мъжете ме извинят, ако бъркам), до толкова съм се нагледала на комплексари и сбърканяци, които изобщо не могат да осъзнаят какво може да е истинско между двама души.
Или пък? Просто аз не съм срещала такива хора. Е айде дано да ги има повече, тогава няма да има толкова самотни и нещастни жени.
Още си страдам от скудоумно озадачаване и не спирам да се питам има ли такива мъже?
Да не слагат секса на първо място, а стига бе това не може да е истина.....



Тагове:   мъж,   най,


Гласувай:
0



1. innuendo - Групата е безизвестна.
16.10.2007 09:16
Правилният отговор е 5.
цитирай
2. timmyd - може,
16.10.2007 09:20
как да не може.
Свят голям - хора много.
цитирай
3. viovioi - бил е откровен..
16.10.2007 09:20
И ти е казал това което си мислят повечето мъже.Без преструвки и излишно преиграване.
цитирай
4. damnation - :)
16.10.2007 09:25
Не бе,не е най-важното нещо наистина.Ама е в top 5 на връзката.
цитирай
5. norman - аз пък
16.10.2007 10:14
четох, една статистика, че ъв световен мащаб мъжете намаляват...на 1 мъж се падат 2,8 жени, така че нещастни жени за които щастието се постига чрез мъж, за съжаление ще си има винаги :-)
цитирай
6. breathe - Ее, ви пък сега!
16.10.2007 10:37
Просто си е бил подпийнал човека и е говорил глупости, без да мисли... На всекиго се случва като попрекали с алкохола, какво толкова? ;)))
цитирай
7. breathe - Ее, вие пък сега!
16.10.2007 10:39
Просто си е бил подпийнал повечко човека и е говорил глупости, без да мисли... На всекиго се случва като попрекали с алкохола, какво толкова? ;)))
цитирай
8. roksolana - :)
16.10.2007 10:49
Колкото по-навътре в гората на живота, толкова повече такива мъже ще срещаш :) Но не всички, кой знае защо, си го казват в прав текст.
цитирай
9. prayer4eto - ... Ми прав е човека ...
16.10.2007 11:10
Просто си го сварила в един от онези моменти на откровеност, които само пред приятели се показват, при това в много редки случаи :)
цитирай
10. ianiv - ние имаме небезизвестни дет групи???
16.10.2007 11:33
...
според мен отговорът е 6.
цитирай
11. innuendo - Това му твърдение се дължи на:
16.10.2007 14:06
1. Хормонален дисбаланс.
2. Иска да те клеца та 2 не види.
3. Прави се на интересен.
4. Знаел е, че ще напишеш постинг за него и се е изказал.
5. Има сериозни сексуални проблеми.
6. Не те е харесал и е искал да те разкара.
:-)
цитирай
12. marty - Не му вярвай !!!
16.10.2007 15:18
Лъже те.
цитирай
13. demoniceye - Харесаха ми разсъжденията на innuendo :)))
16.10.2007 15:31
Доста точни предположения :))))
цитирай
14. mitternacht - Гледай сега
16.10.2007 19:51
попринцип света съществува заради тоя пуст секс.
Парите са-за да купиш кола и подаръци на гаджето което за тях ще легне с теб (това го говоря наслуки, никога не бих погледнал такава жена), образованието е да работиш и да имаш пари за да купиш... и да легнеш с някоя.
Фактически секса е замесен подло във всички.
Их, световна конспирация!!!
цитирай
15. breathe - Особено
16.10.2007 20:20
второто. ;)))
цитирай
16. анонимен - така е
16.10.2007 20:45
Mи и аз това казвам на жена ми когато искам да ме гледа като извънземно
цитирай
17. boris66 - boris66
17.10.2007 09:15
Любовта не е секс и сексът не е любов .Щастлив е този, който ги слее и двете и постигне пълната хармония на сливане на две души ,две тела ,два интелекта!!!
цитирай
18. анонимен - Да
17.10.2007 12:36
и аз мисля, че секса далеч не е най-важното нещо, но не бих навел сконфузено глава, ако трябва да го кажа това, тъкмо напротив, това е нещо, което ми е безпределно ясно, че е така.
цитирай
19. анонимен - Естествено, че секса
18.10.2007 17:01
не е най-важното нещо, аз например няма да си легна с тъпа фолк-селебрити-приличаща-подражаваща, та ако ще и един месец да не видя жена. Не ме ли изкефи мацката след няколко приказки - заеби, и мис Бг да е, не ме занимавай!
цитирай
20. hotbeach - :))))
23.10.2007 09:22
S sigurnost ima no ne iskat da go priznaqt!:)))
цитирай
21. анонимен - human-nature.forummotion.com
25.10.2007 11:43
human-nature.forummotion.com
цитирай
22. анонимен - stratega
10.11.2007 16:26
Да представете си-има и такива биологични единици.И аз мога да кажа че съм една от тях.Чудите се......недейте!Имам си основание,а именно: 13 години брак с жена която обичах,харесвах,имахме си 2 прекрасни деца.Живота ни беше един неспирен купон,сексът издигнат на пиетдестал/ако не го направехме поне веднъж дневно не бяхме на себе си/и всичко това за всичките тези години.Но...така обичаният и сладък секс неможа да спаси брака ни.Моралните ценности,интересите и целите ни бяха меко казано нехармонични.....стига съм ви занимавал с брака си.Той приключи по дело заведено от мен което спечелих а също така и двете си деца които останаха при мен.И така......нова връзка,жена по-млада с 10 години,секс ,емоции-Ок,това добре,но отново липса на душевна връзка.Раздяла. И отново връзка този път тя е по голяма от мен и пак се повтаря същата история,по една или друга причина.Е....кажете ми скъпи приятели и читатели?-Трябва ли и следващият път да търся в жената външната красота,нимфоманката,желанието да се чукаме като на олимпиада или да потърся нея-жената с характер,с бистър ум и идентично на моето мислене,с която да имаме общи цели и интереси,синхрон в отношенията/не изключвам и секса/но за него когато има време и желание.Е....направете си сами изводите....!
цитирай
23. candysays - Разбира се, че има такива мъже, и жени.
15.11.2007 20:48
За които секса не е на първо място.
И то не е задължително да:

- страдат от хормонален дисбаланс,
- да имат сериозни сексуални проблеми,
- да се правят на интересни
и прочие (каквито са предположенията на innuendo, с който въобще не мога да се съглася!)

Това е до човек. До степен на душевно (и духовно) развитие. И т.нат. И не зависи от пола. Освен това различните хора имат различно либидо. Това съвсем не значи, че хората с по-ниско либидо страдат от хормонален дисбаланс или имат проблеми в секса. Могат да си правят съвсем нормален секс, просто по-рядко. Това дори е прекрасно.. В някаква перспектива, в известен смисъл. Остава повече време и енергия за наистина по-важни неща.
И да ви звучи нелепо, така е според мен, и не само според мен.
Моята връзка е точно обратното на описаните в предния коментар връзки, и е напълно стабилна и прекрасна.
Казаното от Борис (66) в неговия коментар напълно съвпада с моето мнение.
цитирай
24. thomas - @norman (5)
23.01.2008 04:46
Тая статистика за 1 мъж към 2.8 жени ми звучи да е от същите учени, според които замърсяването, което предизвикваме, нямало отношение към промените в климата. Такова съотношение не е имало дори и в Съветския съюз след Втората световна война, когато от 20-те милиона избити повечето са били мъже. Другият вариант е някой да е правил статистиката, броейки само "истинските мъже" според някакъв странен критерий, който евентуално включва да е умен, възпитан, емоционално стабилен, освен това висок, силен, красив, да има скъпа спортна кола, яхта, няколко вили по острови в различни части на света, собствена фирма с над 200 души и неженен. Тогава може да излезе и такова съотношението наистина. Обаче явно "статистикът" не е играл честно, защото аналогично трябва да се броят и само истинските жени - красиви, умни, емоционално уравновесени, самостоятелни, необвързани и да не си менят мненията поне по 2 седмици.
цитирай
25. анонимен - li4no az sym "ZA" tozi ...
08.06.2008 00:43
li4no az sym "ZA" tozi pi4 iam ser vryzka ve4e 1 god ... i ne mislq 4e seksa mi e bil na 1vo mqsto nqkoga i 6te byde... az sym seriozen tip mom4e i ne misql 4e seksa daje ima zna4enie i s nego i bez nego moje da se kara tofa e samo 1 udovolstfie...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439586
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!