Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2007 11:42 - Съпруга, ама и любовница....
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 1554 Коментари: 4 Гласове:
1



И к...а в п....та и душата в рая!!!!!
 Мамка му, моля за извинение ,ама съм бясна.
Пак се намери един великолепен екземпляр от мъжкото съсловие, който да ме вбеси до крайност.  Той виждате ли имал и съпруга и любовница. По-млада съпруга и по-възрастна любовница. Всяка от тях имала какво да му даде. И се чудел понякога  дали да не им размени местата. А ти, ти какво им даваш?  Абе има ли край нахалството и наглостта на някои мъже? Хич да не ми развиват сърцераздирателни теории как те горкичките имат нужда и от двете. А простият факт, че мами и двете, че косвено наранява и двете? Или щом не знаят, значи всичко е наред. Е да сигурно съпругата е в блажено неведение.  Ами любовницата? Как се чувства тя? Или тя няма нужда от цялото внимание и обич на един мъж, достатъчно са огризките, които той е готов да и подхвърли. Огризките от масата на щастливо семейство.  Знам има толкова много самотни жени, които копнеят за капчица обич и секунда внимание, за една мила дума, че са готови да понесат какво ли не за една мъжка ласка. И съотвено има мъже, които с охота се възползват. Жененият господин, който идва за 1 час за секс набързо и после хуква да купува подарък на жена си, все-пак наближава Нова година. Няма извинение за подобно поведение.
Скъпи ми г-н любовнико, защо не се преместиш да живееш във фундаменталистките ислямскистрани? Или не станеш мормон? Техните закони биха те принудили, ако не друго поне да се ожениш и за двете жени. За да имат  еднакъв статут и да получат поравно полагащото им се и по закон, и по морално право.
Най-гадното е, че такъв мъж има незаслужената слава на мачо, тарикат и  е  за завиждане.
А жена със съпруг и любовник обикновено има славата на к...ва.
Аз лично на такива мъже най-искрено им пожелавам да останат от 2 стола на земята.  Отвратена съм.......



Гласувай:
1



1. анонимен - Има и подобни омъжени жени!
01.11.2007 12:02
Явно не познаваш жени, които разсъждават по същия начин!
Какво ще си помислиш за жена с по-възрастен от нея мъж (кой да я издържа) и с любовник (за по-добър секс и повече внимание)?
Аз определено не ги одобрявам и им се чудя как го възприемат за нормално.
цитирай
2. stone - по-полека, де
01.11.2007 19:23
любовницата със сигурност знае, че е номер 2. и щом е окей с това, какво толкова се дразниш.
много жени предпочитат да са номер 2 на някой алфа-мъж, отколкото номер 1 на някой мухльо.
цитирай
3. demoniceye - stone, кой знае
02.11.2007 09:39
Може пък и да си прав.
цитирай
4. анонимен - Има такива
23.03.2010 13:22
че какво му е лошото да си имам галантен любовник........след като мъжа ми е винаги с любовница. Че и аз имам нужда са получавам нужното и съм номер 1 у дома и номер 2 навън.....и се чувствам великолепно
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440537
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!