Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2007 09:23 - Преди и след...
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 796 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.11.2007 09:28


Посветен на http://gabi.blog.bg/viewpost.php?id=129560
Като намерих приятелят си в сайтовете за запознанства.
Дължа на този сайт приятелят си, не го отричам. Дори благодарих на админите.  Не изтрих профилът си от куртоазия, малка доза суетност и любопитство. А и като съм на работа честичко влизам да си гледам профилът на гаджето.  Но след като го намерих промених профилът си. Смених си статуса на обвързана. И.....

Това е изгледът на профилът ми:


Заглавие: Heavy metal forever Как описва себе си: Привет на всички съмишленици живеещи за метала. Любовта към музиката е завинаги. Ще се радвам да срещна всички фенове на истинската музика.
Не се интересувам от предложения за случаен секс, неангажиращи връзки, или каквито и да било "нестандартни или платени удоволствия", изобщо не си правете труда. Освен това обожавам приятеля си. Хора без снимки също да не си правят труда да ми пишат. Който крие лицето си крие душата си. Аз нямам какво да крия, а вие?

  Лична информация Редактирай  
Височина: 160 Тегло: 57 Телосложение: Нормално Образование: Средно-специално Цвят на очите: Зелени Цвят на косата: Черна Зодия: Дева Доход: 300 - 500 Работи в сферата на: Услуги Социално положение: Служител в частна фирма Семейно положение: Обвързан/а Деца: Не Желае ли деца: Не Цигари: Да Алкохол: Рядко Цел на контакта: Кореспонденция,Приятелство


Ама да не мислите, че някой си дава труд да чете какво пише?

Няма такова нещо. Най- редовно си пращат писма със садържание:
Вечеря, кино, секс?
Неангажиращ секс, мале как ме дразни това понятиееееееееееее.....
Идва ми да убия кретена, който го е изпратил.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1438983
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!