Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2007 09:58 - Обява за запознанство!!!!!
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 1719 Коментари: 0 Гласове:
0



Жена на средна възраст, красива, чаровна, търси неангажиРАНО  и необвърЗАНО приятелство с мил и богат мъж. Задължително условие е да има 5 цифрен месечен доход, който охотно да разделя с мен, освен това да плаща посещенията ми във фризьорския салон, месечните ми спа процедури и ежедневните набези по магазините на Витошка. Ако пък се съгласи за заплати участието ми в ПЪЛНА ПРОМЯНА (не, че имам необходимост от това, изглеждам си като мис СВЯТ), за да може да е на 100% убеден, че може да ме заведе на светско парти  с кралица Елизабет ще бъда на 7- мото небе от щастие. Кола не искам да ми купува, не обичам коли, но не бих се отказала от едно Harley Davidson. Също така не бих се отказала и от едно малко дарение на скромен мезонет от 120 кв. м. за добро поведение и за зелените ми очи.
За всичко гореизброено аз от своя страна обещавам най-тържествено да го отведа на ОСТРОВА НА ИЗКУШЕНИЯТА, където той ще попадне в ЕКСПЕДИЦИЯ РОБИНЗОН,  и  ако оцелее ще получи приятелско потупване по рамото, медал от тиква, ръчен часовник с махало и най-вече НИКАКЪВ СЕКС. Понеже нали се разбрахме да имаме само необвърЗАНО и неангажиРАНО  приятелство. Освен това аз съм вярна на бедният, но млад и красив мой интимен приятел, на когото смятам да подаря Harley Davidson-a, а след като си получа дарението за  бленувания мезонет ще пожелаем на добрият мой неангажиРАН и необвърЗАН приятел всичко хубаво, дълъг живот и жизнени успехи.


Хаха...... струва си да опитам да пусна една такава обява. Много ми е интересно дали някой уважаващ себе си админ на посещаем сайт за запознанства би я одобрил :)))) Още по-интересно ми е какво ли биха отговорили  горките мъже, които ще имат нещастието да я прочетат.
Ега ти и наглата кучка а? Хахаха.....
 
Дами, отворена съм към идеи за обяви за запознанства, за отмъщение на тези малоумници, които търсят неангажИРАН и необвърЗАН секс. 
Заслужава си :))))


Тагове:   обява,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1441423
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!