Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2007 11:02 - Любов на 1/2
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 2803 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 24.11.2007 11:45



 Как се живее с любов на 1/2?
 Връзка на 1/2?
 Аз съм с приятели, ти си с приятели?
 Вярна на новоизлюпеното кредо: "Няма да ти позволя да ме нараняваш    повече, няма да си позволя да ми пука, няма да плача, няма да страдам."
И какво се получава?
Единият тук, другият там, всеки заровен да прави, онова, което му се прави, което го кефи (или не чак толкова го кефи), но просто си е поставил за цел да го направи?
 Защото !!!!
 Няма да се затворя за света!!!!
 Защото, имам приятели. Много приятели, с които мога да изкарам една приятна вечер. Или 2 или 3 или 10.  Защото играя ролята на вятърничава особа, живееща живота си ден за ден претворена по твой образ и подобие.
  Защото ти такава ме искаш или възприемаш?
Пфу, та това не съм аз.
Каква връзка е това? Каква любов е това?
Заедно сме, а не сме.
Самотна във любовна връзка.
Сама със теб (без теб) едновременно.
Караме по инерция на принципа "каквото стане"....
А аз жадувам да се отдам изцяло, да обичам без остатък, без разум, без условности, без въпроси.....
До кога?
Аз избрах пътя си......
Чакам любовта да си отиде, да бъде любезна просто да умре сама...
И тя ще  умре.....
Ти упорито се стараеш ден след ден да я убиеш....
По малко по малко....
И най-накрая ще успееш.
Колкото и да не ти се вярва ще успееш.....

Само не зная тогава кoй ще слуша  "Bleeding for you"
Ах писнаха ми тези Primal fear....
Няма да се поздравя с тях....
Няма !!!!!
Подрави за умиращата любов.....












Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yon4ik - Понякога няма нужда
24.11.2007 16:59
И да искаш, и не , едва ли ще получиш желаното. Явно твоят тип е на принципа: "Т'ва да ти не е концерт по желание???".
цитирай
2. stone - какво стана
24.11.2007 18:24
да не се скарахте с металиста?
цитирай
3. tera - Хич да не ти пука! :)
25.11.2007 15:20
И това ще мине, всъщност това е било вчера, сигурно вече днес е друго.
Пожелавам ти го! :)))
цитирай
4. annanik - Е, то няма нищо безкрайно. Животът ...
25.11.2007 22:02
Е, то няма нищо безкрайно. Животът също минава :)))

demoniceye, дано бъде убита възможно по-бързо и най-безболезнено за теб
цитирай
5. demoniceye - Благодаря на всички ви за подкрепата.
26.11.2007 08:40
Концертът по желание свърши, идва Tale of revange, защото поводи за такава ще има. :))))
цитирай
6. анонимен - hGYgxUhDyiYllxuE
24.05.2011 08:47
Wow, your post makes mine look febele. More power to you!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439416
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!