Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2007 11:09 - Кратко резюме за мъжките проститутки и женската наивност
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 26050 Коментари: 60 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тези дни така се случи, че можах да направя паралел между две житейски истории на две двойки.

Две по своему свестни и наивни жени, влюбени и отдадени на мъжки проститутки.
Двамата красавци (мъжки проститутки) имат доста сходни черти.
Чаровни, с мило (лицемерно) поведение, развито чувство за хумор, артистични (и за това интересни), с някакво ефимерно полубезралично отношение към женския пол, абсолютно незаинтересовани от такива затруднения, като работа или кариера, с потенциал и за двете, но придружен със съответният безумен класически мързел.
За тях понятия, като хайде да не казвам любов, но поне приятелство, почтенност и благодарност са някакви там безсмислени словосъчетания, съществуващи кой знае защо в българският речник. Жените за тях са средство за моментни забавления, кошчета за душевни отпадъци в периодите им на депресия, (а има такива със сигурност вервайте ми) основният им супорт при финансови затруднения и последна дупка на кавала, когато се чувстват добре, имат пари и ги е прихванала купонджийската седмица. Ако пък някоя жена се окаже умна или и писне поведението им, а майната и. Следващата, балъчки колкото щеш.

Небезивестната случка с моя милост:

Шест месеца делих хляба си, леглото си и последната си стотинка с един артистичен, мил безработен чаровник.
През цялото това време бях sweet, сам ми звънеше по пет пъти на ден по телефона, питаше кога ще го посетя (за да му дам пари естествено) и всичко беше в цветя и рози. И така до момента, в който му изпадна банков кредит от небето. План-скицата беше кредита да бъде използван за наемане на квартира и работа в София.: "За да сме заедно sweet и да си оправим най-после живота."- цитирам дословно.
На практика какво се получи:
Започна да купува билети за концерт, нови ботуши, якета, книги, компютърни игри, е признавам плати си и висящите сметки за ток, вода, нет и т.н., и започна да ходи по кръчми и купони. При неколкократни мои предложения да отида при него да се видим, той все беше зает да се види с "близки, стари" негови приятели.
Приятели, които той познава от много отдавна, на които много държи, които са много по-важни от мене, и които не ме питайте къде бяха, когато той нямаше в джоба си и 70 стотинки за хляб. Дали си е търсел работа, ходил по интервюта? Познайте от 3 пъти без жокер. Аз пусках автобиографии вместо него. Аз пусках обяви, че той си "търси работа". На неколкократните му откази да се видим насаме от начало реагирах с разочарование
и примирение, в последствие спретнах кротък скандал, най-накрая скандалът беше грандиозен.
Господин чаровник заяви, че така не могло, ограничавала съм му свободната воля и съм упражнявала непоносим контрол върху него. Тогава аз пък заявих, че мога да си променя поведението и единственото, което желая е трохичка внимание и капчица признателност, тъй като много добре знам, че любов няма да получа. Предложих му дори да не сме гаджета. Съгласи се.  Чувахме се още няколко дни по телефона всеки ден, поведението му беше все едно сме си гаджета и на Никулден каза, че има надежда да се съберем. До преди три дни.
Тогава категорично отсече, че не сме гаджета, бил ми го казал съвсем ясно и на следващият ден щял да дойде до София, за да си вземе неговите неща от мене и да ми върне телефонната карта, която му бях подарила, за да говорим безплатно помежду си. 
Нито дойде, нито се обади, а когато звъннах аз и двата му телефона бяха изключени. Не прояви дори доблестта да ми върне картата, за която изрично го помолих да я върне, тъй-като беше предназначена за човека, когото обичах. А това, че могат да му звънят работодатели за интервюта явно пак е нямало никакво значение. От тогава не съм се обаждала и аз. Мразя чалгата, но тези дни ми се върти из главата един текст от чалга песен: "На просякиня ли приличам или на хубава жена? С какво презрение заслужих, кажи ми имаш ли душа?" 
До първата вноска по неговият кредит остава една седмица. Кой ще го връща и как, господин чаровник най-вероятно дори не се е и замислял. Той е още без работа.  Най-вероятно смята да намери някоя друга влюбена глупачка да му го изплаща. А аз пък смятам да гледам сеир, какво ще се случи ако не се намери.

За мен толкова.

Преди два дни ми назначиха нова колежка. Имала връзка две години с един подобен на моичкия. Скаран с работата, затънал до ушите в кредити и тя милата, като мен 50 лв да имала, 40 давала на него. Миналата година взела 1000 лв служебни пари, за да му направи купон за рождения ден. Тя си знае как ги е връщала. ( Аз пък се канех аз да тегля кредит, за да наема квартира в София на моичкия и да го спасявам.)
Преди две седмици, тя му казала, че е бременна. Бил и шута и и казал да се оправя. В цялата галиматия се разбрало, че по време на 2 годишната им връзка той е ходел едновременно и с нейна приятелка. В момента също бременна. 
Колежката ми едва събра пари за аборт, помогнахме и ние дето от 2 дни я познаваме. Господин мъжката проститутка не и даде една стотинка. А когато тя му показала снимката на плода от видеозона, той намерил само да каже: "Това можеше да е нашето дете, ако ТИ беше различна." Това, ако пък не е върхът на безочието здраве му кажи.

Това е !!!!!

Питам идиотки ли сме и отговор не ща !!!!!

Живот ли бе да го опишеш и докога ще има наивни, обичащи и всеотдайни жени?

Крайно време е да дойде ерата на кучките.  Явно друг начин за оцеляване на жените няма!!!!

И се надявам всичко да се връща на тоя свят. Връща се, виждала съм.  Има провидение !!!!!


 

 




Гласувай:
0



1. alisa - Ох
13.12.2007 11:22
Отключваш феминистката в мен с този пост.
Идиотки сме да. Мразя всяка манипулация и лицемерие от мъжете. Затова съм вдигнала летвата толкова високо, че и на бескетболистите им е трудно да я стигнат. Настрийвай се да бъдеш малко егоист да даваш чувства само ако си убедена, че си заслужава. Иначе по-добре сама.
Важно е от началото на връзката да провокираш реакциите на човека с теб в различни ситуации и да си правиш съответните изводи.
А за гореспоменатите обекти бих казала само, че пениса не прави един комплексар мъж.
цитирай
2. petrovva - ;)
13.12.2007 11:25
мила,
радвам се, че имаш сили да се отърсиш от това!
ти си силна, знам!
поздрави от мен и прегръдки!
желая ти много щастие!!!
ама наистина много !!!
заслужаваш го!
цитирай
3. cindy - Не ми е ясно как хубава жена като теб се е забъркала в такава каша ?
13.12.2007 11:39
Имаше снимка преди в профила ти затова го казвам. И как от всички там юнаци около тебе си попаднала на този мухъл ???????
Старата история - жените си падат по лоши момчета, защото им е по-интересно и им вдигат адреналина!
Но понеже аз съм любителка на кавалери, такива неща не ми се случват.
Момичета, просто си сменете приоритетите! :)
цитирай
4. анонимен - Страхотно!
13.12.2007 11:46
Алиса, много ми хареса сентенцията ,че пениса не прави един комплексар мъж. Абсолютно подкрепям и теб и авторката на блога.
С една колежка това си говорихме наскоро, абе ние ли много сме вдигнали летвата, мъжете ли се не са мъже.
Мрънкат, оплакват се от всички и всичко, решават нашите съдби, а за своите не ни дават право на мнание, защото виждаш ли сме ги задушавали.
А вие, дами, откога не сте се чунствали наистина дама, благодарение на някоя джентълменска постъпка. и то от любим мъж. Аз лично отдавна. И малко се уморих да бъда инициатор на случващото се между нас. Защото незаинтересоваността, инерцията и липсата на отговорност у силния пол дотяга....
цитирай
5. soho - Да всичко се връща, но най гадното е, ...
13.12.2007 12:09
Да всичко се връща, но най гадното е, че се връща с друга жена, страда по друга жена и изпитва всичко това към друга. И на мойте "хубавци" им се е връщало, но те никога не страдаха за мен :(((
цитирай
6. marto - ъъъ
13.12.2007 12:10
Вижда, че тук сте се насъбрали купчина феминистки.
Ама да ви питам вас: 'той' (ония лошия) ли ви накара или? Толкова ли сте проЗти? Толкова ли ви липса самоуважение?
Един човек се държи в тези граници, в които му е позволено. Щом си можела и си искала си му давала пари, така си го научила! Толкова ли е трудно да прозреш, че след като едно нещо стане повече от два пъти, то вече става хронично и явно нещо не е като хората!
Супер се дразня от това да се обвиняват "мъжете", е както си ни научите такива сме! Въпреки, че го казвам в множествено число не попадам в модела който описваш.
цитирай
7. inet - Хах
13.12.2007 12:12
много странно извъртане на ситуацията в коментарите. Нали знаете, че не е луд този, който яде баницата, а който му я дава?
цитирай
8. анонимен - Грую
13.12.2007 12:29
Аз ли да те уча, че не трябва да се занимаваш със селски чада? И от двата пола }:-)
цитирай
9. acidufo - HEY
13.12.2007 12:29
POZDRAVIAVAM TE GORESHTO ZA POSTINGA...OTDAVNA SI MISLIA DA NAPISHA NESHTO TAKOVA, NO IZPOD PRUSTITE MI IZLIZAT SAMO OGORCHENIE I MRUNKANE...EVALA
цитирай
10. thomas - Знам, че не искаш отговор... :-)
13.12.2007 12:30
Но и спокойно мога да ти кажа, че съвсем сами сте си виновни. Такива си харесвате - онези, които се интересуват от работа и успехи, са ви скучни, защото нямат време да ви се правят на интересни. С времето, разбира се, се научавате. Лошото е, че като се научите (и зарежете лошите момчета или по-точно те ви пенсионират), вече ни се струвате уморени и очукани. И ви се налага да се отправите към следващата категория мошеници, които ще ви лъжат, че ви обръщат внимание...
цитирай
11. patilan - Малко подробностти!
13.12.2007 12:33
относно как се става проститутка?
Горчивият ми опит сочи, че единсвено това поведение привлича вниманието на жените и гарантира оптимално прекарване с минимално главоболие, че не трябва да ти пука от нищо, особено за жени.

Скоро и аз ще пусна постинг със заглавие "За к****е и големите надежди!"

Като че ли, cindy го намекна, изглежда момичета имате грешни приоритети.... също като мъжките проститутки!
цитирай
12. анонимен - Огледайте се
13.12.2007 12:34
Уважаеми дами,

Това което прочетох, съм го виждал и аз. Просто ще ви посъветвам да се огледате и да си намерите подходящ партньор. Грижовен, мил, добър, и т.н.
Мързеливите лигльовци ги зарежете. Аз отдавна подкрепям теорията, че в БГ има много работа, и този който е безработен, го мързи МНОГО.

Хайде успех с търсенето. Съгурен съм, че около вас има много интелегентни, добри и красиви мъже. Просто се огледайте...
цитирай
13. анонимен - Хе хе
13.12.2007 12:37
къде я видя тази снимка. Иначе само мога да кажа - сами сте си виновни. Ако искате свестен мъж, потърсете го малко. И не само си сменете приоритетите - просто се запитайте какво искате от мъжа до вас и дали въпросния ви го дава. Останалото както се казва са подробности:-)
цитирай
14. demoniceye - До всички ви.....
13.12.2007 12:51
Благодаря за мненията и..... аз не се оправдавам. Обяснявам и искам да намеря поука в грешките. Отнася се и за другите дами. А пък момчетата сте прави, каквото човек си направи сам цяло село да се събере не може да му го направи.
цитирай
15. buboleche - Зарежи тия глупости...
13.12.2007 13:12
Истината е ,че всички като се влюбим изглупяваме ..и мъже и жени и независимо от възрастта. Сигурна съм ,че си си взела бележка от случката и трудно ще я повториш.
Желая ти щастие и не се ядосвай . :)
цитирай
16. tani4ka73 - снощи си говорехме с приятелка т...
13.12.2007 13:24
снощи си говорехме с приятелка точно за същото и стигнахме до извода,че сами създаваме тези чудовища.в главата ни се върти някаква приказка с един много мъжки мъж,който ни нарича сладко и ни се обажда по сто пъти на ден и т.н.и когато видим мъжката проститутка решаваме че това е той.а курвите са такива - играят ролята която искаш ти,но затова си плащташ,разбира се.
после като прогледнем разбираме,че ни е казвал миличка и сладичка,за да не обърка имената на жените.и че ни е звънял по много пъти,просто защото упражнява контрол върху парите си.боли много,но минава.бъди силна,просто ти трябва малко време.следващият път обърни внимание на някого,когото класифицираш като "смотан", "скучен","не твой тип".тогава ти ще си принцесата от приказката.успех!
цитирай
17. alisa - аз пак ще се изкажа
13.12.2007 13:25
Не съм съгласна, че който яде баницата не бил луд и останалите неща от сорта.
За мен авторката има вина за себе си, че е допуснала този човек за толкова време в живота си. НО!
Един истински уважаващ себе си мъж не би си позволил да бъде отглеждан по този начин. Защото би погледнал на себе си като путьо след това. Да не говорим ако ти е начин на живот. Тя е сбъркала, но той си остава мъжка проститутка.
И мъж с подобно поведение по-скоро може да се ме погнуси отколкото да предизвика интерес у мен.
Бубулече го казва точно
цитирай
18. viovioi - различно мнение:
13.12.2007 13:36
С истинските, интересните и готините мъже е трудно. Но е за предпочитане. С калпавите, скучни и смахнати мъже е лесно. Но е кофти. Мисля, че твоя избор е добър. Изпитанията и страстите са нещо истинско!!!!
цитирай
19. zuko103 - артистичен, мил безработен чаровник
13.12.2007 13:41
мисля, че ти е харесало и ще повториш (грешката)
стига отново да се появи,някой артистичен чаровник :), разбира се края винаги е болезнен,но само до следващото начало
цитирай
20. wanksta - Боклук !
13.12.2007 14:18
Е такива пу*ки с пи*ки ги има много.Само чакат да хванат някое маце,да се възползват по всевъзможен начин от нея.Дори биха й използвали червилото,ама явно ги е гнус.Травестити смахнати.Не се отчайвай - ще намериш някой пич,който истински може да те оцени,обича,разбира и подкрепя :) Тоя да го духа ! Но не знам защо изобщо си се захванала с него ? Прояви твърдост,характер.Остави го - няма я мама да се скрие зад полата й - да го видим тогава ,а ? Тия двамата са част от дебеля слой пумия в нашето общество.
цитирай
21. анонимен - в подркерпа на виовиои
13.12.2007 14:40
Мъж съм и знам, че е точно така. Получава се защото истинският мъж си знае много ясно интересите и преследва целите си, без по никакъв начин да пренебрегва човека когото обича. Трудно е защото самото вземене на решение е трудно. Хем интереса хем човека до теб. А жената винаги иска да се само ТЯ. Затова е трудното....
цитирай
22. nakom - =;-)
13.12.2007 14:44
Има една категория жени, които не се уморяват да бъдат лъгани, и непрекъснато тичат подир следващия лъжец.Те не обичат въпросния мъж, защото той като мъж е пълен боклук или поне - самоходен вибратор.Те обичат чувството което им предизвиква - обикновенно ниско долу в корема, без значение дали е по време на секс или не.
Та точно за тия жени се отнася фразата - не могат да живеят без да са нечия изтривалка.
ИМаме мъж - нещо което трябва да е личност, да е стабилен не само като полов захват и лафове, а и като положение в обществото.Да притежава не само утилитарност а и самоуважение.
Имаме и неговата противоположност - използвач който живее на гърба на жените.Как няма да е такъв след като има жени да го хранят, поят, да спят с него и да го издържат защото е прекрасен, в замяна на няколко лафа, малко секс и внимание.Явно това е тяхната цена.Всеки си я определя индивидуално.Тази стока са ви предложили - вие сте си я платили и ползвали.Няма за какво да сте недоволни.
Същите тия жени после реват публично че нямало справедливост и угодия на тоя свят, и че мъжете са виновни за всичко.
цитирай
23. pui - Мдам
13.12.2007 14:46
Донякъде съм съгласна с мъжките коментари към написаното, но само донякъде. Как да разбираме ние, жените примерно това (цитирам произволно, нищо лично към Marto) "както си ни научите такива сме"? Ами да, мъжете са един вид деца и трябва да се държат под строг контрол, така излиза, явно. Аз обаче не мисля, че всички жени трябва да са майки на мъжете си и 'да ги учат' или още по-зле, да ги дресират, макар, че гореописания тип мъжки курви явно подлежат само на това.
Както и да е, след едно подобно опарване средната жена обикновено се усеща, поне аз се усетих и си наместих приоритетите:))) успешно.
Има множество мазохистки, обаче, от които наистина, ама наистина ми настръхват косите.
Demonic, като те чета ми се струва, че не си от тях, така че гледай напред и не се тормози за отминали грешки.
Поздрави!
цитирай
24. анонимен - X
13.12.2007 14:55
При цялото ми уважение към жените, но май е класическата ситуация, в която не е много ясно какво иска една жена. В смисъл, че вкусното (мил, артистичен) се оказва вредно (пък и безработен), ама още не сме се убедили че полезното не е толкова вкусно:) Казвам го без капка сарказъм, просто всички попадаме в подобно неясни ситуации.
Дано по- нататък си по- доволна от себе си, нямам какво друго да ти пожелая.
цитирай
25. анонимен - Смотан
13.12.2007 15:03
Аз съм от онези "смотан", "скучен" и "не твой тип". Радвам се когато жените разберат истината преди да са останали с дете на ръце. Покрай мене много такива искат да им гледам децата. Не моите на тези печените дето са се "забавлявали" с тях.
Лошото е какво много жени си мислят: "Гледай го този фрашкан с пари и тъп сега ще го хвана за съпруг и хващат ...", после не е моного богат ама красив и т.н. докато стигнат до смотаните и скчните.
цитирай
26. анонимен - моето мчнение
13.12.2007 15:12
Когато някой е със съзнание на жертва той става жертва. Това се случва на много жени и не само, защото са израсли в страх и имат погрешно усещане за любов и близост.
цитирай
27. анонимен - nqma znachenie
13.12.2007 16:09
... ами аз какво да направя че жените сте прости и са лепвате винаги на най големите боклици ...
цитирай
28. thomas - @анонимен27
13.12.2007 16:20
Нещо, което може да те успокои, е че и мъжете правят точно същото...
цитирай
29. buboleche - точно това щяхда кажа и аз ,Томас-
13.12.2007 16:51
за всички важи.
А има една приказка, мисля че Шекспир го беше написал някъде :само първият път жената е влюбена в любимия, следващите пъти е влюбена в любовта. :))
От къде тръгнахме , къде отидохме..:)
цитирай
30. thomas - @buboleche
13.12.2007 16:58
Напомни ми един виц... Баба говори на внучката си:
- И запомни, дете мое, една жена може да има в живота си само една истинска любов!
- И коя беше твоята, бабо?
- Моряците - въздъхнала бабата...
цитирай
31. demoniceye - Хаха :))) thomas
13.12.2007 17:02
Пркрасна идея, е моята са дъгокосите металисти. Значи като не е тоя ще е друг. хахахаха......
цитирай
32. galinabg - Приеми го
13.12.2007 17:04
като препядствие в животата ти, дадено, за да научиш някакъв урок.Ако си го научила-добре, ако не /т.е. след време повториш грешката си/ може би отново ще напишеш нещо подобно:)))))Но не ти го пожелавам........Може би вече си наясно от какви мъже трябва да бягаш далечеее.Успех!
цитирай
33. temida - БРАВО, мацка
13.12.2007 17:20
тези.... господа.... всъщност са само едни лекенца, които си търсят не половинка в жовота, която да обичат и да ги обича, а си търсят втора мама, да ги гледа и издържа..... щото само на това са научени, горкичкитте ( да се подчертае иронията с която казвам всичко това)
е, никоя жена не трябва да е мама..... освен на собствените си деца, които също така трябва да си имат и тати.
цитирай
34. demoniceye - temida -тук май без да искаш
13.12.2007 17:27
Улучи точно. Той е без майка от 6 годишен, освен това знае и, че е осиновен. Не, че това е извинение за последвалото го.
цитирай
35. анонимен - Ми
13.12.2007 18:18
Аз пък цял живот намирах само кучки.
Сега съм сам, без манги, без бач и никой не ми досжда.
Най-после съм щастлив.
цитирай
36. mitternacht - тука
13.12.2007 19:07
няколко неща ми станаха чудни.
1.Похвала за това, че сте всеотдайни.Важното е да се намери този, който ще го оцени.
Даже е някакво такова... хубаво.. да знаеш, че за теб биха дали много.. такива ми ти неща.
Тъй-2.Без майтап, както казаха преди, ти си красива жена, пък и малко дами слушат метъл, тъй че не виждам защо да имаш проблеми, да си намериш някой истински кавалер.Още повече, че явно си и много мила щом си правила толкова неща за него..
Както и да е, това не е твоя реклама, ами само ми е чудно.
цитирай
37. koc - ерата на кучките
13.12.2007 19:11
тя никога не е отминавала.
цитирай
38. анонимен - Яд ме е, защото после мъжете дружно ...
13.12.2007 19:11
Яд ме е,защото после мъжете дружно реват,че жените били курви и гледали само парите...Е,сега е пълно с такива като тези,които описваш:(Всеки прави грешки,пожелавам ти да откриеш този,с който хем да ти е интересно и диво,хем да е мъж на място!
цитирай
39. анонимен - хайде и аз да кажа
13.12.2007 19:29
Помисли за себе си. Обичаш ли себе си? Уважаваш ли себе си? Новата ти колежка също може да помисли това. Как може човек, който се обича и се уважава, да позволи да се държат така с него? Има ли някаква причина да не се обичаш и да не се уважаваш? Според мен няма. Наистина, помисли за това. Знам за какво говоря.

И още нещо. Не ги слушай какво говорят, а ги гледай какво правят. Важи не само за мъжете, впрочем. Милите думи без покритие... нищо не струват. На Женския пазар ги дават на кило и с отстъпка. Просто наблюдавай КАК се държи един човек с теб и какво ПРАВИ за теб.

И успех... :-)
цитирай
40. jesusbg - Тук просто гъмжи от болка.
13.12.2007 20:22
И ние , мъжете, също сме я изпитвали болка, причинена от женски егоизъм. Ама такива курвенски номера, и то направени от индивид, твърдящ, че е мъж, не съм срещал. Дано се оправиш бързо (все пак вас, жените, майката природа ви е дарила с повече възможности за спряване с проблемите) и да видя от постингите ти да лъха оптимизъм и, най.вече, много, ама много щастие! Успех и да знаеш, че имаш моята подкрепа!!!
цитирай
41. apollon - най-последните думи са най-точни, ...
13.12.2007 21:10
най-последните думи са най-точни, но сама си приела да бъдеш мамена от човек, който не покрива критерии за хармонична личност, а само изгражда външното си лустро дадено му от природата - а в софия с такива е пълно
цитирай
42. bamby13 - Дами
13.12.2007 21:19
да внимаваме как възпитаваме синовете си, бъдещи и настоящи, защото тези 'убавеляци така са научени
цитирай
43. sladurana86 - :)
13.12.2007 22:19
И аз си имах подобен хрантутник,когато бях І курс в Унито. Зарадитози господин работих и учех едновременно. Не ме питайте как се оправях - да уча и да издържам мене си + любимия. И все казваше: Не ме пришпорвай така бе мило, ще си намеря работа! Гледай по - спокойно на живота, не си давай толкова зор, че ще се разболееш!

Радвам се, че вече е част от миналото, но тъпото чувство си остава и това е! От собствен опит мога да твърдя, че такива "мъже"(умишлено слагам кавички, защотото за мен такива хрантутници не са истински мъже) си търсят жени, знаещи какво искат, жени с кариерно бъдеще, които да могат да ги издържат, а не някоя мърда, която е на тяхното дередже - мързи я, че две не вижда
цитирай
44. eliza - ...
13.12.2007 22:41
оле, оле. Наистина-отде у нас толкова сила, че да издържаме мъже, да се грижим за тях и пр. Нямам какво повече да кажа. Желая си само никога да не срещам такъв мъж!
цитирай
45. annanik - demoniceye, гадория до шия е това. ...
13.12.2007 22:58
demoniceye, гадория до шия е това. Но ти и без мен го знаеш. Ако е някакво успокоение, можеше да е и по-гадно. Представяш ли си мъжът, когото обичаш, да е педераст-проститутка, при това съвсем навътре в занаята? :))) Погледнато от тази гледна точка, си късметлийка :)))
цитирай
46. stone - А сега вземи стани кучка, че да си го върнеш
14.12.2007 14:36
на някой, който не го заслужава. Мислиш ли, че ще ти олекне?
Че има по света използвачи, путьовци, курви мъжки и женски, и какви ли не типове още - има, винаги е имало и ще има. Ама кой ти е виновен, че не седиш далеч от тях?
Горе главата сега, и другия път умната!
цитирай
47. sashaaleksov - По принцип вие жените постоянно ...
14.12.2007 20:44
По принцип вие жените постоянно пискате: искаме равнопоставеност с мъжете! Искаме! Искаме! Е като искате равнопоставеност тогава ще трябва да приемате и негативните й страни. Щом се налага ще издържате мъжете си:) Еманципирани сте все пак:) Но шегата настрани. Гадно е положението когато единият (беззначение на пола) открито паразитира на гърба на другия и като върха на наглостта и безочието се държи и гадно с издържащата го полувинка
цитирай
48. eien - Написанато не касае само жените! Имам приятели мъже, които са ми разказвали точно такива или близо до тази истории,
16.12.2007 06:35
след което им е било трудно да се отърсят и повярват!
Затова, в такива случаи при първия знак от негова /нейна/ страна за некоректност, наглост, предателство в каквато и да е форма, егоизъм, демонстрация на незачитане на партньора с онези "сладките, малки лъжи"и пр., едно остава сигурно, че
който претърпи една обида, няма да го отмине и друга.
цитирай
49. geekster - .....
18.12.2007 02:06
Излиза, че трябва да си сладкодумен използвач, да правиш "драма" и т.н. за да привлечеш женското внимание! :)))

"Nice guys finish last!"
Така, че към всички "самотни", "скучни" и "не твой тип": момчета, давайте да ставаме мъжки проститутки....! Да си мил с жените не е на мода вече! Трябва предизвикателство >:)
цитирай
50. damnation - Знаеш ли demonic, жегна ме малко тая ...
18.12.2007 11:29
Знаеш ли demonic , жегна ме малко тая тема.
Не че нещо,ама познавам един-двама такива "красавци".

Друга случка имах аз съвсем наскоро-срещнах момиче.
Готино,умно,забавно. Сближихме се,бързо и силно. Да си призная - хлътнах си като за световно. Няма как,за два месеца излизане - стана дума и за бивши разни, и докато аз,макар и мъчно намирах и какво добро да кажа,от нея чух само - тоя беше тъпанар, тоя ме тъпчеше,оня ме мачкаше,третия ме нараняваше.И постоянно споменаване - аз съм мъжемразка.
Признавам си постарах се - да вложа нов смисъл в думите нежност,внимание,отзивчивост,подкрепа.
Да покажа,че видиш ли,има и други мъже,дето не мислят само за онова между краката ти.И които не разчитат на теб,напротив - ти можеш да им разчиташ.
В крайна сметка бях отрязан. Толкова грубо и неочаквано както никога,още ми е малко трудно да го проумея.
Та затова ме жегна и ме накара да се замисля тая тема - дали точно такива "красавци" и от двата пола не провалят готини хора - и какво ли би било ако ги нямаше ?
цитирай
51. demoniceye - damnation Гадно е,
18.12.2007 12:59
че си го отнасят такива, като тебе. Сигурно женското сърце се вкаменява, от прекалено много болка. Не знам. :(
цитирай
52. venercheto - женското-мъжкото, все е тая. чо...
19.12.2007 06:39
женското-мъжкото, все е тая. човешкото сърце наистина се вкаменява от болка. хубавото е, че винаги се намира някой, който да го разтопи отново. след време :)

на мен ми харесва, че толкова хора тука от изказалите се са стигнали до истината. повечето даже, и това е обнадеждаващо.
прави са тия, които казват, че това си е проблем на характера, а не на пола- курви има от двата.
прави са и тия, които казват че родителите така са ги научили.
а най-много ме изкефи една мацка, която каза да внимаваме как ше възпитваме собствените си деца..

абе хора, кефите ме. :) след като го има това мислене вече, не се притеснявам за нас. в дългосрочен план.
всяка болка отминава. а всяка грешка се завръща, отново и отново- докато се научим да не я правим.
цитирай
53. jorko001 - Къде ги намирате бре.....
25.12.2007 22:13
С риск да вбеся сериозно автора или читателите на поста, имам само един въпрос - Къде ги намирате тия лекета???!!! И като виждате накъде духа вятъра какво чакате да стане, че да се отървете??!!
цитирай
54. strao - Обобщение
02.01.2008 23:19
Ще си позволя да обобщя прочетеното до момента

Demoniceye – каквото и да си приказваме преживяното е за теб. Ти си тази, която ще реши защо и как ще постъпваш от тук нататък.
Според мен пропускаш нещо изключително важно. Споделяла си хляба, леглото, последната си стотинка с човек, който си обичала. Някой беше казал, че любовта е огледало – оглеждаш се в очите на другия и виждаш себеси. Това, на което си способен. Предполагам ,че в момента желаеш на мъжката проститутка да и окапе косата, никога да не го вдига и да пропадне в дън земя. Но тогава си го обичала. И си разбрала , искала си да се раздадеш до край за човека, който обичаш.

Към мъжете.
Това е история за това какво биха искали жените – внимание, нежност, изслушване, да и звъниш по 100 пъти на ден и т.н. И, че трябва да сме поне малко артисти. Да много от нещата , който искат жените са глупави и дребнави, в нашите очи, но те си искат своя подход. Искат си Принца на бял кон и кораба с алените платна. И ако сме малко по умни ще им го дадем.
цитирай
55. анонимен - един мъж
09.01.2008 13:51
Ами и на мен ми се случи същото с едно 'сладко момиченце'... е поне натрупах опит и си взех поука... сега наистина обичам човек и знам как да правя разлика...
цитирай
56. анонимен - Какво да правим?
16.01.2008 13:52
да, и мен са ме лъгали много мъже, с чувства, с обещания. и мъжът, с който съм в момента... от много месе ци ще си намира сеиорнза работа "масажсит" е, в ммота в в Банско, да съберял пари... а нашето бъдеще. Глупости. Аз раборя в корабна агненция, мениджър съм, имам собствен апартамент... не е ли така най лесно за него? Но никой друг до сега не ми е казваал оби4ам те, никой друг не ме е карал да се чувстам щастлива.... през лятото. На 27 съм, дали да се оженя за него и да го издъержам, или да дочакам по дпбри днеи? Защо няма някой сериозен мъж, който не сеи играе жените?
цитирай
57. thomas - Историята звучи сходно...
17.01.2008 17:28
Тази история звучи съвсем сходно на онази, на която е базиран поста... Особено като си сложила и кавичките, направо си е и по-тъжна от нея... Но всъщност изобщо не мисля, че има и грам истина в това, че "няма сериозен мъж, който не си играе с жените" (но може да е защото съм мъж)... Честно казано, на мен пък обикновено ми се струва, че именно жените правят така, както героите на тези случки. Ама явно и в двата лагера има мошеници. А още по-странното е, че някак си ние си ги харесваме и вместо с шут, ги награждаваме с много обич и куп усилия.
цитирай
58. анонимен - i vse pak
20.01.2008 02:25
и все пак понякога жените го правят осъзнавайки всичко....пример. имах един много добър приятел (имах е в минало свършено време!!!!) който беше от гореописаните ""мъже", постоянно бяхме заедно (в смисал в същата компания,и аз съм мъж) та в краина сметка момичетата го знаеха що за стока е но пак имаше по някоя която да му се върже, просто не можех да си обясня как може да са толкова прости...ИСКАТ УВАЖЕНИЕ...ДА ДА ИМАШЕ ВСИЧКОТО УВАЖЕНИЕ НА СВЕТА(КОНКРЕТНА.Ж.), ИСКАД ДА ЗВЪНИШ ПО 5 ПАТИ...ОК, ИСКАТ ДА ПРАВИШ ПОДАРЪЧЕТА, раазходки планини паркове, ресторантчета..ОК, ДА СИ МИЛ,НЕЖЕН, УЧТИВ, И.Н. ...НО тогава В ТЕБ НЯМА ТРЪПКА ТО Е ЯСНО...ВЛЮБЕН СИ ДО УШИ ПРАВИШ ВСИЧКО САМО ЗА МЕН И...АМА ТИ ВЕЧЕ НЕ СИ МИ ИНТЕРЕСЕН, АЗ ДА СЪМ ГРОЗЕН...ДОБРЕ ТАКА ДА Е СЛЕД МЕН ИМАШЕ МНОГО МЪЖЕ ЗА КОИТО ЗНАМ ЧЕ ИСКРЕНО Я ОБИЧАХА...И ...АМА И ТЕ НЕ СТАВАТ ЩОТО ПРОСТО...АМИ...НЕЗНАЕ, А ЗНАЕЛА ЧЕ НАИСТИНА Я ОБИЧАМ, ЗАБНО И БИЛО НО...НО,,, И КАКВО ИМА В ТЕЗИ "МИЖКИ КУРВИ" ТОЛКОЗ НЕ ЗНАМ ДА НЕ ГО ПОЗНАВАМ КЪВ ИДИОТ Е...ЩЕ СИ помисля че е кои знае какво, а имам чувството че привлича затова че знаят че винаги може да ти изневери и им е интересно??. и наи-интересното! не са били заедно, сигурен съм че не са били заедно и не се обичат, тя няма чувства(все ще се разбере ако има, не може да не званиш един месец на човек които обичаш) но когато се срещнат и просто се увлича на простотийте които говори, просто е необяснимо как не се усещат когато им говори едно и също на всичките....в краина сметка аз като се опитах да я държа по далеч аз се оказах лошия...то нямало нищо пък аз..нали съм прекалявал. е да ама ако не бях аз да беше изгоряла и има да си лекува раните после. и за услугата сега не се познаваме, нито с "приятеля", нито с нея, и още един куп хора. и що? ... така че никои да не ми обяснява на мен конкретно, бях готов да умра за това момиче когато поиска а тя ми флиртува с курви(мъжки) та кои каквото си надроби това да сърба. аз си взех поука,...повече да се влюбя ли..ДА ДА. няма да изневеряваш А...та пушек са са вдига шом така се играе играта значи така. СОРИ ама вече АБСОЛЮТНО не вярвам на жените. квото беше беше. каквото почукало такова се обадило. Учим се..трудно, болезнено но няма как.
цитирай
59. анонимен - opasno_sladkata_
23.03.2008 19:08
Da tova 4e majete sa "majki kurvi" e savsem to4no opredelenie ,za koeto te pozdravqvam! Te ti4at i se vazpolzvat ot teb,samo kogato na tqx im e izgodno!No stane li vapros za nqkakva otgovornosr-palqt gumite kakto se kazva! VREME E DA STANEM KU4KI I DA IM POKAJEM TOGAVA!!!!
цитирай
60. анонимен - seksmejdu mije ot edin pol
06.05.2009 23:31
nikakvi
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439444
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!