Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2007 15:55 - Секс с приятел прецаква отношенията?
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 2935 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 18.12.2007 16:04


Имам предвид мъж и жена приятели.
 Дори приятели от деца. 
 Вчера един приятел ми споделя:
 "Приятели сме с нея отдавна, адски много се разбираме, но напоследък усещам как хормоните почват да ни блъскат и двамата. Явно грозната сянка на секса се надвеси над нас. Не знам как да постъпя. Желая я, но се страхувам да не съсипя всичко, дори приятелството ни."
Не посмях да го посъветвам. От една страна не е задължително всичко да се прецака, от друга пък е възможно. Толкова са странни човешките взаимоотношения. Тук наскоро имаше пост, че приятелство между мъж и жена е невъзможно. Аз пък не само смея да твърдя, че е възможно, но и 2-ма от най-добрите ми приятели са мъже. Истински мъже, не гейове. 
С единия не съм правила секс никога. С другият-веднъж, когато и двамата бяхме в пристъп на самота, депресия и самосъжаление.
Не си развалихме приятелството. Приятели сме вече повече от 20 години и сексът за една нощ ни най-малко не успя да съсипе приятелските ни отношения. Това естествено не означава, че нашият случай е еталон за резултат. Други познати са ми казвали: "Бяхме страхотни приятели, но след като правихме секс се появи копнежът за притежание, свободата в отношенията ни се изгуби и така съсипахме всичко."
Най-хубавата случка, която са ми разказвали е минала през класическите три етапа. Приятели от деца, на 17-18 се влюбват, правят секс, след това-сватба и семейство. Семейство здраво и непоклатимо и до днес. И двамата са влюбени, както, когато са били на 18.
Прекрасно. Но това също не е нито еталон, нито правило.
Възможно е моят приятел и неговата друга най-добра приятелка след секса да имат здрава и хубава връзка. Т.е. сексът да подейства градивно. Но няма никакви гаранции, че няма да подейства и разрушително.
Най-куриозният случай за който съм чувала е с жени. Приятелки от дълги години и по хетеросексуални по ориентация.
След многобройни разочароващи връзки с мъже една вечер се напили като казаци, пуснали си еротичен филм и от дума на дума, от докосване на докосване.....опалааааааааааааа.......ето ти на. Станаха си хомо двойка за чудо и приказ, та ето пак пример за градивен секс.
Дали това се е случвало и между двама мъже (сигурно се е), ама поне аз не съм чувала за такава случка с мои лични познати. Хахаха, може би пък никога не биха си признали, то си е срам и резил. :)))))
От цялата тирада искам да кажа, че не е задължително сексът между приятели да съсипе приятелството.....

Поне за моя приятел се надявам да не стане така. Успех !!!!!





Тагове:   отношенията,


Гласувай:
1



1. buboleche - Ами ...
19.12.2007 09:10
не знам ...Аз съм малко скептично настроена. Ще кажа защо. Гледам от моята си кула , разбира се..никой не ангажирам с моето мнение. Имам много приятели мъже, като се замисля май са повече от жените..но сме приятели , хора , които ме разбират иобичат по свой си начин , и аз така спрямо тях. Но не гледам на тях като на сексуални обекти. И точно това ми позволява да имам приятелски отношения с тях. Все си мисля ,че ако имах приятел към който с времето да усетя сексуално привличане ...нещата ще отидат в друга плоскост. Чувството за притежание не е задължително, според мен зависи от нивото на съзнание на човека и от опита му ...
Конкретно в тоя случаи , който ти разказваш ми се струва точно такъв. Ще има чувства след секса, а там какво ще е бъдещето е неясно. Но риска си заслужава.
Твоя случай е бил по-различен ми се струва. Поздрави:)
цитирай
2. damnation - Смятам че възможно най-готините ...
19.12.2007 21:27
Смятам че възможно най-готините връзки могат да станат точно след "приятелски секс".Най-малкото така отношенията ви са променени с времето - дали се разбирате,дали си пасвате,дали можете да си имате доверие.
За чувства няма да говоря,за да можеш да наречеш някого свой "приятел" то обич малко или много вече има.И ако се окаже че не попаднете в капана на "задължението" и "притежанието" - какво по хубаво може да има ?
*а,да,ако не си допаднете в леглото - има една много стара истина,че е по добре да научиш добрия човек как да прави секс,от колкото да направиш добрия любовник - готин човек ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440530
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!