Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 10:47 - Мечта наречена любов....
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 1962 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 30.01.2008 11:07


Съзнанието ми го създаде.... НЕГО....
Единственият ТОЙ....
Собственото ми съзнание предател. Собствената ми представа за него прекрасният рицар на бял кон.
Детската ми незряла мечта в топлите летни нощи, когато въздухът ухае на слънце и треви, прокраднал се крадешком през отвореният ми прозорец, за да завладее закопнялата ми за любов душа.
Идеализиран мъжки образ. От моята душа създаден, за да го срещне и обикне.
Търсен под дърво и камък, жадуван, бленуван и сънуван.
Сънуван прекрасен, съвършен и мъжествен. Яздещ на Росинанта-Harley Davidson, с развяваща се от вятъра дълга руса коса.
Мечтах го, жадувах го, измислих го и го сътворих. Повиках го и той дойде. 
Дойде, но виртуално. Пречупен през пикселите на монитора.
Но аз го познах, разкрих го, анализирах го, него моето творение.
Това е ТОЙ, за когото копнеех.
Облякох му кожените дрехи, и в душата му заложих всички качества, които желаех. Облякох му рицарското кавалерство подобно на кожените дрехи. Посадих в сърцето му любов към мен и му окачих етикет "ЕДИНСТВЕНИЯТ ТОЙ".
Доволна от себе си и сътвореното го идолизирах и обожествих.
И си въобразих щастие. 


Събудих се стреснато от настоятелно викащата ме аларма. Ставай за работа!!!! 
Отърсвайки се от съня съзнанието ми бавно пропускаше истината. А с истината се завърна и болката.
Болката от разбитите илюзии, че никой не е това, което е.
И аз не съм. А най-малко сътворената мечта, наречена любов.










Тагове:   мечта,   наречена,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - винаги
30.01.2008 10:55
искаме да моделираме, но животът ни поднася нещо готово-сглобено.Поздрави!
цитирай
2. demoniceye - Зная.:(
30.01.2008 11:02
Няма как да е другояче.
цитирай
3. nick22 - Сигорна ли си че знаеш?! :)
05.02.2008 18:02
May The Force Be With You
;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1440236
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!