Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2008 14:35 - Жени с робско подсъзнание.... 21 век сме, докога?
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 9159 Коментари: 18 Гласове:
1

Последна промяна: 25.02.2008 14:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Прибирам се аз вкъщи, свалям си палтото, събувам обувките, жена ми ми измива краката..."- цитат от строителен работник.
До тук, нищо особено, както и да е може да се случи на всеки да реши да поглези половинката си. Специфичното в случая е, че това е практика в това семейство. На съпругата и влиза в задълженията да пере, чисти, готви, прави салата, сервира ракия, да мие на мъжа си краката.... и да не изброявам.
За награда обаче получава и системен побой от съпруга си за щяло и за нещяло. Побой до толкова брутален, че преди година бива пребита по време на бременност, след което абортира спонтанно и изгубва способността да има деца. Но не го е напуснала. Защо?
Тук няма да коментирам поведението на съпруга и, мъже изроди колкото щеш и също така няма да коментирам какво заслужават такива като него. Още повече, че той самият прекрасно осъзнава какво прави, дори си казва (пак цитирам), "Защо седи при мене гадината и аз не знам, пребивам я от бой, ама е държелива". Значи просто тя, тя самата допуска това да продължава.
Странно е как в 21 век все-още съществуват жени, които го допускат. Как е възможно такова робско подсъзнание? Ще се държат с нея, кото с последната слугиня, каква слугиня бе, направо, като с робиня, ще я пребиват и за най-малкото и тя ще седи и ще търпи? Защо?
Чувала съм този израз на руски език: "Бие, значи ме обича...". (не го написах на руски, защото нямам кирилица). Пфуууууууууу..... Изобщо не съм съгласна с това твърдение, това си е чиста проба робски манталитет.  Как някой, който има претенции, че те обича, ще те налага като тъпан? 
Ей жени, осъзнайте се!!!
За домашното насилие са изписани кофи с мастило, съществуват институции за помощ за малтретирани жени, но как да помогнеш на такива, които просто нямат желание да им бъде помогнато?

Ей това е, което не разбирам и никога няма да разбера !!!






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. majkata - Много тъжна и тежка тема:(
25.02.2008 15:29
Обикновено жените търпят защото са зависими, понякога причините са комплексни и има и други фактори, които утежняват положението.

Дано причината да те вълнува това да не е защото си пострадала.
цитирай
2. demoniceye - За щастие не съм.
25.02.2008 15:32
:( Просто ми разказаха тази история и аз недоумявам.
цитирай
3. анонимен - статистиката
25.02.2008 16:09
истинската статистика, не официалната де, твърди, че това с биенето в България е над 70 %. Когато го чух за първи път се стресирах неистово. Не мога и няма да го разбера.
Защо търпят като ги бият - отговор нямам. Зная защо ги бият, защото са твърде меки, твърде увиснали и твърде големи комплексари.
Тъпо е, че говоря така за по-добрата половина на човечеството - демек мъжете - ама си е истина.
цитирай
4. soho - Аз съм се опитвала да разбирам тези ...
25.02.2008 16:11
Аз съм се опитвала да разбирам тези жени. Защотот имах съседи където мъжа не спираше да псува жена си и да се държ ужасно с нея. Но те не бяха и млади. И тогава се замислих - ами какво може д анаправи тази жена - няма си никой, няма при кой да отиде, трябва да търпи. Просто така си мисля, друго не може да ме накара да си го обясня.
цитирай
5. mitternacht - To
25.02.2008 17:08
не е хубаво, никак даже това.
Щото един истински мъж, никога няма да посегне на каквото и да било.

Ама пък има и жени дето бият мъжете си.И пак доста внушителен процент.Е?
Всичко си е до дадената двойка.
цитирай
6. lavitcata - ujasss, no za sajelenie e fakt, mogo ...
25.02.2008 18:03
ujasss,no za sajelenie e fakt,mogo jeni jiveqt taka.A s tqh i decata im.Az ne bih mogla da povqrvam,che tazi jena moje da go obicha i kak moje da spi s nego...???Vseki e roden na tozi svqt ot chovek i trqbva da jivee kato takav.A na takiva maje kato tozi "adin na..."ruska fraza
цитирай
7. varg1 - еми
25.02.2008 18:12
нали затова ни викат силният пол бре.срам ще е жена да бие мъжа си
цитирай
8. eraklia - да,
26.02.2008 06:02
верно че има и жени, които бият мъжете си. освен това има и друг тип малтретиране - бавното, не винаги дори напълно осъзнато принизяване и разрушаване личностт на другия. но за това пък никой, ама съвсем никой не взема мерки. що се отнася до побоя, наистина е сложно. едно е гаджето да ти изпере два шамара и да вдигнеш патардия до Бога, да отнесе нещо летящо и после цяла група приятелки да го оглозгат. но има много много сериозни и безизходни случаи. дори на фона на всекидневието. и не е въпрос до ръбска психика си мисля. абе, тревожна тема си е:)
цитирай
9. deathwoman666 - Съгласна съм с majkata, но мисля, че ...
26.02.2008 08:27
Съгласна съм с majkata,но мисля,че винаги има решение на проблема.Кой каквото си направи,никой не може да му го направи...И що освен да му мие краката,не изпие после водата?! Ужас... Такива мъже са за разстрел.И аз винаги съм се чудела на акъла им.Избиват комплекси с побоя над жените си.Чувстват се "мъже".Слава на "Балада за бръснача".Амин.
цитирай
10. анонимен - понякога просто нямаш избор. . . ...
27.02.2008 12:31
понякога просто нямаш избор... поне за момента.
цитирай
11. анонимен - а помислили ли сте...
27.02.2008 15:26
а помислили ли сте, какво поветение ще накара мъжа да удари жена си ?
С какво го предизвиква?
Помислете, не го предизвиквайте!
И тогава ако е безпричинен боя ревете!
цитирай
12. анонимен - toq anonimniq mnogo me drazni!!!!!!!
29.02.2008 21:11
Vij kakvo be pi4... Kakvoto i povedenie da ima edna jena, ako edin muj e istinski MUJ (ne nqkuv piklio de 6te mi se pravi na golqmata rabota 6toto pred nikoi drug ne moje da se pravi... ) NIKOGA NQMA DA Q UDARI!
Mnogo dobre znam za kakvo stava vupros jivqh 14 godini s takuv maloumnik ( sujalqvam 4e govorq taka za ba6ta si...) i sum se nagledala na poboi za nqma ni6to kakto i mnogo 4esto i az sum go otnasqla ako slu4aino subera sili da za6titq maika mi. I go turpqh... za6toto bqh malka, nqma6e kakvo da napravq , kude da otida nqma6e dori kude da se skriq... spala sum po tavanite samo i samo za da ne se pribera vku6ti... i za da ne qm boi... e pak si go qdqh za6toto taka ili ina4e se pribirah... I kakvo zna4i ako e bezpri4inen boq... Pri4ini vinagi moje da se namerqt ... Tolkova vajni i zna4imi pri4ini kato primerno za6to ne si mi napravila salata ili \'za6to me pita6 maika ti daiba za6to se pribiram tolkova kusno-kudeto si iskam tam 6a hodq". Ili puk za6toto tazi ni6tojna jena otsre6ta tvurdi 4e ne si prav... a ti si glaven i vsi4ki te slu6at kak moje taq da ti se opuva... Po edno vreme dori zapo4nah da go priemam za ne6to normalno... pazi boje... no vijdah drugite deca kak pregru6tat ba6tite si i kak te gi celuvat i gi durjat za ruka... vijdah otno6enie i vnimanie i lubov kogato otideh nqkude na gosti i znaeh 4e tova koeto mi se slu4va ne e normalno. Jiveeh v neprekusnat strah. Neprekusnato mi se nabiva6e u glavata 4e sum ni6to i 4e s ni6to ne moga da svur6a kato horata. I az mu vqrvah znaete li... be6e me sram da gledam horata v o4ite... Vsi4ki moi uspehi se umalovajavaha - emi 4e kak nali toi e velikiq... A noseh samo otli4ni ocenki u doma. E qvno se okazah po-silen harakter ot maika mi ili puk re6ih 4e nqmam kakvo da gubq... Iznesoh se v drug grad, imam hubava rabota i dobre zaplatena (pe4elq pove4e ot nego bez da stavam ot stola :D) i ako trqbva da buda 4estna mai tova edinstvenoto zaradi koeto me uvajava. Az ne sum zavisima ot nego i toi go znae. Nqma da mu turpq glupostite. Ve4e ne me e strah ot nego kakto i mnogo dobre znam 4e sum ne6to pove4e ot ni6to :). Posledniq put kogato se opita da povi6ava ton pred men na maika mi taka mu se razvikah, kazah mu 4e ako vidq o6te edin put takova otno6enie pred men nikoga nqma da me vidi. I 6te go napravq. Taka 4e mnogo burzo se krotna.
Az se spasih ot tozi poro4en krug, no maika mi vse o6te e tam... I ne vqrva 4e nikoga ne e kusno da promeni6 jivota si...
цитирай
13. анонимен - ами че то наистина има институций ...
06.12.2008 15:56
ами че то наистина има институций които помагат на малтретираните жени и деца. Но там могат да престоят максимум 30 дни. А после каде да ходят пак при мъжете си да ги бият ли?
цитирай
14. анонимен - относно насилието
08.04.2009 23:05
6 години живях с мъж по-голям от мен 17 години,той не пожела деца,щото имал 2 от първия си брак,през цялото това време ме използваше да му работя,да ме унижава,бях сервитьорка,барман,готвач,пицар,транжор,какво ли не,накрая,щото една година не си беше лягал с мен се напи,както обикновено и каза,че имам любовник,който изгони от работа и скочи да ме бие,не ми плати и след време почна да разправя на общите ни познати,че съм му откраднала маса пари,а не каза от какво имам нужда,това ли е българския мъж???????????????
цитирай
15. анонимен - KAKVO ZAGLAVIE BE
02.02.2010 12:40
V BALGARIA E TAKA ZAVISIMI SME. AS NAPRIMER ISKAM D ASE MAHNA DA OTIDA NA KVARTIRA NO E SKAPO NAI EVTINATA KVARTIRA E 150 LEVA A SAM BEZRABOTNA. S DVE DEZA SAM.A I KATO IZLEZA NA KVARTIRA TOI I TAM NEMA DA ME OSTAVI NA MIRA. PO DRUDGI DARJAVI IMA MNOGO GOLEMI GLOBI ZA TOVA I NEMA TAKIVA RABOTI. PREDI GODINI PAK TAKA I OTIVAM V POLIZIATA DA SE OPLA4A KADE NA DRUGO MIASTO NEZNAM, I POLIZIATA SAMO MU DAVA TAM NEKAKVA DEKLERAZIA I TOVA PRODALJAVAME PAK PO STARIA NA4IN.NI6TO NE MOJE DA SE NAPRAVI.AKO IMAM PARI AKO SAM NA RABOTA SAS 400LV POVE4E NE ISKAM6E SE OPRAVA.KA6TATA E NA NEGOVO IME I NE ISKA DA PROMENIA NI6TO PO VAPROSA.neznam.
цитирай
16. varg1 - Еми
18.02.2010 11:58
има мазохистки и то доста
цитирай
17. injir - Всичко опира пак до нашето закон...
18.02.2010 12:05
Всичко опира пак до нашето законодателство.
цитирай
18. анонимен - Щом е започнал няма да спре!
24.01.2011 15:03
Живея с него 7 год,имаме 3 деца.Удрял ме е 2 пъти,като втория беше по-жестоко,аз също успях да му забия един шамар,чувствам се унижена!Переш,готвиш,на работа ходиш,деца гледаш,разкъсваш се отвсякъде...а и на всичко отгоре трябва да бъдеш добра в леглото.И за всичко това получаваш шамари и обидни думи.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1441131
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!