Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2008 17:30 - Анорексията, този Освиенцим на човешкото съзнание
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 3720 Коментари: 4 Гласове:
0



Не бях гледала предаването на Карбовски. Нямаше и да го гледам. Случайно майка ми ми разказа за него, когато и отказах да хапна печено пиле с довода, че все още нямам апетит след гадното хранително отравяне. И тогава тя ми разказа за Ния, но аз не запомних името на момичето.

Днес при идването ми на работа, разказах на шефката. И тя не го беше гледала. Но започна да ми разказва за дъщерята на нейна служителка. Как момичето от малко имало проблеми с храненето. И как на психическа основа се разболяло от анорексия. Шефката ми редовно говорела с момичето по телефона, звучало абсолютно нормално, жизнерадостно същество, както подобава на годините му. По нищо не личало колко е болно. До момента, в който нейната бивша служителка изпищяла по телефона, че не може да дойде на работа, че положението е трагично, дори очаква най-лошото. Никой в офиса не знаел и не можел и да предполага, какви проблеми има това дете.

Реших да издиря предаването на Карбовски да го гледам. Още щом той спомена името Ния разбрах, че това е същото дете, дъщерята на бившата служителка на моята шефка.

Потресена съм. 

Това, това, това същество, милото как е живо ???

Това явно сладко и мило дете не е издържало психически на подигравките. Хората са зли. Колкото и да не ми се иска да е така.
Работила съм в детска градина и знам как от най-крехката им възраст злобните подигравки и подмятания са им в ежедневения, ежеминутен речник. И по-крехките съзнания просто не издържат. 

Друго, което прави впечатление. 
И майките са виновни за физическото и психическо състояние на децата. Имах една съседка, която с много труд и постоянство направи детето си слон. Сега момчето е на 22 и тежи 150 кг. И той цял живот е преследван от подигравките на хората. Добре, че е момче и няма да стане аноректик.

Това е то. 

Освиенцим си го създаваме сами в собствените си съзнания и със собствената си човешка злоба.

 



Тагове:   Освиенцим,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Проблема наистина е
14.04.2008 17:55
много сериозен. На запад има много клиники за такива хора. Странното е, че не само момичета страдат от това заболяване. Смъртните случаи са по-чести от колкото предполагате. Преди две години известен германски спортист-хандбалист почина от анорексия. Въпрос на време е тая болест да навлезе с пълна сила и в България.
цитирай
2. jesusbg - За съжаление най-близките ни ни ...
15.04.2008 06:59
За съжаление най-близките ни ни мислят най-лошото.
Дано момичето се оправи
цитирай
3. анонимен - zaravei az s16to znam kakvo e tova ...
25.08.2009 21:55
zaravei az s16to znam kakvo e tova anorekciqta za6toto sama s1m q prejivqla i prod1ljavam da se borq.Da NAISTINA E MN TRUDNO, TRUDNO E ,ZA6TOTO VSI4KI OKOLO TEB ISKAT DA TI POMOGNAT, A VS16NO6T NE MOGAT.vsi4ko se opravq samo kogato ti sam go os1znae6
цитирай
4. анонимен - PcETKHhvBvW
24.05.2011 04:06
Now thatВ’s sbtule! Great to hear from you.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1441305
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!