Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2008 09:47 - Не са педали, програмисти са.
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 3929 Коментари: 16 Гласове:
0



Чела съм не един или два пъти, лаф ли, виц ли, че има два типа мъже:
Такива, които харесват закръглени жени и такива, които много успешно се прикриват.

Е, не е вярно.
Наистина има такива, които ама хич не ги харесват. Това, което не мога да стопля е, като не ги харесват защо го канят на срещи.
Тия дни им се нагледах на такива хубавци и понеже в последно време "хич не ми е писнало" да се забърквам в лайнарски истории та ми се предлагат и още.

При последните ми две посещения в любимата квартална рок кръчма все се натъквам на такива познати, кито са поканили на среща някакво миловидно, но закръгленко момиче. 
Горките момиченца чувстващи се и без това не на мястото си в рокаджийски бар седят свитички на пейките забили поглед в земята и не смеят дума да продумат.
Хубавите им кавалери им поръчват по едно пиене, след това си бият камшиците по живо по здраво в другият край на кръчмата да огледат и да ги огледат, да си поприказват с Пешо Змея или  с една дума да правят всичко друго, освен да обърнат внимание на дамите си.
Милите момиченца си ближат кротко питието, заловили са се за мене като удавници за сламка (нали все пак съм от малкото вдъхващи доверие хора в кръчмата, хаха умре ми циганката, дето ме хвалеше) и след едночасово чакане да се завърнат кавалерите им почват плахичко да ме питат:
"Ама на теб Ники каза ли ти къде отива?"
Офффффффффф.
И аз като по на мястото си и и по-пешкин тръгвам да издирвам къде се е заврял Ники.
Изнамирам го. Искам информейшън защо си е зарязал дамата.
"Олеле, ама тая още ли е тука? Моля ти се махни я от мене."
"А за какво я доведе, бе човече?"
"Оф, ама тя ми е колежка, ама не исках да я водя, виж я каква е дебела и смотана."
Пляснах се с копито по челото и го оставих. 

След два дни-същата работа.
Друг познат домъкнал пълничка охранителка от СОТ, барабар униформата.
Ситуацията и последвалият ми разговор с него, за какво я е домъкнал и зарязал да врънка на моята глава се повтори 1 към 1. 

А до гуша ми дойде.
Хуквам на свой ред аз да се жалвам на едно приятелче, как ми е писнало от лайнени истории.
Той вика:
"А стига бе, какви са тия педалски работи?"
Отговарям, че не знам.
В това време един друг познат седящ на бара отговаря:

"А тия ли бе? Мани ги, не са педали, програмисти са." ( :))) и наистина са.:))) )

Брей, пък аз да не съм знаела, че на педалите вече им се викало програмисти. 

Ама каво да се прави, човек се учи, докато е жив.

Поздрави за всички програмисти.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. looklikerain - Хахаха
15.07.2008 09:55
Инфантилна работа, кой знае къде от чата ги намират : ))) Спомням си един познат отива на чат-среща и разправя: "И като я видях, разбрах защо на снимката я бяха вдигнали 3ма души". Съжалявам, че ти го отнасяш. Наистина не е честно, както не е честно да водят горките момичета по места, където не се чувстват добре дошли.
цитирай
2. slavuncho - Е, нещата се променят с научно-техническият прогрес.
15.07.2008 10:54
Навремето имаше един виц:
Запознават се двама души на една среща.
Единият казва: "Петров. Дизайнер!".
Другият отговаря: "Иванов. Обикновен педераст...". :)
цитирай
3. blues - оу, това програмистите са диагноза!
15.07.2008 11:04
не стига, че ми изръшкват целия компютър, подслушват разговори по скайпа, четат ми мейлите. ами и при евентуално запознанство по нета като видят мои снимки, а аз започна да се жалвам колко съм дебела и как пак трябва да се подлагам на крути диети - следва отговор, че не съм дебела, а съм много секси! аааааааааааааа! а като хвана някой, че ми подслушва скайпа, и питам защо го прави.....
и тъй, уважаеми момичета, пажи Боже някой хакер да си ви нацели!
изводът - не обичам някой да ме шпионира и контролира!
цитирай
4. demoniceye - slavuncho-хаха, олеле.
15.07.2008 11:20
Твоя виц ме уби. :)
цитирай
5. demoniceye - blues- Абе казвали са ми
15.07.2008 11:21
Че са диагноза, ама не знаех, че са окончателна диагноза. :)
цитирай
6. mitashki76 - ieee:)))
15.07.2008 11:23
hahahhaa tva be6e mn qko :)
super istoriika
цитирай
7. blues - demonic- тежък случай са!
15.07.2008 11:50
по скайпа ми се прави на приятел, и сега почва смешката - бил "ясновидец", имал кристална топка и виждал нея, обаче го хванах, че ми подслушва скайпа, и като го попитах защо го прави ...всъщност, не искам да говоря повече по конкретен случай, защото въпреки всичко е много мил,
цитирай
8. blues - за милите момичета, които рокери,
15.07.2008 12:49
програмисти и металисти си хващат уж за гаджета - demonic, няма значение дали момичето е слабо или дебеличко, за хубостниците е важно да е мило и безропотно. за какво са им такива мили момичета, които в повечето случаи са не на място в компании и рок барове? идея нямам! сами да кажат! но - не смятам да търпя повече подмятания от сорта "по чужди мъже ходиш ли?" , казано ми от , е ,верно, супер як тип, докато гушка гаджето си! а гаджето му - анемично слаба, но- няма нищо общо с него, нито с музиката, ни с Менуор, ни с Айрън мейдън, които той сл,уша, нито пък си я представям в рокаджийско-бирени компании! е, аз пък слушам Найтуиш, Рамщайн, Хагалаз Рюнденс и разни такива - а на тоз му се привидя, нещо, дето хич не трябваше да му се привижда! поуката - като искат готини гаджета, да не ги търсят от кол и въже, а да започнат от музиката, начин на живот и начин на мислене, оттам нататък формата, дебелината или хърбавината са без значение!
цитирай
9. demoniceye - blues- Благодаря за идеята.
15.07.2008 13:23
Първите изброени групи ги слушам и аз, и са ми от любимите. Последните- Халгалаз, не съм. Ще ги чуя, напоседък манията ми е да издирвам нови неща за слушане. А за другото си абсолютно права. Като искат готини да ги избират по акъл, музика и начин на мислене. :)
цитирай
10. blues - да, но нещо не им изнасяме
15.07.2008 15:37
не им изнасяме, защото сме интелигентни, образовани и начетени, и в комбинация с това- готини, секси, независими - и най-вече мислещи! а на мъжете по принцип умни и - о, ужас! мислещи жени не са им много угодни! до мъжете - сменете си начина на мислене!
цитирай
11. ianchefff - блуес,
16.07.2008 16:34
страхотни сти.
:))))
цитирай
12. mitashki76 - demoniceve, виж това линкче и ще ...
16.07.2008 17:18
demoniceve, виж това линкче и ще разбереш защо мъжете излизат с ... да кажем "пълни моми" на биричка:))))
цитирай
13. mitashki76 - linl4eto be:)
16.07.2008 17:21
http://spanak.org/2008/07/15/za-birata-i-jenite/
цитирай
14. анонимен - eto tova link4e obqsnqva za6to m...
16.07.2008 17:24
eto tova link4e obqsnqva za6to myjete...takovata s debelanki ;)

http://spanak.org/2008/07/15/za-birata-i-jenite/
цитирай
15. demoniceye - mitashki76 :)))
16.07.2008 17:30
По логиката на този клип аз отдавна щях да съм станала на клечка. :))) Но за съжаление от бирата се шишкавее. :)))
цитирай
16. mitashki76 - nali znae6 4e 4ovek kato piine malko ...
16.07.2008 19:55
nali znae6 4e 4ovek kato piine malko pove4e bira vsi4ki jeni stavat v negovite o4i slabi i krasivi ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1441182
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!