2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Заглавие: Не си ми спешен Пеше!
Как описва себе си: Една забележима тенденция в българските сайтове за запознанства, представлява спадът на интереса към хардсекса за сметка на доста по - лирическия в естетическо отношение софтсекс. При него, се срещат доста художествено натоварени екземпляри от мъжки пол, осъзнали своята непотребност и изразили същата в спонтанен стих:
Страстта във мен напира
и тръгват двете ми ръце.
Докосвам тялото ти жадно.
Искам те сега. Ще го направиш ли сама?
Духовната красота тук е обречена на строг индивидуалистичен тъмничен затвор. Но волята, която е така силна при тези нежни души, отново съдържа в себе си отговора, спасението, изкуплението. Читателката трябва да поеме вместо мъжа по самотния път на месията и с двете си отрудени ръце да възроди любовта от нищото. Речта на поета оттук нататък е подвластна на висшата цел. Хаотично са нахвърляни женски форми. С предимство са Спасителките на плажа - високоинтелектуален литературен кръг от четири оскъдно облечени.... поетеси.
Интересен момент тук е, че читателката, се бори да се самоосъществи, като размива границите, рисува предапокалиптичния космос вещо и без уговорки:
Без теб самотна, няма как.
Не си ми спешен ти сега
Ръцете знаят накъде отиват,
когато искам мога и сама.
Уточненията за начин и време - "няма как" и "сега" - показват съжалението от самотата, което обаче е потиснато за благото на красотата на висшия дух. Долните крайници са заменени с горни, женското изземва функциите на мъжкото, светът се революционизира, човекът се изправя пред Апокалипсис, в който е осъден да бъде творец, да вае съдбата си. Желанието (искам) не е и не може да е подчинено на обстоятелствата, то се реализира безусловно в индивидуалистичния транс (мога и сама).
Светът е болен, също като овещественият мъж, също като еманципираната, ала самотната жена, но читателката отказва да се примири със съдбата си, отива отвъд клишетата с помощта на горните си крайници и стихиите.