Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2008 14:15 - Как да намерим мъжа на живота си и какво да го правим после тоя боклук
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 2786 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 21.12.2008 14:19


"Това заглавие на книга ли е?"
"Не, не е, но тая книга има да я четеш цял живот"
"Аз ли да я чета?"
"Да и ти моето момиче, а и ти моето момче също. Всички я четем. Цял живот я четем и препрочитаме и се въртим в един и същ омагьосан кръг."

"Обичах един ангел. Един прекрасен,  нежен ангел въплътил всичките ми мечти.  Давах и давах... раздавах се до последно без остатък. Всичко правех в името на това да сме заедно. Заряза ме. Плаках много, вих в безсънните нощи от мъка. И го потърсих. Намерих го отново провалил се, изхвърлен на улицата, без хляб и без стотинка в джоба.  Протегнах ръка и пак го спасих. Простих, толкова много исках да сме заедно, толкова много го обичах.  И какво направи тази моя мечта?  Отново ме заряза. Замени ме за първата срещната.
И ми пожела щастие. На мен,  за която знаеше, че нямам друго щастие освен него. От болка нямах сили дори да плача.  Исках да убия и него, и нея и себе си. И тогава един приятел ми каза:"
"Дано са ти изпразнени ръцете за да вземеш нещо по-красиво."
"Дано, от твоите уста в божиите уши, защото черен се оказа този мой ангел.Два пъти го спасих, два  пъти подадох ръка и той на два пъти се изплю в нея и ме зарязва"
"Никога, ама никога не конкретизирай човек, личност, място, марка или каквото и да било в желанията си, възнамери си човека за теб. Не казвай какъв да е или какво искаш да има!!!!!  Просто си го пожелай и никога не конкретизирай черти от характер или външност. Няма да ти казвам колко много помага. Ние искаме да хванеме някой и после се чудим  защо не ни отговаря на изискванията или защо не сме щастливи с него. Точно заради това, защото не знаем как да формулираме желанията си!!!! Затова пожелай си човека до теб, искай човека до теб, нищо повече... на два пъти го пробвах, веднъж за човек, веднъж за предмет. Жесток резултат... това са най-фрапантните, иначе има и по-малки дето също доказват действието на рецептата. когато видях че нещо не върви с предишното ми гадже, а бях  с нея от шест години реших че нещо трябва да се промени в подхода ми. Просто всяко нещо, което исках или ми се случваше си пожелавах да става с човека, който трябва да е до мен. Без да конкретизирам име, или черти от характер или външност. Всеки ден си повтарях "човека до мен". БЕЗ имена!!! Съвсем изненадващо той дойде след 3-4 месеца и от 3 месеца идея си нямаш колко "чудеса" са ни се случили и колко голяма и истинска любов има между нас.
"Радвам се за теб приятелю. :) Но ти спомена и предмет, какво имаше предвид?"
"От известно време установих че като направя скъп подарък ми се връщат голяма част от парите или цялата....опитвах се на два пъти да и купя много хубав телефон на добра цена и все нещо ставаше. Накрая реших да не конкретизирам предмет, а просто да търся подарък. На втория ден шефката ми ме викна да видя един лаптоп дето харесала за сина и. От там натам само с 2 телефона за съвет от приятели и те ме уредиха с такъв за доста по-ниска цена без даже да съм казал че го искам за мен."
"Изумително е това, което казваш."
"И ти можеш да го постигнеш, просто трябва да се настроиш позитивно, трябва ти малко разнообразие, да се отървеш от самата себе си."
"Не мога, нямам сили,  дори понякога се страхувам от себе си, иска ми се да направя откачени и отчаяни действия. Разбита съм."
"Така де, ама замисли се заради какво е. Заради това че ти си се опитала да насилиш нещо да стане както ти го искаш, без това да е естествения му път. Да, искаме нещо защото виждаме че може и така, но дали това е правилния път на развитие на другата душа или просто егоизма ни е в повече."
"И така да е било не се постъпва по този начин. Никой няма право да постъпва с друг човек по този начин. Така да потъпква нечии чувства и да се подиграва с чуждото страдание."
"Друг човек си, бая по-напреднала душа и причиняването на страдание по какъвто и да било начин ти е чуждо, но за жалост не всички са такива."
"Не, не са, но и аз още не мога да простя  така вътре за себе си и да го пусна да си върви по пътя."
"Гадно е, но трябва да се надскочиш."
" :) Как и аз съм само човек."
"Можеш, спокойно а приказката, че не е важно на мене да е добре,а на Вуте да е зле знаеш че не помага."
"Знам."
 
"Ето, това е част от книгата моето момиче. Една много,  много малка част от моята лична книга. Ти, детето ми ще напишеш и четеш своята. Няма как да избягаме от това, тази книга е книгата наречена ЖИВОТ.  Книга, в която каквото напишем, това и ще четем. И ако напишем и сътворим боклук, вместо мъжа на мечтите си ще се чидим после какво да правим с него.  Хайде сполука детето ми. Дано напишеш и цял живот да четеш най- чудесната книга. "

"Ако обичаш едно, единствено цвете, което съществува само в един екземпляр сред милиони и милиони звезди, това стига, за да си щастлив, когато гледаш звездите. Мислиш си: "Моето цвете е там някъде..." Но ако овцата изяде цветето за теб сякаш всички звезди угасват! И това не е важно!"

                                                                                                 

                                      Антоан дьо Сент Екзюпери




Тагове:   как,   Какво,   мъжа,   боклук,   НАМЕРИМ,


Гласувай:
1



1. candysays - ...
22.12.2008 10:49
Не знам какво да ти напиша в коментар..
Ще се видим, ще поговорим.. :)
цитирай
2. анонимен - Zeldi4ka
21.02.2009 13:36
За съжаление много малко деца са чели "Малкият Принц",а за още по-голямо съжаление,много малко хора са "вдянали" от истинското в този разказ.Никога не е късно за смелите,решили да си имат сърце,вместо буца лед и така да даряват любов,а не само да изискват!
цитирай
3. анонимен - crad
21.02.2009 13:38
За съжаление много малко деца са чели "Малкият Принц",а за още по-голямо съжаление,много малко хора са "вдянали" от истинското в този разказ.Никога не е късно за смелите,решили да си имат сърце,вместо буца лед и така да даряват любов,а не само да изискват!
цитирай
4. zeldi4ka - Всеки сам избира пътя си:нагоре или надолу.
21.02.2009 13:48
За съжаление много малко деца са чели "Малкият Принц",а за още по-голямо съжаление,много малко хора са "вдянали" от истинското в този разказ.Никога не е късно за смелите,решили да си имат сърце,вместо буца лед и така да даряват любов,а не само да изискват!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437261
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!