Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2009 10:54 - Едно неизпратено писмо
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 3732 Коментари: 7 Гласове:
0



Днес пак разглеждах профилът ти. Тайничко и подмолно там където няма как да разбереш, че съм те гледала. 
Гледам ангелското ти лице, вглеждам се в "честните
ти, невинни"  сини очи и за кой ли път се мъча да проумея как е възможно.  Как е възможно ангелът, когото обожавах да постъпи по този начин. Не проумявам как ти с всичките си претенции за чест и достойнство си способен на такова грозно предателство. Как е възможно с всичките ти претенции, че разбираш какво е приятелство да се отнесеш така с мен.  Ако под приятелство разбираш да използваш някого до последно, до момента, в който видиш, че вече няма накъде просто да измъкнеш нещо повече от него да му кажеш "айде е... си майката, вече не ми трябваш", то моите представи за приятелство са страшно изкривени. Сигурно и представите ми за чест и достойнство са изкривени. Защото аз бях твоя, обичах те, пазих те, помагах ти и те спасявах до последно. До невъзможност презирайки себе си, собствения си елементарен човешки егоизъм, дори и инстинкта си за самосъхранение бях "изключила". Ако беше поискал и сърцето си да изтръгна, и да ти го поднеса кървящо на тепсия дори нямаше и да се замисля преди да го направя.
Изкривена е и представата ми за красота.
Гледам себе си в огледалото, а понякога  по кръчмите виждам и жалкото плешиво чучело с квадратно черепче, с което ме замени. И пак не разбирам и не разбирам.
След малко отивам да внеса 3/4 от заплатата си по вноските за кредитите, които дължа заради теб и не разбирам ли не разбирам.
Изобщо не проумявам как поне веднъж не ми звънна да ме попиташ "Абе човек, ти нямаш ли нужда от помощ някаква?"  А иначе преди 3 месеца ми обясняваше колко ти е съвестно, че съм се увътрила с толкова пари и как това нямало нищо общо с другото (зарязването).

 Какво си ти?

Все още нямам сили да те нарека с истинския епитет, който заслужаваш, все още нямам сили да прозра истинското ти безкрайно грозно лице скрито зад маската на слязъл от небето ангел.

Гледам тайничко профилът ти там, където зная, че няма как да разбереш и ще продължа да го гледам.
И ще продължа да се надявам, че моят обожаван ангел е скрит някъде там в дълбокото и все някой ден ще се реши да излезе. 

И ще продължавам явно да излизам с други мъже по кръчмите, и ще продължавам да не те и поглеждам и ще се правя, че не забелязвам колко злобно ги гледаш (открито тях, а крадешком,  с крайчеца на окото и носталгия мен).

И ще чакам и ще се надявам МОЯТ АНГЕЛ да се появи.

Не разбирам защо ще го правя.
В същност разбирам.
Защото съм тъпо парче.

Абе какво ли разбирам аз изобщо?



Тагове:   писмо,   НЕИЗПРАТЕНО,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikaela19 - Надеждата умирала последна. Желая ...
11.03.2009 12:26
Надеждата умирала последна.Желая ти да имаш всичко в този свят.Пожелавам ти никога да не бъдеш самотна.Да откриеш човека които исктински да те обича и никага да не те замени.
цитирай
2. looklikerain - Не разбираш
11.03.2009 13:24
Че си си измислила ангел : ))))
цитирай
3. darkenedangel - ОК...да сложим най-черното черно...
11.03.2009 20:46
ама да продължим да вървим....
Иначе някъде долу-пиши ме и мен.
Не си сама в това положение, не си и единствения Човек на тази земя - и аз съм като теб само дето съм и аз от женски пол :)))))

ина4е...Keep walking
Просто - Не спирай да вървиш!!!
Поздравявам те с тази песен на Сл. Трифонов

"През ада минах но не спрях, а вървях и вървях, над мен летеше моят страх като гарван чер и чакаше да се предам, себе си да му дам, защото бях един и сам. И беше мрак пред мен и в мен, но вървях и вървях, а тихи, мъртви гласове викаха ме при тях...."
цитирай
4. kosara2008 - мълча...но
12.03.2009 09:34
от вчера си мисля със ласка за теб...мила си ми и знаеш ли...силна си!
цитирай
5. zeldi4ka - Охх,болка има,надежда няма...
22.03.2009 09:05
Спри да живееш в илюзиите,в които живях и аз 10 месеца!Не очаквай да ти звънне ида те попита добре ли си,жива ли си,защото той не си ти и си казва най-вероятно "ко ти пука" или "кфо' ма Е..е".Колкото и да мислех,че всеки заслужава втори шанс,просто се доказа поговорката "Вълка козината си мени,но нрава не".Все си мислех за моя АНГЕЛ как може би ще се върне при мен,че няма да гледа само себе си,ще преглътне гордостта си,ще остави фалшивите хора около себе си и ще прегърне завинаги човека който дори живота си заряза за да пребъде любовта.Аз се раздавах като теб и не получих нищо в крайна сметка,само празни обещания за брак и деца,обвинения че обиждам-не знаех че да изкажеш една истина е обида,а не е ли по-голяма обида да ти го причиняват(значи нямаш право да се противиш на причинената болка.просто трябва да я приемеш и да се усмихваш,вместо да кажеш"как може да постъпваш така")?Не бях виждал такава наглост да ти правят живота черен използвайки ахилесовата ти пета,като някоя поредна жертва,а за мен тя именно е любовта,любовта в която вярвам,че може двама души да се обичат вовеки...За това ще ти кажа,че вълците обличат овчи кожи,за да бъдат нашите мечти,за да бъдат нашите АНГЕЛИ,нашите са черни АНГЕЛИ,защото АНГЕЛИТЕ не разбиват надеждите и мечтите за кеф!За нас са били АНГЕЛИ,зашото ни се е искало да са именно такива,а те си остават същите пчелички,за които ти си просто поредното цвете...Да гледаш и да не гледаш,няма да се върне това в което си вярвала и аз гледах 10 месеца с влажни очи мислейки "надеждата умира последна" и чувах само около себе си "е.. и майката,тя не е единствена".Естествено ще говорят така,защото са много малко хората които познават истинската любов,заради която си готов на ВСИЧКО,да се раздаваш,да преглъщаш и накрая да обираш трохичките които ти се дават насреща,за да не си помислиш,че не ти дават НИЩО,а то погледнато отстрани е просто БОЛКА в промишлени количества...Не мисли,че гледат като през твоите очи,сега всеки гледа собствения си задник и нищо повече,свалят ти звезди за да те имат,изяждат те като ежедневната дажба храна и после всеки по пътя му.Секса сега не е най-сладкия десерт от една любов,а е като водата която пият,дали ще пият от тази или от друга чаша,пак си остава водата от която всеки има нужда...Няма нищо лошо да си романтик,лошото е да си обречен завинаги като такъв...
Що'то ще си останеш в червената книга на практика и ще ти пуснат мечтите и надеждите натискайки бутона на сифона на който пише "такъв е живота" да отлетят в горчивата чаша на която е изписано името ти.
Още по-лошото е да повярваш,че все още има хора като теб и да дадеш всичко от себе си и после да ти кажат "не е умишлено,не знаех че така ще стане".

ПС:Романтикът за повечето е просто един балама,който не се усеща че го "работят",а дали не усеща е отделен въпрос (сляпо вярвайки че ще имат съвест и ще му спестят наглостта да го "гледат в очите" и да го мамят в очакване да се променят).
цитирай
6. анонимен - zssupVqLszZOKSMMdT
24.05.2011 10:50
That's way more clever than I was epxectnig. Thanks!
цитирай
7. анонимен - PbgmcqqPfDawAEypurP
24.05.2011 12:33
Fell out of bed feeling down. This has birghtened my day!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437245
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!