Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2009 12:09 - Епитафия
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 2151 Коментари: 3 Гласове:
0



Днес е.

Днес се навършват 2 години, откакто срещнах Мечтата си. И почти 6 месеца, откакто един подъл Предател я уби. Уби моят Ангел, моята Мечта и моето сърце.
И аз днес погребвам Мечтата си. И сърцето си.
Преди 2 години в този ден зърнах един ангел, който клекнал ме чакаше на една малка провинциална автогара. Той олицетворяваше всичко, за което някога бях мечтала. Днес той е мъртъв. За да живее Предателят.
А там на малката автогара остана само един кръст. И букет кървави рози.
Виждаш ли как бавно засъхват сълзите ми по крехките кървави листенца Предателю?
Виждаш ли как една Мечта умря?
Виждаш ли как едно мъртво сърце отчаяно се мъчи да тупти без Мечтата си? Защо я уби?
Ти, да точно ти и изкопа гроба.

Защо го направи?

Сбогувам се с Мечтата си.

И със сърцето си. То остана в гроба със нея.

СБОГОМ МЕЧТА МОЯ!

ПОЧИВАЙ В МИР.










Тагове:   сърце,


Гласувай:
0



1. darkenedangel - Едно от най-любимите ми стихотворения на Дамян Дамянов
19.05.2009 20:06
Видяхте ме най-сетне унижен,

предаден и разпънат, и напуснат...

И всички се отрекохте от мен,

припомняйки ми притчата с Исуса.

Вися сега на кръста и със жал

от него гледам вашта паплач мръсна.

И с устни питам: кой ме е предал,

не вярвайки, че утре ще възкръсна?

И с поглед питам: кой чрез мойта смърт

на Юда с ореола чер ще свети?

Трийсте зли сребърника с гняв лъщят

на всекиго един от вас в ръцете.

И всички, недочакали дори

и първите петли да се обадят,

сте ме посочили: "Върви и мри!"

...От вас разпънат, днес за вас пак страдам.

Измъчва ме ужасният въпрос:

зли, грешни, ваяни от мрака люде,

дали си заслужавате Христос,

след като спи у всичките ви Юда?

Простени да сте! Мога да заспя

спокоен над мътилката ви гъста.

На този свят е нужна и тълпа,

върху която да израсне кръста.
цитирай
2. deathwoman666 - eeeee, zvu4i mnogo tyjno basi. . .
28.05.2009 14:03
eeeee, zvu4i mnogo tyjno basi...
цитирай
3. анонимен - kvosoTvcmlgU
24.05.2011 10:24
Stands back from the keyboard in aaemzment! Thanks!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437371
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!