Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2009 16:17 - Разкиснала съм се като
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 3119 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 05.08.2009 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Разлигавена сополива тийнейджърка, на която са и взели новото телефонче (за наказание че не се е прибрала навреме) и цял ден цивря, да ме пита ми мене човек за какво. Нещата вървят отлично, дори повече от отлично, като изключим тоталната липса на каквито и да било парични знаци, нито финикийски, нито американски, камо ли български. Имахме много нежна среща вчера и през деня и вечерта. Какво толкова ме потресе тъпият изключен телефон, след като после разбрах причината. Какво се случва? Думите му към мен, макар и и да бяха с цел да покажат, че още сме "на дистанция", звучаха като "моля те не искам повече да се караме и да се разделяме". Знам че ще го видя довечера, само 4 часа ме делят от срещата с него, а какво ми става? Ревнала съм като магаре, сякаш не ме чака среща, ами нова раздяла. Полудявам. Любовта е и болка, и щастие, а а аз... Оф пак се отплеснах.  
Обич моя, как ще ги изтърпя тия 4 часа?





Тагове:   болка,


Гласувай:
7



1. goby3 - Ми,
04.08.2009 20:17
коте,стискай зъби и си намери занимание!!! ;)
цитирай
2. t3ss - ...
05.08.2009 10:14
Ако не очакваше нещо или по-точно ако не очакваше Него и имаше какво да вършиш междудругото, вероятно нямаше да се чувстваш така. На мен ми се случва свеки път тъй като Моята любов живее на 2500км и.. се виждаме през месеци и като остават броение дни не мога да спя, не ям от нерви и ест. няма кой знае колко неща за правене и след като изгриза позволената част от ноктите си ми остава само едно: лягам по гръб на леглото, взирам се в тавана и си казвам, че ако следващия момент не беше толкова очакван или просто той не ми казваше кога точно ще дойде аз нямаше да го чакам и просто нямаше да имам представа и с това огромно очакване може да разваля ужасно този момент затова трябва да се успокоя и просто да правя онова което правя обиновено ако тва беше един обикновен ден или отивам на разходка да си купя някой нов парцал :D и тва помага понякога ;)
цитирай
3. hilkasqn - :))))))))))
05.08.2009 12:57
:))))))))))
цитирай
4. dionita - vlubeaaa
07.08.2009 01:12
spored mene prekaleno mnoy go obi4a6 i za tfa si taka ama spoky 6te doide vrme i 6tese vidite nqma nyjda dapla4e6 ili da se tr16ka6 i da v1rvi6 napred nazad napravi ne6ty polezny prez tfa vreme otidi razhodi se izlz na kafe s fr posle se v1rni opravi se iizlezte ei tfa e :):):):)
цитирай
5. dionita - vlubeaaa
07.08.2009 01:13
spored mene prekaleno mnoy go obi4a6 i za tfa si taka ama spoky 6te doide vrme i 6tese vidite nqma nyjda dapla4e6 ili da se tr16ka6 i da v1rvi6 napred nazad napravi ne6ty polezny prez tfa vreme otidi razhodi se izlz na kafe s fr posle se v1rni opravi se iizlezte ei tfa e :):):):)
цитирай
6. анонимен - DNsGcraDZEKFHr
24.05.2011 04:28
IJWTS wow! Why can't I think of tihngs like that?
цитирай
7. анонимен - MgPtbGSuW
24.05.2011 06:34
I feel so much happier now I undresatnd all this. Thanks!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439291
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!