Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2009 12:25 - Ценител ли? Чист женкар си човече. :)
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 1266 Коментари: 2 Гласове:
3



Ма не щеш да си признаеш. :)
Хич нямаше и да те една в скайпа си, ако знаех какво точно ще се случи.
Винаги ми е приятно да се запозная и да контактувам със себеподобни слушащи "правилната музика". :) Независимо от къде са се появили, било от форумчето или някой смотан сайт за запознанства. И когато ми написа: "Аз съм ти фен" заради музиката и шашавата ти душевност го приех за чиста монета.
Както и открито заявих, че съм лудо влюбена и сляпа за всички останали мъже.
Ти каза "Поздравявам те" и аз пак повярвах. :)
До тук ОК.
Но ти не се спря, то не бяха прегръдки и целувки пратени по скайпчето, то не бяха цветенца, то не бяха "слънчице, злато, как минава денят ти".
До тук пак нема лошо, всеки необвързан мъж е ДЛЪЖЕН да се пробва, не се знае, може и да му се отвори парашутът. :) Готин си, спор няма, добре изглеждащ мъж  "фен на правилната музика" :)
Само дето кой знае по каква незначителна причина премълча факта, че си женен и имаш деца. Моля???
Съжалих се над горката ти жена какви ги вършиш.
Ама не, ти пак не си призна, хахахаха....
Тя знаела, че ти си "ценител". На какво, освен на хубави жени, ако смея да те попитам? :)
Не, не било вярно, ценял си духа, усета, "добият музикален вкус" :) е да де естествено и женската красота. Добреееееееееееее. :)
Само дето, като каза, че у мен харесваш най-много езикът ми (анатомичната част), буквално изби рибата човече. :))))
Обясних, ти че у мен езикът далече не е най-ценното нещо, изключая способността му да е добре окачен за ченето и да навира там, където слънцето не изгрява всеки един, който не му е по кефа. :))))
Олелееееееее, пак съм била в грешка. :))) Тогава престани да ми пращаш прегръдки и целувки и да "ще се оценим". :) Много трудно щяло да ти бъде. Оппааааааааааа...
Я ми кажи пич горски, ако приличах на Мерилин Менсън, пак ли така щеше да говориш?:)))
Сигурна съм ,че нямаше.
"Ценител" казваш а?
При мене ценителството на себеподобните  "фенове на правилната музика" от мъжки пол, когато не съм свободна се изразява в биропиене и сладко хортуване за музика в някоя кръчма. Без прикриване, че не съм свободна. Твоето "ценителство"
е маааааааааааааалко по-различно не смяташ ли?
Хич даже не е никакво "ценителство", ами си е чиста женкарщина. :)))Дори и не щеш да си признаеш. :)))
Не и завиждам на жена ти.  Пффффффффффффффффф

МЪЖЕ!!!!!

А за себеподобните ми поздрав: :)))




Тагове:   лъжа,   женкар,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dianatrg - Много си критична, г-на е искал да ...
05.08.2009 12:48
Много си критична, г-на е искал да каже, че харесва начинът ти на изразяване, да ти направи комплимент, а ти език - "анатомичен орган" :)
Нямам кой знае колко богат опит в skype, но за 3 години не съм имала "случаен" контакт с някой абонат, който да не е стигал до желание за... секс. В тази област винаги ще има търсещи и предлагащи.
Хубав и усмихнат ден!
цитирай
2. demoniceye - dianatrg :) Не съм критична, той имаше предвид
05.08.2009 15:52
Точно буквално анатомичничният смисъл на език. :) За доказателство ще сложа снимката в профилът ми. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1441288
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!