Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2009 07:24 - Егати тъпата патка
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 3186 Коментари: 15 Гласове:
7



 Блог.бг сайт за запознанства ли е?
И да е що досега никой не се е сетил да ме открехне?
Пък и аз колко съм смотана за какво ми е да се рова в други сайтове, като от тука могло мъж да си избера? :)
Ииииииииииииии, пък и вие мъжете си мълчите и никой не ревна "Избери мен, а не, мен избери, посвети ми постинг."
Добре че се намери една светната грубиянка та да ме осветли, че Блог.бг е сайт за запознанства и да не си губя времето с мъжете тука, щото не стават. 
Не стават за какво моме гиздава?
Има си дискотеки, кръчми и сайтове за запознанства без да се заяждаш с хората тука, било мъже, било жени.
Аз за себе си мога да кажа, че намерих истински приятели мъже тука.
cefulsteven, demnation, gothic, tomas,  jesusbg, а за жени да не говорим.
Да ме прощават, тия които съм пропуснала за момента, но всичките ми приятели си знаят кои са. 
Знам, че с този пост ще вляза и аз в черната статистика на оплютите, ама хич не ми пука. 

Инак, който не е светнат за истинската същност на блога и за мъжете в него, да чете тук:

Мъжете в blog.bg не стават

Не, че се заяждам, ама....не обичам зорлем да ме карат да гаднея.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - ха ха
10.08.2009 07:38
къртиш!!!
аз за това си те избрах :)))
така я
като те ядосат - захапваш и стреляш !!!

иначе всеки има право на мнение и начин да привлече внимание ;)

причини винаги има :)

Поздрав за постинга !
цитирай
2. borsi - Дааа. . Мислих да ти пускам оферта, ...
10.08.2009 07:58
Дааа.. Мислих да ти пускам оферта, но още я съчинявам. Ако не измисля нищо, просто ще те хвана за дупето и ще те придърпам :))))))))
цитирай
3. gothic - Ей,
10.08.2009 08:39
я по-спокойно :) Струва ли си цял постинг? Пожелавам ти спорна и усмихната седмица :))))
цитирай
4. demoniceye - allbi :)
10.08.2009 16:21
Аз ти казах, че съм гадинка. :)
цитирай
5. demoniceye - gothic ти?
10.08.2009 16:21
Съгласен ли си с твърдението, че за нищо не ставаш?
цитирай
6. demoniceye - borsi :)
10.08.2009 16:22
Приемам оферти всякакви. :)
цитирай
7. анонимен - xaxa
10.08.2009 21:19
доста злобничко,но напълно по вкуса ми :)
Поздрави!!!
цитирай
8. cefulesteven - "Бъди мрачен. Бъди зловещ. ...
11.08.2009 12:18
"Бъди мрачен. Бъди зловещ. Ако можеш, бъди едновременно мрачен и зловещ. Обличай се като трол...";) То май споменатата не е истинска, а е преоблечен трол. Знам ли, мен само ме разсмя.

А ти приятно ме усмихна.
цитирай
9. demoniceye - "Бъди мрачен. Бъди зловещ. ...
11.08.2009 12:21
cefulesteven написа:
"Бъди мрачен. Бъди зловещ. Ако можеш, бъди едновременно мрачен и зловещ. Обличай се като трол...";) То май споменатата не е истинска, а е преоблечен трол. Знам ли, мен само ме разсмя.

А ти приятно ме усмихна.


Май не си далеч от истината Стеф. :) Само дето тези 66 правила на мрачният рок са пародия. Защо и тази дама се мъчи да се превърне в пародия не знам.
цитирай
10. darkenedangel - Demoniceye ...
11.08.2009 13:22
Имаш много много ПОЗДРAВИ!!! и от мен ...
Ти си първият човек, който избрах в блога си ...
А логото то бе това, което ме грабна още от първия път ... btw Заинтригува ме да имам и аз блог тук ...

:)))

цитирай
11. demoniceye - darkenedangel
11.08.2009 13:24
darkenedangel написа:
Имаш много много ПОЗДРAВИ!!! и от мен ...
Ти си първият човек, който избрах в блога си ...
А логото то бе това, което ме грабна още от първия път ... btw Заинтригува ме да имам и аз блог тук ...

:)))



Не знаех, но много ти благодаря и много се радвам. :)
цитирай
12. gothic - Приятелче,
11.08.2009 18:11
това твърдение по никакъв начин не може да ми задава наклон на някои части от тялото ми. Издразни ме леко категоричността на твърдението, но само до толкова :))))
цитирай
13. demoniceye - Е в действителност си прав gothic :)
11.08.2009 19:03
gothic написа:
това твърдение по никакъв начин не може да ми задава наклон на някои части от тялото ми. Издразни ме леко категоричността на твърдението, но само до толкова :))))


Толкова е абсурдно твърдението на горесопменатата дама, че всеки уважаващ себе си мъж само ще се изсмее. :)
цитирай
14. анонимен - YAwrNhGQmqzZSKyVK
24.05.2011 02:45
Thank God! Someone with birans speaks!
цитирай
15. анонимен - TekRWXKd
24.05.2011 05:56
You have shed a ray of snsuhine into the forum. Thanks!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1437498
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!