Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2009 09:05 - От какво не се страхуват жените?
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 4282 Коментари: 18 Гласове:
9

Последна промяна: 12.08.2009 09:30


 varg1, предизвика ме братче. :) 

От какво се страхуват жените

Не се страхуват да бъдат обичани, страхуват се да спрат да ги обичат. 
Жените не се страхуват от картофите, нито от беленето или пърженето им, просто им е досадно да ги белят. :)
Жените не се страхуват, че са грозни, страхуват се да не би да не са достатъчно красиви в очите на мъжа, когото обичат.
Жените не се страхуват да ходят пеша, тях просто ги мързи, по-удобно е с колата. :)
Жените ни най-малко не ги е страх от плуване в морето, страх ги е да влязат в мътно блато. :)
Какво страшно има в кюфтето? Шкембе чорбата е далеч по-страшна. :)
Ако жените се страхуваха да раждат човечеството отдавна да е поизмряло. :) Не само, болшинството жени имат куража да родят и за втори път, независимо че са пределно наясно колко е гот да раждаш . :)
Тук смятам да добавя, че за щастие раждането не е във физическите способности на мъжа. Те горкичките изпадат в луд потрес, ако се налага да идат на зъболекър, а пък видят ли спринцовка направо се тръшкат на душамето. :)
Жените пеят наволя.  Пеят от радост, от мъка, от пиянство, пеят навсякъде. Пея по улицата, в трамвая и на Черни връх (нищо, че хората клатят съжалително глава и и ми предлагат среща в 5 часа на въртележката) :)
(Мъжете мучат единствено под душа, освен, ако не са Дейвид Ковърдейл.)  :)
Жените четат книги непрекъснато. Четат любовни романчета, криминалета, фантастики, фентъзи, орор, любимият на всички ни Cefulsteven, вехти псевдоисторически книги, езотерика, кабала и Лавей :)
(За разлика от повечето мъже, които четат само спортната страница на вестника. ) :)
Жените не се страхуват от жени, страхуват се от съперничество.
(При мъжете съперничеството и перченето един пред друг, (малко по-цинично казано- меренето на дължината на някои специфични части) е ежедневие. :)

От какво се страхуват жените наистина?

От безразличие.
От безличие.
От недооценяване.
От липса на уважение.
От пошлост.
От загуба на любим човек.
От мишки.
От змии.
От пеперуди.
От буболечки всякакви.
От лиспата на салфетки в 3 сутринта.
От килограмите. :)
От Цунамите. :)
От ураганите. :)
От земетресение, от наводнение, от препиване, от недоспиване, от преяждане и прекалено охлаждане, от гадини и много дебели свини, от правителството и строителството......хаха тук вече ме тресна лигнята, да ме вземат елфите дано. :)

Но най-много жените се страхуват за вас наши мили безценни мъже. 
Защото ви обичат. И понеже ви обичат, за жените вие сте божествени. :)

Ето на признах си. :)

Жена съм и обичам най-много мъжете. :)

Имате ли нещо против?











Тагове:   малиииииии,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - :)
12.08.2009 09:20
Напъъълно съгласна! Поздрав :)
цитирай
2. demoniceye - dorichela-Благодаря. :)
12.08.2009 09:24
dorichela написа:
Напъъълно съгласна! Поздрав :)


Тъй де, да ги щипнем малко под брадичката, мушмуроци такива с мушмороци. :)
цитирай
3. анонимен - po skoro se strahuvam. . kogato ne me ...
12.08.2009 09:25
po skoro se strahuvam ..kogato ne me uvajavat
цитирай
4. demoniceye - анонимен--Права си. :)
12.08.2009 09:29
анонимен написа:
po skoro se strahuvam ..kogato ne me uvajavat


Не се сетих и ще го добавя. :)
цитирай
5. rpatel - Страхотен отговор. В един от ком...
12.08.2009 09:34
Страхотен отговор. В един от коментарите си и аз се опитах да обясня на varg1, че между това да не обичаш да правиш нещо, например да белиш картофи, и това да се страхуваш от въпросното нещо има разлика. Но ти, определено си му дала много по-добър и по-изчерпателен отговор.
Поздравления!
Желая ти усмихнат ден, нищо че пак ще вали.
цитирай
6. demoniceye - rpatelІ-Съвършено вярно :)
12.08.2009 09:38
rpatel написа:
Страхотен отговор. В един от коментарите си и аз се опитах да обясня на varg1, че между това да не обичаш да правиш нещо, например да белиш картофи, и това да се страхуваш от въпросното нещо има разлика. Но ти, определено си му дала много по-добър и по-изчерпателен отговор.
Поздравления!
Желая ти усмихнат ден, нищо че пак ще вали.


Как да се страхуваме от картофът? :) Досега картофи със зъби не съм виждала. :)
цитирай
7. miaa - Поздрави за хубавият постинг.
12.08.2009 09:45
Ние сме такива, каквито ни описа, затова Мъжете не могат без Нас.:))))) Целувки Demoniceye.
цитирай
8. set - Подкрепям те....
12.08.2009 10:12
много точно казано. Поздрави за ростинга!
(усмивчица)
И аз съм жена и обичам да обичам.
*
цитирай
9. demoniceye - set- Благодаря. :)
12.08.2009 10:22
set написа:
много точно казано. Поздрави за ростинга!
(усмивчица)
И аз съм жена и обичам да обичам.
*

Такива бисери се чуват понякога от мъжките усти, че няма как да не ги обичаме. :)
цитирай
10. анонимен - ?
12.08.2009 16:05
Видях, че сте захванали една полемика с varg1 и воден от едно трудно обяснимо чувство за любопитство към Вашия опонент, бих желал, ако е удобно разбира се, да задоволя нескромното си любопитство относно неговия навик всеки ден да се събужда, но ... кога си ляга?

Така де, да ме прощавате... Но, моля! Някак си се чувствам леко ощетен и ... озлочестен от пълната липса на сведения за тоз, тъй важен за ставането елемент!
цитирай
11. demoniceye - анонимен
12.08.2009 16:11
анонимен написа:
Видях, че сте захванали една полемика с varg1 и воден от едно трудно обяснимо чувство за любопитство към Вашия опонент, бих желал, ако е удобно разбира се, да задоволя нескромното си любопитство относно неговия навик всеки ден да се събужда, но ... кога си ляга?

Така де, да ме прощавате... Но, моля! Някак си се чувствам леко ощетен и ... озлочестен от пълната липса на сведения за тоз, тъй важен за ставането елемент!


Чеестно казано не знам, трябва да го попитаме. :)
цитирай
12. анонимен - ?
12.08.2009 17:38
Ми, добре. Но си имаме проблем - той не ще анонимни, а аз ... не ща да се логвам!

:)

Хубава вечер!
цитирай
13. demoniceye - Anyway :)
12.08.2009 17:48
анонимен написа:
Ми, добре. Но си имаме проблем - той не ще анонимни, а аз ... не ща да се логвам!

:)


Хубава вечер!



Ще се сдобием със сведенията тъй жизнено необходими за нашето личностно просветление. :)

Целта на темата обаче беше, за жените, и неговите грешни заключения, а кога си ляга и с кого поне за мен не е от съществена важност. :)

цитирай
14. анонимен - ?
12.08.2009 19:06
Ти почти ме амбицира... Имаше едно друго време, когато Правец 82 и ИЗОТ 1062 бяха върхът на сладоледа, а за мрежи и Мрежата дори не се и фантазираше, но стига... Та по същотото това време си имах и аз една приятелка, която решена да окуражи войнишката ми мъжкополова самота ми запрати стих наречен "Мъже". Сега ще възроптаеш, че темата все пак била за жените. Да, няма грешка, не сам изпаднал в словоблудство! Вече не си го спомням, а сега като пробвах и Нет-а за помощ изникна един пасторално-идиличен "бисер" от родната ни действителност (Туй му е линк-а: <http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=97388>). Но пак се юрнах другаде... Та там се говореше за мъже, пияни, мързеливи, потни, брадати , лениви, миришещи на лук и чесън,... но все пак мъже. Разбирай нашите!

Е, стигнахме и до кулминацията - без Вас дами, сме за никъде! Освен рекнатото дотук може да сме още хиляди неща, но там някъде има по една от Вас, за която сме готови на всичко и която кара нещо у всеки от нас, там вляво, да тупти и прескача, да не ни дава да заспим и други ми ти такива...

Толкоз!
цитирай
15. demoniceye - анонимен - ? E аз какво казах ?:)
12.08.2009 19:10
Жената най-много я е страх да не изгуби човека, когото обича. И си признах, че съм жена и обичам мъжете. :) Хубава вечер.
цитирай
16. анонимен - ?
12.08.2009 19:16
Аз просто те подкрепих. :)

Хубава да е и за теб!
цитирай
17. firefly1 - Много ме радва начина ти на мислене ...
15.08.2009 00:24
Много ме радва начина ти на мислене :) Готин постинг :)
цитирай
18. doriana - "Какво страшно има в кюфтето? ...
09.02.2010 09:11
"Какво страшно има в кюфтето? Шкембе чорбата е далеч по-страшна. :)"...и като стигнах до тук, вече не се сдържах да не падна от смях...
Аз лично се съгласявам с всичко!
Хехехехех!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439734
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!