Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2009 09:07 - Поздрав за demnation и неговите приятели
Автор: demoniceye Категория: Тя и той   
Прочетен: 1258 Коментари: 2 Гласове:
4



 Поздравявам най-вече demnation за неговия рожден ден, всички негови приятели и всички приятели на приятелите. :) Прекрасен ден на всички. :)   с вeчно живата класика на RAINBOW.

Да уловим дъгата. :)


"Улови дъгата"

 

Когато нощта падне, тя ще се затича към мен,
също като прошепнатите мечти,
които очите ти не могат да видят.
Нежна и топла, тя докосва лицето ми...
Легло от слама, а на него - дантела.

 

Ние повярвахме, че сме уловили дъгата,
яздейки вятъра към слънцето.
Плуваме на приказни кораби,
но живота не е колело
с вериги, направени от стомана...
Така че, благослови ме,
доведи зората... доведи зората...





Тагове:   неговите,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goby3 - :)
20.08.2009 09:12
Може ли да се присъединя към поздрава?
Вчера не исках да прравя излишен"калабалък".
цитирай
2. allbi - а :)
20.08.2009 13:27
любимата ми дъга ...
сигурна съм , че ще му хареса :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: demoniceye
Категория: Тя и той
Прочетен: 1439582
Постинги: 297
Коментари: 2649
Гласове: 10495
Спечели и ти от своя блог!